КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги»
Структура комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новогуйвинської селищної ради (станом на 01.01.2021 року)
Адміністративні підрозділи
Лікувально-профілактичні підрозділи:
- Амбулаторія загальної практики сімейної медицини смт. Новогуйвинське.
- Амбулаторія загальної практики сімейної медицини смт Озерне.
- Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Станишівка№1 та
- ФАП с. Барашівка;
- ФАП с. Іванівка;
- ФП с. Гуйва;
- ФП с. Довжик;
- ФП с. Кам’янка;
- ФП с. Сонячне;
- Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Березівка та
- ФП с. Березівка-1;
- ФП с. Дубовець;
- ФП с. Черемошне.
- Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Вереси
- Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Василівка
- ФП с. Заможне.
- Амбулаторія загальної практики сімейноїмедицини с. Вертокиївка та
- ФП с. Іванківці;
- Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Глибочиця та
- ФП с. Березина;
- ФП с. Гадзинка.
- Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Левків та
- ФП с. Клітчин;
- ФП с. Калинівка.
- Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Сінгури та
- ФП с. Пряжів;
- ФП с. Волиця;
- ФП с. Двірець;
- ФП с. Озерянка.
- Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Садки
- Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Троянів та
- ФП с. Головенка;
- ФП с. Рудня-Городище;
- ФП с. Гай;
- ФП с. Залізняк;
- ФП с. Глибочок.
- Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Оліївка та
- ФП с. Світин.
Адміністративно-господарські підрозділи
Штати закладу
Станом на 01.06.2021 року
Найменування посад |
Кількість посад у цілому в закладі |
Кількість штатних працівників |
Кваліфікаційна категорія |
||||
штатних |
зайнятих |
вища |
перша |
друга |
Без категорії |
||
Всього по закладу |
174,75 |
165,25 |
160 |
|
|
|
|
Лікарі, усього |
35,75 |
31,25 |
29 |
19 |
4 |
2 |
4 |
- керівники |
3,0 |
3,0 |
3 |
2 |
1 |
|
|
- сімейні лікарі |
23,5 |
19,0 |
17 |
13 |
3 |
1 |
|
- терапевти |
1,0 |
1,0 |
1 |
1 |
1 |
|
|
- педіатри |
4,25 |
4,25 |
4 |
3 |
|
1 |
|
Середній медичний персонал, усього |
84,0 |
82,5 |
81 |
31 |
20 |
18 |
12 |
- фельдшери |
23 |
21,5 |
21 |
9 |
5 |
3 |
4 |
- акушерки |
14 |
14 |
14 |
2 |
2 |
6 |
4 |
- медичні сестри |
47 |
46 |
45 |
20 |
12 |
9 |
4 |
- медичні статистики |
1,0 |
1,0 |
1 |
|
1 |
|
|
Молодший медперсонал, усього |
19,25 |
18,5 |
20 |
|
|
|
|
НАСЕЛЕННЯ
Станом на 01.01.2021 року
Комунальне некомерційне підприємство
«Центр первинної медико-санітарної допомоги»
Житомирської районної ради
|
Всього |
Дорослі |
Діти всього |
Підлітки |
Діти 0-14 |
З них до 1 року |
|
АЗПСМ с.Станишівка1 |
6008 |
4840 |
1168 |
170 |
998 |
49 |
|
АЗПСМ с. Березівка |
2677 |
2207 |
470 |
61 |
409 |
23 |
|
АЗПСМ с. Василівка |
934 |
773 |
161 |
30 |
131 |
4 |
|
АЗПСМ с. Вереси |
2250 |
1898 |
352 |
39 |
313 |
16 |
|
АЗПСМ с. Вертокиївка |
1250 |
1085 |
165 |
28 |
137 |
7 |
|
АЗПСМ с. Глибочиця |
4080 |
3348 |
732 |
99 |
633 |
28 |
|
АЗПСМ с. Левків |
3432 |
2679 |
753 |
115 |
638 |
27 |
|
АЗПСМ смт Новогуйвинськ |
3630 |
2788 |
842 |
105 |
737 |
46 |
|
АЗПСМ смт Озерне |
4792 |
3820 |
972 |
181 |
791 |
37 |
|
АЗПСМ с. Оліївка |
970 |
721 |
249 |
35 |
214 |
7 |
|
АЗПСМ с. Садки |
765 |
566 |
199 |
23 |
176 |
16 |
|
АЗПСМ с. Сінгури |
3982 |
3070 |
912 |
139 |
773 |
26 |
|
АЗПСМ с. Троянів |
2306 |
1760 |
546 |
82 |
464 |
16 |
|
Всього |
37076 |
29555 |
7521 |
1107 |
6414 |
302 |
|
Перелік медичних послуг з надання первинної медичної допомоги
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони здоров’я України 19 березня 2018 року № 504
Додаток 1 до Порядку надання первинної медичної допомоги (пункт 1 розділу ІІ)
- 1. Динамічне спостереження за станом здоров’я пацієнтів із використанням фізикальних, лабораторних та інструментальних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
- 2. Проведення діагностики та лікування найбільш поширених хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів.
