П Л А Н роботи Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради на квітень 2025 року
«Затверджую»
Секретар Новогуйвинської селищної ради (підпис існує)
Олександр ЛОВИНЮК
31.03.2025 року
П Л А Н
роботи Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради на квітень 2025 року
№ |
Заходи |
Термін виконання |
Виконавці |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Планування роботи закладів/установ освіти на квітень 2025 року |
Квітень |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти, Панова Г.С. |
Плани |
2. |
Підвищення кваліфікації педагогів ЗО громади на умовах регіонального замовлення (березень 2025 року) |
Квітень |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти, Панова Г.С. |
Накази |
3. |
Підвищення кваліфікації педагогів громади на умовах використання державної субвенції НУШ (реєстрації, участь) у відповідності до поданих термінів |
Квітень |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти, Панова Г.С. |
Листи, графіки проведення, реєстрації, накази |
4. |
Щоранку о 9.00 хвилиною мовчання вшанування пам'яті загиблих |
Квітень |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти |
|
5. |
Продовження місячника благоустрою території закладів/установ освіти, санітарна очистка та благоустрій території закладів освіти, акція “Посади дерево” |
Квітень |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти |
Накази, підсумкова інформація |
6. |
Виїзні дні Відділу освіти у заклади/установи освіти громади з метою моніторингу виконання рішень нарад керівників закладів освіти (період 2024-2025 н.р.)
|
Квітень |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти |
Усні попередження щодо проведення |
7. |
Подання статистичної звітності та інформаційних довідок на вимогу |
Квітень |
Відділ освіти, Централізована бухгалтерія, керівники ЗО/установ освіти |
Звіти Інформація
|
8. |
Перевірка реєстру закладів освіти з метою готовності до друку документів про освіту |
Квітень |
Відділ освіти, Панова Г.С., керівники ЗЗСО |
Завірені листи реєстрації ЗЗСО |
9. |
Перевірка стану ведення військового обліку у Озерянківській гімназії, Пряжівській гімназії, Руднє-Городищенській гімназії, Новогуйвинському ЗДО “Дзвіночок”, проведення звіряння облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів (відповідно до графіка Новогуйвинської селищної ради на 2025 рік, затвердж. розпорядженням Новогуйвинського селищного голови від 28.01.2025 №21-ОД) |
Квітень |
Комісія Новогуйвинської селищної ради, керівники закладів освіти |
Довідки |
10. |
Конкурсний відбір підручників:
з 27.03 по 02.04 - для 8 класу; з 07.04 по 12.04 - для 3 класу;
до 02.04 - для 8 класу; до 12.04 - для 3 класу |
Квітень |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
Електронні форми вибору підручників |
11. |
Узагальнення та подання результатів вибору підручників ЗЗСО до Департаменту освіти і науки ЖОДА: 03.04.2025 - для 8 класу 14.04.2025 - для 3 класу |
Квітень |
Відділ освіти, Грищук Т.Г. |
Узагальнені форми вибору підручників |
12. |
Оприлюднення результатів вибору підручників (форма вибору підручників та протокол педагогічної ради) на вебсайті закладу освіти:
|
Квітень |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
Інформація на сайті закладу |
13. |
Формування попередньої мережі закладів та установ освіти на 2025/2026 н.р. |
Квітень |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники ЗО |
Мережа, проєкт рішення виконкому |
14. |
Формування мережі таборів відпочинку з денним перебуванням дітей на базі ЗЗСО влітку 2025 року |
Квітень |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники ЗО |
Мережа, проєкт рішення виконкому |
15. |
Вивчення питання дотримання керівниками закладів ЗЗСО Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти |
Квітень |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники ЗО |
Інформація |
16. |
Оновлення щотижневих таблиць “ЗДО щоп'ятниці до 10.00” та “ЗЗСО щоп'ятниці до 10.00” (google-таблиці за посиланням) |
до 10.00 щоп’ятниці |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
|
17. |
Контроль заповнення таблиці “Облік відвідування” (google-таблиці за посиланням) |
до 15.00 щоденно |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
|
18. |
Місячник сімейного виховання |
Квітень |
Відділ освіти, керівники закладів освіти, Панова Г.С. |
Наказ по ЗО |
19. |
Участь в обласних інтелектуальних конкурсах (за викликом) |
Квітень |
Відділ освіти, керівники закладів освіти, Панова Г.С. |
План, заявки, накази |
20. |
Робота атестаційних комісій І та ІІ рівнів закладів освіти громади, Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради (у відповідності до Графіку роботи). Засідання атестаційної комісії ІІ рівня - 10 квітня 2025 року на базі Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика. Початок о 10.00 |
Квітень |
Відділ освіти, голови атестаційних комісій І та ІІ рівнів закладів освіти громади, Відділу освіти, члени АК І та ІІ рівня |
Протоколи засідань, матеріали |
21. |
Аналіз підсумків проведення атестації педагогічних працівників атестаційними комісіями І та ІІ рівнів у 2024-2025 навчальному році, подача цифрових звітів, підсумкових наказів у відповідності до вимог |
