№ 1660 Про внесення змін до Комплексної програми забезпечення пожежної безпеки та запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на період до 2025 року в населених пунктах Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області
У К Р А Ї Н А
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ № 1660
(п’ятдесят третя сесія восьмого скликання)
«27» травня 2025 р с-ще Новогуйвинське
Про внесення змін до Комплексної програми
забезпечення пожежної безпеки та запобігання
і реагування на надзвичайні ситуації
на період до 2025 року в населених пунктах
Новогуйвинської селищної ради
Житомирського району Житомирської області
Керуючись Кодексом цивільного захисту України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про правовий режим воєнного стану», «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України», постановами Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 року № 473 «Про затвердження Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд», від 15 листопада 2022 року № 1342 «Про затвердження Порядку проведення окремих видів робіт на об’єктах культурної спадщини в умовах воєнного стану», від 27 вересня 2022р. № 1073 «Про затвердження Порядку управління відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», від 19 квітня 2022р. № 474 «Про затвердження Порядку виконання робіт з демонтажу об’єктів, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів», відповідно до Розділу XVIІІ «Тимчасові контрольні та спеціальні комісії селищної ради» Регламенту роботи Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області восьмого скликання, затвердженого рішенням третьої сесії 8 скликання Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (друге засідання) від 24.12.2020 №18 (зі змінами та доповненнями), з метою здійснення всіх можливих невідкладних заходів з ліквідації наслідків збройної агресії російської федерації проти України, враховуючи висновки та рекомендації постійної комісій селищної ради з питань планування, бюджету та фінансів від 22.05.2025 р., селищна рада
ВИРІШИЛА:
- Внести зміни до Комплексної програми забезпечення пожежної безпеки та запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на період до 2025 року в населених пунктах Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області, затвердженої рішенням 5 сесії від 16.03.2021р. № 91, зі змінами, внесеними рішеннями 16 сесії від 02.11.2021 № 691, 24 сесії від 29.03.2022 № 952, 26 сесії від 02.05.2022 № 975, 30 сесії від 23.11.2022 № 1073, 34 сесії від 07.03.2023 № 1192, 37 сесії від 14.07.2023 № 1297, 39 сесії від 26.09.2023 № 1356 та 43 сесії від 20.02.2024 № 1494, а саме:
- Пункт 7. «Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми» Розділу «ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА Програми» доповнити виразом наступного змісту:
«Кошти фонду ліквідації наслідків збройної агресії».
- Розділ I. «ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА» Програми доповнити наступними абзацами:
«24 лютого 2022 року внаслідок військової агресії російської федерації проти України почалася повномасштабна війна. У зв’язку з воєнними діями терористичними актами, диверсіями, спричиненими збройною агресією російської федерації на території України, руйнувань зазнають житлова, промислова, транспортна та соціальна інфраструктури.
З початку війни Новогуйвинська громада неодноразово піддавалася обстрілам з боку російської федерації. Також на території сіл та селищ громади значна кількість об’єктів (заклади культури, освіти, соціальної сфери тощо) та житлових будинків, зокрема багатоквартирних, зазнали ушкоджень.
Надзвичайна ситуація воєнного характеру, що виникла внаслідок обстрілів, потребує чіткої координації дій виконавчих органів селищної ради, рятувальних служб, мешканців громади та визначення єдиного алгоритму проведення першочергових та подальших заходів з ліквідації наслідків атак.»
- Розділ II. «МЕТА ПРОГРАМИ» викласти у новій редакції:
«Метою Програми є забезпечення захисту населення і територій, навколишнього природного середовища і небезпечних об’єктів, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів з масовим перебуванням людей від пожеж, надзвичайних ситуацій, у тому числі в період воєнного стану, техногенного та природного характеру, підвищення рівня протипожежного захисту, створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної, техногенної безпеки та захисту населення, залучення до розв’язання зазначених проблем додаткових джерел фінансування, не заборонених законодавством, створення місцевого матеріального резерву для забезпечення оперативного проведення комплексу першочергових організаційних, технічних робіт і заходів із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, і зокрема спрямованих на ліквідацію небезпечних наслідків збройної агресії російської федерації проти України, пов’язаних із пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд, запобігання загибелі людей, зменшення обсягів можливих матеріальних втрат.»
- Доповнити перелік першочергових завдань Програми у Розділі ІII. «ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ» наступними завданнями:
«залучення фахівців відповідної кваліфікації з метою визначення технічного стану будівель та споруд житлового і нежитлового призначення, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, розташованих на території громади;
виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії російської федерації проти України шляхом усунення аварійного стану будівель та споруд житлового і нежитлового призначення, відновлення спільного майна багатоквартирних будинків, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, у т.ч. шляхом проведення їх капітального ремонту.»
- Доповнити розділ IV. «ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ» Програми наступними позиціями:
«проведення робіт з обстеження об’єктів, пошкоджених внаслідок збройної агресії;
проведення невідкладних протиаварійних, консерваційних аварійно-відновлювальних та ремонтних робіт у зруйнованих та пошкоджених будинках;
проведення першочергових відновлюваних робіт на об’єктах житлової інфраструктури;
надання фінансування та/або фінансової підтримки комунальним підприємствам селищної ради, залученим для ліквідації наслідків, спричинених збройною агресією;
- забезпечення належного управління відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд.»
