A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги»

 

Структура комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новогуйвинської селищної ради (станом на 01.01.2021 року)

 

Адміністративні підрозділи

 

Лікувально-профілактичні підрозділи:

  • Амбулаторія загальної практики сімейної медицини смт. Новогуйвинське.
  • Амбулаторія загальної практики сімейної медицини смт Озерне.
  • Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Станишівка№1 та
  • ФАП с. Барашівка;
  • ФАП с. Іванівка;
  • ФП с. Гуйва;
  • ФП с. Довжик;
  • ФП с. Камянка;
  • ФП с. Сонячне;
  • Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Березівка та

- ФП с. Березівка-1;

- ФП  с. Дубовець;

- ФП с. Черемошне.

 

  • Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с.  Вереси
  • Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Василівка

- ФП с. Заможне.

  • Амбулаторія загальної практики сімейноїмедицини с. Вертокиївка та

- ФП с. Іванківці;

  • Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Глибочиця та

- ФП с. Березина;

- ФП с. Гадзинка.

 

  • Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Левків та

- ФП с. Клітчин;

- ФП с. Калинівка.

  • Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Сінгури та

- ФП с. Пряжів;

- ФП с. Волиця;

- ФП с. Двірець;

  • ФП с. Озерянка.
  • Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Садки
  • Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Троянів та
  • ФП с. Головенка;
  • ФП с. Рудня-Городище;
  • ФП с. Гай;
  • ФП с. Залізняк;

- ФП с. Глибочок.

  • Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Оліївка та
  • ФП с. Світин.

 

 

Адміністративно-господарські підрозділи

 

Штати закладу

Станом на 01.06.2021 року

Найменування посад

Кількість посад у цілому в закладі

Кількість штатних працівників

Кваліфікаційна категорія

штатних

зайнятих

вища

перша

друга

Без категорії

Всього по закладу

174,75

165,25

160

 

 

 

 

Лікарі, усього

35,75

31,25

29

19

4

2

4

- керівники

3,0

3,0

3

2

1

 

 

- сімейні лікарі

23,5

19,0

17

13

3

1

 

- терапевти

1,0

1,0

1

1

1

 

 

- педіатри

4,25

4,25

4

3

 

1

 

Середній медичний персонал, усього

84,0

82,5

81

31

20

18

12

- фельдшери

23

21,5

21

9

5

3

4

- акушерки

14

14

14

2

2

6

4

- медичні сестри

47

46

45

20

12

9

4

- медичні статистики

1,0

1,0

1

 

1

 

 

Молодший медперсонал, усього

19,25

18,5

20

 

 

 

 

 

 

НАСЕЛЕННЯ

Станом на 01.01.2021 року

Комунальне некомерційне підприємство

«Центр первинної медико-санітарної допомоги»

Житомирської районної ради

 

 

Всього

Дорослі

Діти всього

Підлітки

Діти

0-14

З них до 1 року

 
 

АЗПСМ с.Станишівка1

6008

4840

1168

170

998

49

 

АЗПСМ с. Березівка

2677

2207

470

61

409

23

 

АЗПСМ с. Василівка

934

773

161

30

131

4

 

АЗПСМ с. Вереси

2250

1898

352

39

313

16

 

АЗПСМ с. Вертокиївка

1250

1085

165

28

137

7

 

АЗПСМ с. Глибочиця

4080

3348

732

99

633

28

 

АЗПСМ с. Левків

3432

2679

753

115

638

27

 

АЗПСМ смт Новогуйвинськ

3630

2788

842

105

737

46

 

АЗПСМ  смт Озерне

4792

3820

972

181

791

37

 

АЗПСМ с. Оліївка

970

721

249

35

214

7

 

 АЗПСМ с. Садки

765

566

199

23

176

16

 

АЗПСМ с. Сінгури

3982

3070

912

139

773

26

 

АЗПСМ с. Троянів

2306

1760

546

82

464

16

 

Всього

37076

29555

7521

1107

6414

302

 

 

Перелік медичних послуг з надання первинної медичної допомоги

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства охорони здоров’я України 19 березня 2018 року № 504

Додаток 1 до Порядку надання первинної медичної допомоги (пункт 1 розділу ІІ)

 

  1. 1. Динамічне спостереження за станом здоров’я пацієнтів із використанням фізикальних, лабораторних та інструментальних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
  2. 2. Проведення діагностики та лікування найбільш поширених хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів.
  3. 3. Динамічне спостереження за пацієнтами із діагностованими хронічними захворюваннями (супровід пацієнтів із хронічними захворюваннями та станами), що включає комплекс діагностичних та лікувальних втручань, які передбачені галузевими стандартами.
  4. 4. Надання в межах ПМД невідкладної медичної допомоги у разі розладу фізичного чи психічного здоров’я пацієнтам, якщо такий розлад стався під час прийому пацієнта лікарем з надання ПМД та якщо пацієнт не потребує екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
  5. 5. Направлення відповідно до медичних показань пацієнтів, які не потребують екстреної медичної допомоги, для надання їм вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
  6. 6. Взаємодія з надавачами вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта.
  7. 7. Проведення обов’язкових медичних втручань щодо пацієнтів з наявними факторами ризику розвитку окремих захворювань.
  8. 8. Проведення профілактичних втручань, що включає: вакцинацію відповідно до вимог календаря профілактичних щеплень; підготовлення та надсилання повідомлень про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння, незвичайну реакцію на щеплення; проведення епідеміологічних обстежень поодиноких випадків інфекційних хвороб.
  9. 9. Надання консультативної допомоги, спрямованої на усунення або зменшення звичок і поведінки, що становлять ризик для здоров’я (тютюнокуріння, вживання алкоголю, інших психоактивних речовин, нездорове харчування, недостатня фізична активність тощо) та формування навичок здорового способу життя.
  10. 10. Динамічне спостереження за неускладненою вагітністю та (у разі потреби) направлення до лікаря акушера-гінеколога закладу вторинної медичної допомоги.
  11. 11. Здійснення медичного спостереження за здоровою дитиною.
  12. 12. Надання окремих послуг паліативної допомоги пацієнтам усіх вікових категорій, що включає: регулярну оцінку стану важкохворого пацієнта та його потреб; оцінку ступеня болю та лікування больового синдрому; призначення наркотичних засобів та психотропних речовин відповідно до законодавства, включаючи оформлення рецептів для лікування больового синдрому; призначення лікування для подолання супутніх симптомів (закрепи, нудота, задуха тощо); консультування та навчання осіб, які здійснюють догляд за пацієнтом; координацію із забезпечення медичних, психологічних тощо потреб пацієнта.
  13. 13. Направлення пацієнтів відповідно до медичних показань для надання їм паліативної допомоги в обсязі, що виходить за межі ПМД.
  14. 14. Призначення лікарських засобів та медичних виробів, технічних засобів медичної реабілітації з оформленням відповідних документів згідно з вимогами законодавства.
  15. 15. Ведення первинної облікової документації, оформлення довідок, листків непрацездатності та направлень для проходження медикосоціальної експертизи, а також лікарських свідоцтв про смерть.
  16. 16. Взаємодія з соціальними службами для пацієнтів, соціальні умови життя яких впливають на здоров’я.
  17. 17. Взаємодія із суб’єктами системи громадського здоров’я.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь