Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

  П Л А Н роботи Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради на квітень 2025 року   

Дата: 31.03.2025 10:42
Кількість переглядів: 76

«Затверджую»

Секретар Новогуйвинської селищної ради (підпис існує)

Олександр ЛОВИНЮК

31.03.2025 року

  П Л А Н

роботи Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради на квітень 2025 року   

 

                        Заходи

Термін виконання

Виконавці

Примітка

 1

2

3

4

5

1.

Планування роботи закладів/установ освіти на квітень  2025 року

Квітень

Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти, Панова Г.С.

Плани

2.

Підвищення кваліфікації педагогів ЗО громади  на умовах регіонального замовлення   (березень  2025 року)

Квітень

Відділ освіти, керівники закладів та установ  освіти,

Панова Г.С.

Накази

3.

Підвищення кваліфікації педагогів   громади  на умовах використання державної субвенції НУШ (реєстрації,   участь) у відповідності до поданих термінів

Квітень

Відділ освіти,  керівники закладів та установ  освіти,

Панова Г.С.

Листи, графіки проведення, реєстрації, накази

4.

Щоранку о 9.00 хвилиною мовчання вшанування пам'яті загиблих

Квітень

Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти

 

5.

Продовження місячника благоустрою території закладів/установ  освіти, санітарна очистка та благоустрій території закладів освіти, акція “Посади дерево” 

Квітень

Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти

Накази, підсумкова інформація

6.

Виїзні дні Відділу освіти у заклади/установи освіти громади з метою моніторингу виконання рішень нарад керівників закладів освіти (період 2024-2025 н.р.)

 

Квітень

Відділ освіти, керівники закладів та установ  освіти

Усні попередження щодо проведення

7.

Подання статистичної звітності та інформаційних довідок  на вимогу

Квітень

Відділ освіти,

Централізована бухгалтерія, керівники ЗО/установ освіти

Звіти

Інформація

 

 8.

Перевірка реєстру закладів освіти з метою готовності до друку документів про освіту

Квітень

Відділ освіти,

Панова Г.С.,

керівники ЗЗСО

Завірені листи реєстрації

ЗЗСО

9.

Перевірка стану ведення військового обліку у  Озерянківській гімназії, Пряжівській гімназії, Руднє-Городищенській гімназії, Новогуйвинському ЗДО “Дзвіночок”, проведення звіряння облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів (відповідно до графіка Новогуйвинської селищної ради на 2025 рік, затвердж. розпорядженням Новогуйвинського селищного голови від 28.01.2025 №21-ОД)

Квітень

Комісія Новогуйвинської селищної ради, керівники закладів освіти

Довідки

10.

Конкурсний відбір підручників:

  • заповнення електронної форми вибору підручників:

з 27.03 по 02.04 - для 8 класу;

з 07.04 по 12.04 - для 3 класу;

  • подання результатів вибору підручників закладом освіти у паперовій формі до Відділу освіти:

до 02.04  - для 8 класу;

до 12.04 - для 3 класу

Квітень

Відділ освіти,

Грищук Т.Г., керівники закладів освіти

Електронні

форми вибору

підручників

11.

Узагальнення та подання результатів вибору підручників ЗЗСО до Департаменту освіти і науки ЖОДА:

03.04.2025 - для 8 класу

14.04.2025 - для 3 класу

Квітень

Відділ освіти,

Грищук Т.Г.

Узагальнені форми вибору підручників

12.

Оприлюднення результатів вибору підручників (форма вибору підручників та протокол педагогічної ради) на вебсайті закладу освіти:

  • 01.04.2025 - для 1-2 класу,
  • 10.04.2025 - для 8 класу,
  • 22.04.2025 - для 3 класу.

Квітень

Відділ освіти,

Грищук Т.Г., керівники закладів освіти

Інформація на сайті закладу

 13.

Формування попередньої мережі закладів та установ освіти на 2025/2026 н.р.

Квітень

Відділ освіти,

Грищук Т.Г.,

керівники  ЗО

Мережа, проєкт рішення виконкому

14.

Формування мережі таборів відпочинку з денним перебуванням дітей на базі ЗЗСО влітку 2025 року

Квітень

Відділ освіти,

Грищук Т.Г.,

керівники  ЗО

Мережа, проєкт рішення виконкому

15.

Вивчення питання дотримання керівниками закладів ЗЗСО Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти

Квітень

Відділ освіти,

Грищук Т.Г.,

керівники  ЗО

Інформація

 16.

Оновлення щотижневих таблиць “ЗДО щоп'ятниці  до 10.00” та “ЗЗСО щоп'ятниці  до 10.00” (google-таблиці за посиланням)

до 10.00 щоп’ятниці

Відділ освіти,

Грищук Т.Г.,

керівники 

закладів освіти

https://bit.ly/418Aqz6

https://bit.ly/49eHJak

17.

Контроль заповнення таблиці “Облік відвідування” (google-таблиці за посиланням)

до 15.00

щоденно

Відділ освіти,

Грищук Т.Г.,

керівники 

закладів освіти

https://bit.ly/3ZmWpzY

https://bit.ly/3ZvwtTW

 18.