Квітень |
Відділ освіти, голови атестаційних комісій І та ІІ рівнів закладів освіти громади Відділу освіти, члени АК І та ІІ рівня |
Цифровий звіт, накази |
22. |
Підтвердження списків-замовлень на документацію випускників |
Квітень |
Відділ освіти, керівники ЗЗСО, Панова Г.С. |
Підтвердження |
23. |
Проведення засідань громадівських ПМК: - 16.04.2025 - ПМК асистентів вчителів та асистентів вихователів на базі Сінгурівського ліцею, початок о 10.00, відп. Грищук Т.Г.; - 17.04.2025 - ПМК заступників з виховної роботи та педагогів-організаторів на базі Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика, початок о 10.00, відп. Панова Г.С.); - 23.04..2025 - ПМК заступників з навчально-виховної роботи на базі Сінгурівського ліцею, початок о 10.00, відп. Панова Г.С.); - 29.04. 2025 - ПМК вчителів зарубіжної літератури на базі Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика, початок о 10.00, відп. Панова Г.С. |
Квітень |
Відділ освіти, керівники закладів освіти, Панова Г.С., керівники громадівських ПМК |
Плани, протоколи, матеріали, статті на сайт |
24. |
Проведення роз'яснювальної роботи з учнями ЗЗСО щодо безпечного поводження в інтернеті |
Квітень (за графіком) |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники ЗЗСО |
Інформація, наказ |
25. |
Розробка інформаційних матеріалів для учнів і батьків з питань безпечного освітнього середовища |
Квітень |
Відділ освіти, Камінчук М.В. |
Пам'ятки |
26. |
Надання консультацій для керівників та працівників закладів освіти з питань безпеки |
Квітень |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти |
Інформація |
27. |
Контроль за дотримання правил поводження під час повітряної тривоги |
Квітень |
Керівники ЗО, ЗПО |
Інформація |
28. |
Подання наказів про прийняття працівників на роботу |
за день до виходу працівника на роботу |
Керівники закладів освіти, Централізована бухгалтерія |
Накази |
29. |
Подання наказів про відпустки працівників |
до початку відпустки працівника |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Накази |
30. |
Подання наказів про звільнення працівників |
за день до звільнення працівника |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Накази
|
31. |
Контроль наявності та оновлення планів евакуації у Троянівському ЗДО “Берізка”, Троянівському ліцеї, Озерянківській гімназаї |
Квітень |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти |
Інформація
|
32. |
Моніторинг дотримання нормативної бази при організації інклюзивного навчання для осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти |
Березень квітень |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
Довідка |
33. |
Подання звіту про підвіз учнів та вчителів закладу освіти, що доїжджають до місця навчання (роботи) та в зворотньому напрямку за березень 2025 року |
до 02 квітня |
Керівники ЗЗСО, Централізована бухгалтерія Карпова А.О. |
Звіти
|
34. |
Оновлення щомісячної інформації на вкладці “Дашборд_мон_щомісяця” (google-таблиці за посиланням) |
до 02 квітня |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
https://bit.ly/418Aqz6 (ЗДО) https://bit.ly/49eHJak (ЗЗСО та ЗПО) |
35. |
Оновлення інформації про проходження вебінарів “Стійкість громад” в березні (google таблиця за посиланням) |
до 03 квітня |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники ЗО |
|
36. |
Обласний семінар-практикум для керівників гуртків та педагогічних працівників краєзнавчого профілю освітніх закладів Житомирщини щодо організації туристсько-краєзнавчих змагань у 2025 році |
03 квітня |
Відділ освіти, директор МРЦ Домс І.М., директор Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика Сингаєвська Л.В. |
Інформація |
37. |
Міжнародний день просвіти з питань мінної небезпеки та допомоги з протимінної діяльності |
04 квітня |
Керівники закладів освіти, Камінчук М.В. |
Інформація |
38. |
Подання конкурсних робіт для участі у щорічному всеукраїнському конкурсі есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» |
до 04 квітня |
Керівники закладів освіти |
Конкурсні матеріали |
39. |
Всеукраїнський День здоров’я 07.04., проведення Тижня здоров’я у закладах освіти громади. |
07 - 12 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти, Камінчук М.В. |
Наказ, інформація |
40. |
Громадівський етап обласної виставки-конкурсу «Знай і люби свій край» |
09 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Конкурсні роботи, супровідні матеріали |
41. |
Фінальні змагання ІІІ (районного) етапу з шахів серед учнів/учениць у межах проєкту “Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги” |
11 квітня |
Відділ освіти, Камінчук М.В., Новогуйвинський ліцей ім.С.Процика, Головенківська гімназія |
Наказ, інформація
|
42. |
Подання табелів обліку робочого часу (для нарахування авансу) та коригуючих табелів за попередній звітний місяць (березень) |
до 11 квітня |
Керівники закладів освіти, Централізована бухгалтерія Ісаєв В.М. |
Табелі |
43. |
Підсумкове засідання творчої групи практичних психологів і соціальних педагогів на базі Житомирської обласної наукової бібліотеки ім. Олега Ольжича |
11 квітня 10.00 |
Пр.психологи і соц.педагоги закладів освіти (члени творчої групи) |
Матеріали, стаття на сайт
|
44. |
Заходи до Всесвітнього дня авіації та космонавтики (День відзначення - 12 квітня 2025) |
11 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти |
Заходи |
45. |
Подати матеріали на нагородження педагогічних працівників закладів освіти Новогуйвинської селищної ради |
До 15 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів /установ освіти, Панова Г.С. |
Довідка |
46. |
Подання конкурсних робіт на обласний етап виставки-конкурсу «Знай і люби свій край» |
З 16 по 18 квітня |
Відділ освіти, МРЦ Новогуйвинської селищної ради |
Наказ, конкурсні роботи,супровідні матеріали |
47. |
Український День навколишнього середовища (День довкілля) |
19 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів /установ освіти |
Заходи, інформація на сайт НСР |
48. |
Вивчення питання виконання безпекових вимог у закладах освіти: “Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки” |
до 21 квітня |
Керівники закладів/установ освіти, Камінчук М.В. |
Довідка |
49. |
Подання табелів обліку робочого часу (2 частина місяця) |
до 22 квітня |
Керівники закладів/установ освіти, Централізована бухгалтерія Ісаєв В.М. |
Табелі |
50. |
Відзначення Міжнародного дня Землі |
22 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти |
Заходи, інформація на сайт НСР |
51. |
Всеукраїнський день психолога |
23 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти |
|
52. |
Фінальні змагання ІІІ (районного) етапу з легкої атлетики серед учнів/учениць у межах проєкту “Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги” |
23 квітня |
Відділ освіти, Камінчук М.В., Новогуйвинський ліцей ім.С.Процика |
Наказ, інформація
|
53. |
Нарада керівників закладів освіти на базі Озерненського ліцею. 1. Презентація Озерненського ліцею, екскурсія в укриття закладу освіти. (Власюк А.П. - директор Озерненського ліцею). 2. Про завершення опалювального сезону в закладах освіти громади у 2024-2025 н.р. (Слінчук В.І. - начальник Відділу освіти, керівники закладів/установ освіти). 3. Про створення безпечного і комфортного освітнього середовища у Вертокиївському ліцеї та Троянівському закладі дошкільної освіти “Берізка”. (((Бугайчук О.А. - директор Вертокиївського ліцею, Гніда Л.Л. - директор Троянівського закладу дошкільної освіти “Берізка”). 4. Про виконання безпекових вимог у закладах освіти: “Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки”. (Камінчук М.В. - спеціаліст з безпеки освітнього середовища). 5. Про організоване завершення 2024-2025 навчального року. (Слінчук В.І. - начальник Відділу освіти, Панова Г.С. - головний спеціаліст Відділу освіти). 6. Про роботу сайтів закладів дошкільної освіти в світлі належного виконання закладами освіти ст. 30 ЗУ “Про освіту” щодо розміщення інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних на сайті закладу. (Панова Г.С. - головний спеціаліст Відділу освіти) 7. Про забезпечення виконання заходів з цивільного захисту. (Камінчук М.В. - спеціаліст з безпеки освітнього середовища, Соколовська І.Б. - директор ЦРД “Сонячний теремок”, Власюк А.П. - директор Озерненського ліцею). 8. Практикум для керівників: розроблення заходів щодо безпечної поведінки дітей в цифровому середовищі в закладах освіти громади. (Камінчук М.В. - спеціаліст з безпеки освітнього середовища). 9.Різне. |
24 квітня 10.00 |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти
|
Тривалість виступів. Співдоповідачі до 7 хв. Доповідачі до 10 хв. Прохання дотримуватись!! |
54. |
Фінальні змагання ІІІ (районного) етапу з легкої атлетики серед учнів/учениць у межах проєкту “Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги” |
24 квітня |
Відділ освіти, Камінчук М.В., Новогуйвинський ліцей ім.С.Процика |
Наказ, інформація
|
55. |
Обласний етап Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» |
24 квітня |
Відділ освіти, заклади освіти |
Інформація |
56. |
День цивільного захисту |
25 (26) квітня |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти |
Наказ, інформація |
57. |
Заходи до Міжнародного дня Чорнобиля |
25 (26) |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти |
Заходи, інформація на сайт НСР |
58. |
Подання конкурсних матеріалів на участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» |
До 25 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Конкурсні матеріали, супровідні документи |
59. |
Громадівський етап обласного конкурсу відеомистецтва «Світ очима дітей» |
25 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Конкурсні роботи |
60. |
Щорічний всеукраїнський конкурс есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» |
25 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Інформація |
61. |
Всесвітній день охорони праці |
28 квітня |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти |
Інформація |
62. |
Тиждень охорони праці та безпеки життєдіяльності
|
28 квітня - 02 травня |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти |
Наказ, інформація |
63. |
Засідання комісії з питань нагородження |
До 30 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти |
Рішення, матеріали |
До плану можливі зміни та доповнення.
Начальник Відділу освіти (підпис існує) Валентина СЛІНЧУК