- Абзац перший розділу V. «ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ» викласти у новій редакції:
«Забезпечення реалізації заходів, передбачених Програмою, здійснюватиметься за рахунок коштів державного бюджету, бюджету Новогуйвинської територіальної громади, інших місцевих бюджетів, коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії, грантових, благодійних, інвестиційних коштів та коштів інших джерел, не заборонених законодавством.»
- Розділ VIII. «ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ» Програми доповнити підрозділом VII. «Виконання невідкладних (першочергових) робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії російської федерації проти України, пов’язаних із пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд» наступного змісту:
«Найменування завдань:
залучення фахівців відповідної кваліфікації з метою визначення технічного стану будівель та споруд нежитлового призначення, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, розташованих на території громади;
залучення фахівців відповідної кваліфікації з метою визначення технічного стану житлових будівель, багатоквартирних будинків, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, розташованих на території громади;
проведення заходів з виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії російської федерації проти України шляхом усунення аварійного стану будівель та споруд нежитлового призначення, розташованих на території громади;
виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії російської федерації проти України шляхом усунення аварійного стану житлових будівель, розташованих на території громади;
проведення заходів з відновлення спільного майна багатоквартирних будинків, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, розташованих на території громади;
проведення заходів з відновлення багатоквартирних житлових будинків, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, шляхом проведення капітального ремонту, розташованих на території громади;
здійснення заходів із демонтажу пошкоджених, зруйнованих, знищених об’єктів;
виготовлення документації на об’єкти нерухомого майна, що зазнало пошкодження внаслідок збройної агресії російської федерації проти України;
відновлення об’єктів комунального майна громади: нерухомого майна, об’єктів та елементів благоустрою;
забезпечення належного управління відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд; залучення з цих питань екологів, експертів, інших фахівців відповідної кваліфікації;
визначення місць тимчасового зберігання відходів від руйнувань; вирішення питань щодо виділення та облаштування земельних ділянок для розміщення місць тимчасового зберігання відходів від руйнувань під час воєнного стану.
Виконавці:
Новогуйвинська селищна рада;
Виконавчий комітет селищної ради;
Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та комунальної власності селищної ради;
Відділ економічного розвитку, проектної та інвестиційної діяльності селищної ради;
Відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення селищної ради;
Відділ освіти селищної ради;
Комунальні підприємства, установи та заклади селищної ради
Джерела фінансування:
Державний бюджет, бюджету Новогуйвинської територіальної громади, інші місцеві бюджети, кошти Фонду ліквідації наслідків збройної агресії, грантові, благодійні, інвестиційні кошти, кошти інших джерел, не заборонених законодавством.
Обсяги фінансування:
У межах:
фінансових можливостей відповідно до рішень селищної ради;
надходжень міжбюджетних трансфертів та інших надходжень.»
- Утворити Тимчасову контрольну комісію Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області з питань моніторингу та оцінки ефективності діяльності Новогуйвинської селищної ради та її виконавчих органів щодо чіткої координації дій виконавчих органів селищної ради, рятувальних служб, мешканців громади та визначення єдиного алгоритму проведення першочергових та подальших заходів з ліквідації наслідків атак на території громади, спричинених збройною агресію російської федерації під час дії воєнного стану (далі - Тимчасова контрольна комісія) та затвердити її персональний склад відповідно додатку 1 до рішення.
- Визначити основними завданнями Тимчасової контрольної комісії:
- вивчення поточних питань реалізації Програми та внесення пропозицій щодо виконання завдань, визначених у Розділі VIII «ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ» Програми;
- визначення доцільності укладення договорів та укладення договорів за цією програмою після погодження сесією селищної ради;
- опрацювання наслідків, спричинених збройною агресією російської федерації проти України, на території громади, підготовка пропозицій щодо виділення коштів на ліквідацію наслідків атак на території громади, спричинених збройною агресію російської федерації під час дії воєнного стану.
- Звіт Тимчасової контрольної комісії про проведену роботу заслухати на пленарному засіданні Новогуйвинської селищної ради.
11) Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань законності, правопорядку, запобігання корупції, регламенту та депутатської діяльності Новогуйвинської селищної ради 8 скликання Житомирського району Житомирської області.
Секретар селищної ради Олександр ЛОВИНЮК
Додаток 1
до рішення 53 сесії 8 скликання
від 27.05.2025 №1660
Персональний склад Тимчасової контрольної комісії Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області з питань моніторингу та оцінки ефективності діяльності Новогуйвинської селищної ради та її виконавчих органів щодо чіткої координації дій виконавчих органів селищної ради, рятувальних служб, мешканців громади та визначення єдиного алгоритму проведення першочергових та подальших заходів з ліквідації наслідків атак на території громади, спричинених збройною агресію російської федерації під час дії воєнного стану
Голова Тимчасової контрольної комісії |
ДЄНЬГА Віктор Анатолійович,
|
Секретар Тимчасової контрольної комісії |
МУДРЕНОК Надія Михайлівна |
члени Тимчасової контрольної комісії:
|
|
|
ДОРОЖИНСЬКИЙ Олександр Андрійович
|
|
ГЛІНЧЕВСЬКИЙ Віталій Олександрович
|
|
ЯНОВИЧ Сергій Аркадійович
|