- 3. Динамічне спостереження за пацієнтами із діагностованими хронічними захворюваннями (супровід пацієнтів із хронічними захворюваннями та станами), що включає комплекс діагностичних та лікувальних втручань, які передбачені галузевими стандартами.
- 4. Надання в межах ПМД невідкладної медичної допомоги у разі розладу фізичного чи психічного здоров’я пацієнтам, якщо такий розлад стався під час прийому пацієнта лікарем з надання ПМД та якщо пацієнт не потребує екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
- 5. Направлення відповідно до медичних показань пацієнтів, які не потребують екстреної медичної допомоги, для надання їм вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
- 6. Взаємодія з надавачами вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта.
- 7. Проведення обов’язкових медичних втручань щодо пацієнтів з наявними факторами ризику розвитку окремих захворювань.
- 8. Проведення профілактичних втручань, що включає: вакцинацію відповідно до вимог календаря профілактичних щеплень; підготовлення та надсилання повідомлень про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння, незвичайну реакцію на щеплення; проведення епідеміологічних обстежень поодиноких випадків інфекційних хвороб.
- 9. Надання консультативної допомоги, спрямованої на усунення або зменшення звичок і поведінки, що становлять ризик для здоров’я (тютюнокуріння, вживання алкоголю, інших психоактивних речовин, нездорове харчування, недостатня фізична активність тощо) та формування навичок здорового способу життя.
- 10. Динамічне спостереження за неускладненою вагітністю та (у разі потреби) направлення до лікаря акушера-гінеколога закладу вторинної медичної допомоги.
- 11. Здійснення медичного спостереження за здоровою дитиною.
- 12. Надання окремих послуг паліативної допомоги пацієнтам усіх вікових категорій, що включає: регулярну оцінку стану важкохворого пацієнта та його потреб; оцінку ступеня болю та лікування больового синдрому; призначення наркотичних засобів та психотропних речовин відповідно до законодавства, включаючи оформлення рецептів для лікування больового синдрому; призначення лікування для подолання супутніх симптомів (закрепи, нудота, задуха тощо); консультування та навчання осіб, які здійснюють догляд за пацієнтом; координацію із забезпечення медичних, психологічних тощо потреб пацієнта.
- 13. Направлення пацієнтів відповідно до медичних показань для надання їм паліативної допомоги в обсязі, що виходить за межі ПМД.
- 14. Призначення лікарських засобів та медичних виробів, технічних засобів медичної реабілітації з оформленням відповідних документів згідно з вимогами законодавства.
- 15. Ведення первинної облікової документації, оформлення довідок, листків непрацездатності та направлень для проходження медикосоціальної експертизи, а також лікарських свідоцтв про смерть.
- 16. Взаємодія з соціальними службами для пацієнтів, соціальні умови життя яких впливають на здоров’я.
- 17. Взаємодія із суб’єктами системи громадського здоров’я.