Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

Про організацію відпочинку та оздоровлення дітей, організацію роботи закладів дошкільної освіти в літній період 2025 року

Дата: 15.04.2025 16:36
Кількість переглядів: 15

Фото без опису

У К Р А Ї Н А                         ПРОЕКТ

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ № _____

 

«____» _________ 2025 р.                                                   с-ще Новогуйвинське

 

 

Про організацію відпочинку та

оздоровлення дітей, організацію

роботи закладів  дошкільної освіти

в літній період 2025 року

 

Керуючись законами України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про систему громадського здоров’я», «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету  Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», на виконання Постанови Верховної Ради України від 05.11.2013 № 678-VII «Про Рекомендації парламентських слухань з питань оздоровлення та відпочинку дітей та молоді», з метою організації змістовного відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2025 року, виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити мережу таборів відпочинку денного перебування на базі закладів освіти  (додається).
  2. Встановити показники вартості харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування в розмірах, які встановлені в договорах про закупівлю послуг за результатами проведених у квітні-травні 2025 року процедур закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства України.
  3. Встановити розмір батьківської плати за харчування дитини в таборі відпочинку денного перебування за одну зміну – 20% від вартості харчування.
  4. Звільнити від оплати за харчування в таборів відпочинку денного перебування батьків або інших законних представників дітей наступних категорій, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки:
  • діти-сироти; діти, позбавлені батьківського піклування;
  • діти учасників бойових дій;
  • діти із сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, сімей загиблих (померлих) або зниклих безвісти Захисників чи Захисниць України;
  • діти Захисників та Захисниць України, які захищають Україну під час повномасштабної війни, але не мають статусу учасника бойових дій;
  • діти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів;
  • діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи;
  • діти, взяті на облік службою у справах дітей та/або Центром надання соціальних послуг, як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах;
  • діти з інвалідністю;
  • діти, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • діти з багатодітних сімей;
  • діти з малозабезпечених сімей;
  • діти, батьки яких загинули від нещасного випадку на виробництві або під час виконання службових обов’язків;
  • талановиті та обдаровані дітипереможці міжнародних, всеукраїнських, обласних, районних, громадівських олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад/гімназіад, відмінники навчання, лідери дитячих громадських організацій;
  • дітиучасники дитячих творчих колективів та спортивних команд;
  • діти працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села;
  • діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних або інклюзивних класах (групах);
  • діти-учні 1-4 класів.
  1. Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради:
  1. Надати методичну допомогу керівництву таборів відпочинку денного перебування.
  2. Забезпечити участь фахівців Житомирського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області та фахівців Житомирського районного управління Головного управління ДСНС в Житомирській області у роботі комісій у період підготовки до відкриття та функціонування таборів відпочинку денного перебування.
  1. Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради та керівникам закладів освіти громади, включених до мережі таборів відпочинку денного перебування:
  1. Організувати комісійне відкриття таборів відпочинку денного  перебування, за умови їх відповідності вимогам чинного законодавства України.
  2. Створити умови для належного функціонування таборів відпочинку денного перебування.
  3. Забезпечити раціональне та безпечне харчування дітей в таборах відпочинку денного перебування, додержання норм харчування, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
  4. Забезпечити системний і дієвий контроль за: організацією оздоровчої та виховної роботи з дітьми, станом організації харчування дітей; дотриманням правил безпеки життєдіяльності; організацією та проведенням заходів щодо дотримання вимог санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму у таборах відпочинку денного перебування.
  5. Забезпечити відпочинок дітей у таборах відпочинку денного перебування.
  6. До 31.05.2025 року вжити заходів із забезпечення готовності закладів загальної середньої освіти до роботи в період літнього оздоровлення відповідно до вимог чинного законодавства.
  7. Забезпечити організацію змістовного дозвілля та відпочинку дітей, проведення інтелектуальних, культурно-масових та фізкультурно-спортивних заходів у період літніх канікул.
  8. Забезпечити організацію та проведення відповідних лабораторних досліджень (випробувань) харчових продуктів і готових страв під час функціонування таборів відпочинку денного перебування за участю фахівців Житомирського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області.
  1. Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради та керівникам закладів  дошкільної освіти громади
  1. Забезпечити відповідно до потреб населення Новогуйвинської територіальної громади на літній період 01.06.2025 – 31.08.2025 функціонування закладів дошкільної освіти, дошкільних груп в них.
  2. До 31.05.2025 року погодити мережу дошкільних груп та тривалість перебування дітей у них в літній період.
  3. Вжити управлінських заходів щодо забезпечення переведення дітей з однієї вікової групи до іншої в межах одного закладу дошкільної освіти та формування його новостворених груп наприкінці літнього періоду, але не пізніше 31.08.2025 року.
  1. Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради та керівникам закладів освіти громади вжити управлінських заходів щодо забезпечення у закладах освіти всіх типів організації життєдіяльності дітей у літній період, безпечного харчування дітей, дотримання вимог з охорони праці та безпеки життєдіяльності, протипожежних правил, проведення профілактичної роботи щодо запобігання травматизму серед учасників освітнього процесу, проведення заходів щодо попередження отруєнь дітей, профілактики шлунково-кишкових захворювань, дотримання вимог санітарного законодавства.
  2. Рекомендувати Житомирському районному управлінню поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області вжити заходів щодо запобігання правопорушень в місцях дислокації таборів відпочинку денного перебування, а також закріпити за кожним дитячим закладом відпочинку працівників секторів ювенальної превенції та включити в маршрути патрулювання поліцією місця знаходження дитячих закладів відпочинку.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тетяну ПАРФЕНТІЄВУ.

додаток

 

Секретар селищної ради                                                           Олександр ЛОВИНЮК

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень