№ 82-ОД Про забезпечення функціонування системи військового обліку на території Новогуйвинської громади
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Новогуйвинського селищного голови
18.04.2025р. с-ще Новогуйвинське № 82-ОД
Про забезпечення
функціонування системи
військового обліку на території
Новогуйвинської громади
Відповідно до Законів України "Про правовий режим воєнного стану ”, "Про місцеве самоврядування в Україні ”, “ Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію ”,“ Про військовий обов’язок і військову службу ”, Указу Президента України “ Про введення воєнного стану в Україні ” від 24.02.2022 №64/2022 (зі змінами) , постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1487 “ Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів” (зі змінами), розпорядження начальника Житомирської обласної військової адміністрації від 12.07.2024№369 з метою забезпечення організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних, резервістів на території Новогуйвинської селищної ради:
1. Особам відповідальним за ведення персонально-первинного військового обліку у старостинських округах Новогуйвинської селищної ради забезпечити виконання вимог пунктів 2,3,4 додатку 31 до Порядку, питання які підлягають перевірці.
2. Посадовими особам підприємств, установ, організацій, які розташовані на території Новогуйвинської громади, що обслуговується виконавчим органом Новогуйвинської селищної ради забезпечити виконання вимог “Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних, резервістів” та проведення відповідної роз’яснювальної роботи щодо підвищення рівня патріотизму, готовності до захисту Батьківщини.
3.Старостам старостинських округів Новогуйвинської селищної ради:
-забезпечити проведення звіряння даних карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних , резервістів, які перебувають на персонально-первинному військовому обліку в Новогуйвинській селищній раді,з обліковими даними РТЦК та СП.
-посилити роботу щодо виявлення призовників, військовозобов’язаних , резервістів, які проживають на території Новогуйвинської громади та не перебувають на персонально-первинному військовому обліку, направляти таких громадян до РТЦК та СП.
4.Сектору військового обліку Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту:
1) розробити графік звіряння облікових даних карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних,резервістів, які перебувають на персонально-первинному військовому обліку по старостинським округам Новогуйвинської селищної ради ;
2) повідомляти відповідальних за ведення військового обліку (старост) по старостинських округах, про проведення звіряння облікових даних карток персонально-первинного обліку призовників, військовозобов’язаних, резервістів,шляхом подвірного обходу;
3) розробити графік проведення перевірок стану ведення військового обліку у старостинських округах Новогуйвинської селищної ради, довести до відповідальних осіб(старост), на яких покладається ведення персонально-первинного військового обліку питання які підлягають перевірці (додаток 31 до Порядку);
5) за результатами проведених перевірок стану військового обліку по старостинським округам скласти відповідні акти згідно законодавства.
5.Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Секретар селищної ради Олександр ЛОВИНЮК
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Новогуйвинського
селищного голови
від 18.04.2025р. № 82-ОД
План
проведення перевірки
стану організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів старостами, діловодами Новогуйвинської селищної ради .
1.Розміщення та доведення правил військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів згідно постанови КМУ від 30.12.2022р.№1487 (вивішені на видному місці у відповідних приміщеннях).
2. Наявність папки з нормативно-правовими актами з питань організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів: Конституція України витяг ст.17, 65., Закони України: "Про оборону України”, “Про військовий обов’язок і військову службу”, “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, постанова Кабінету Міністрів України №1487 від 30.12.2022; Кодекси України : "Про адміністративні правопорушення” витяг ст.210,210-1,211; Кримінальний Кодекс України витяг ст.335,336,337.
3.Наявність списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів за такими групами: І гр.- список персонального військового обліку військовозобов’язаних (резервістів) офіцерського складу; ІІ гр.- список персонального військового обліку військовозобов’язаних (резервістів) рядового, сержантського та старшинського складу; ІІІгр.- список персонального військового обліку військовозобов’язаних та резервістів з числа жінок; ІVгр.- список персонального військового обліку призовників.
4 Ведення карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів , які проживають на території старостинського округу та перебувають на військовому обліку в Житомирському РТЦКП та СП по групам в алфавітному порядку.
5.Наявність графіка звіряння облікових даних карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів згідно з господарськими книгами.
6. Внесення результатів звіряння до журналу обліку результатів перевірок.
Завідувач сектору військового обліку
Віктор Попов
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Новогуйвинського
селищного голови
від 18.04.2025 р. № 82-ОД
ГРАФІК
звіряння облікових даних карток первинного обліку призовників, військовозобо’язаних та резервістів, які перебувають на військовому обліку шляхом подвірного обходу Новогуйвинської селищної ради на 2025рік.
№ |
Найменування селищної ради та сторостинських округів |
Назва населенного пункту |
Дата проведення звіряння
|
Відмітка про виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1
|
Вертокиївський |
сВертокиївка |
01.07.-01.12.2025 |
|
с.Городище |
01.09-01.10.2025 |
|
||
с.Іванківці |
01.08.-01.09.2025 |
|
||
2 |
Глибочанський |
сГлибочок |
01.07-01.11.2025 |
|
с.Крути |
01.08.-01.11.2025 |
|
||
3 |
Головенківський |
с.Головенка |
01.07.-01.11.2025 |
|
с.Залізня |
01.08.-01.09.2025 |
|
||
4 |
Озерянківський |
с.Озерянка |
01.07.-01.10.2025 |
|
с .Ружки |
01.08.-01.09.2025 |
|
||
с.Павленківка |
01.09.-01.10.2025 |
|
||
5 |
Рудня-Городищенський |
сРудня-Городище |
01.07.-01.10.2025 |
|
с.Гай |
01.08.-01.09.2025 |
|
||
с.Соснівка |
01.09.-0110.2025 |
|
||
с.Роздольне |
01.09.-01.10.2025 |
|
||
6 |
Сінгурівський |
с.Сінгури |
01.07.-30.11.2025 |
|
с.Двірець |
01.08.-04.10.2025 |
|
||
сВишневе |
01.09.-01.11.2025 |
|
||
7 |
Пряжівський |
с.Пряжів |
01.07.-30.11.2025 |
|
с.Волиця |
01.08.-30.10.2025 |
|
||
8 |
Троянівський |
с.Троянів |
01.07.-30.11.2025 |
|
с.Ставецьке |
01.08.-30.10.2025 |
|
||
9 |
Озерненський |
смт.Озерне |
20.06.-05.12.2025 |
|
10 |
Гуйвінський |
смт.Гуйва |
01.07.-30.09.2025 |
|
11 |
Новогуйвинська ТГ |
смт.Новогуйвинське |
20.06.-05.12.2025 |
|
Завідувач сектору військового обліку Віктор ПОПОВ