Місячник сімейного виховання

Квітень

Відділ освіти,

керівники закладів освіти,

Панова Г.С.

 Наказ по ЗО

 19.

Участь в обласних інтелектуальних конкурсах (за   викликом)  

Квітень

Відділ освіти,

керівники закладів освіти,

Панова Г.С. 

План, заявки,

накази

  20.

Робота атестаційних комісій І та ІІ рівнів 

закладів освіти громади, Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради (у відповідності до Графіку роботи).   

Засідання атестаційної комісії ІІ рівня  - 10 квітня 2025 року на базі Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика. Початок о 10.00

Квітень

Відділ освіти,  голови атестаційних

комісій І та ІІ рівнів закладів освіти громади, Відділу освіти, члени АК І та ІІ рівня 

Протоколи засідань, матеріали

21.

Аналіз підсумків проведення атестації педагогічних працівників атестаційними комісіями І та ІІ рівнів у 2024-2025 навчальному році, подача цифрових звітів, підсумкових наказів  у відповідності до вимог

Квітень

Відділ освіти, голови атестаційних комісій І та ІІ рівнів закладів освіти громади Відділу освіти, члени АК І та ІІ рівня

Цифровий звіт,

накази

 22.

Підтвердження  списків-замовлень на документацію випускників

Квітень

Відділ освіти, керівники ЗЗСО,

Панова Г.С.

Підтвердження

 23.

Проведення засідань громадівських ПМК:

- 16.04.2025 - ПМК асистентів вчителів та асистентів вихователів на базі Сінгурівського ліцею, початок о 10.00, відп. Грищук Т.Г.;

- 17.04.2025 - ПМК  заступників з виховної роботи та педагогів-організаторів   на базі Новогуйвинського  ліцею імені Сергія Процика, початок о 10.00, відп. Панова Г.С.);

- 23.04..2025 - ПМК  заступників з навчально-виховної роботи  на базі Сінгурівського  ліцею, початок о 10.00,  відп. Панова Г.С.);

- 29.04. 2025 - ПМК вчителів зарубіжної літератури на базі Новогуйвинського  ліцею імені Сергія Процика, початок о 10.00, відп. Панова Г.С.

Квітень 

Відділ освіти,

керівники закладів освіти, Панова Г.С., керівники  громадівських ПМК

Плани,

протоколи,

матеріали, статті на сайт

 24.

Проведення роз'яснювальної роботи з учнями ЗЗСО щодо безпечного поводження в інтернеті

Квітень

(за графіком)

Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники ЗЗСО

Інформація, наказ

 25.

Розробка інформаційних матеріалів для учнів і батьків з питань безпечного освітнього середовища

Квітень

Відділ освіти, Камінчук М.В.

 Пам'ятки

 26.

Надання консультацій для керівників та працівників закладів освіти з питань безпеки

Квітень

Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти

Інформація

 27.

Контроль за дотримання правил поводження під час повітряної тривоги

Квітень

Керівники ЗО, ЗПО

Інформація

 28.

Подання наказів про прийняття працівників на роботу

за день до виходу працівника на роботу

Керівники  закладів освіти,

 Централізована бухгалтерія

Накази

 29.

Подання наказів про відпустки працівників

до початку відпустки працівника

Керівники  ЗО,

Централізована бухгалтерія

Накази

 30.

Подання наказів про звільнення працівників

за день до звільнення працівника

Керівники  ЗО,

Централізована бухгалтерія

Накази

 

 31.

Контроль наявності та оновлення планів евакуації у     Троянівському  ЗДО “Берізка”,   Троянівському  ліцеї,   Озерянківській гімназаї

Квітень

Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти

 Інформація

 

 32.

Моніторинг дотримання нормативної бази при організації інклюзивного навчання для осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти

Березень квітень

Відділ освіти, Грищук Т.Г.,

керівники закладів освіти

Довідка

33.

Подання звіту про підвіз учнів та вчителів закладу освіти, що доїжджають до місця навчання (роботи) та в зворотньому напрямку за березень 2025 року

до 02 квітня

Керівники ЗЗСО, Централізована бухгалтерія Карпова А.О.

Звіти

 

34.

Оновлення щомісячної інформації на вкладці “Дашборд_мон_щомісяця” (google-таблиці за посиланням)

до 02 квітня

Відділ освіти,

Грищук Т.Г.,

керівники 

закладів освіти

https://bit.ly/418Aqz6 (ЗДО)

https://bit.ly/49eHJak (ЗЗСО та ЗПО)

 35.

Оновлення інформації про проходження вебінарів “Стійкість громад” в березні (google таблиця за посиланням)

до 03 квітня

Відділ освіти,

Грищук Т.Г.,

керівники  ЗО

https://bit.ly/4ggdaDM

36.

Обласний семінар-практикум для керівників

гуртків та педагогічних працівників краєзнавчого профілю освітніх закладів Житомирщини щодо організації туристсько-краєзнавчих змагань у 2025 році

  03 квітня

Відділ освіти,

директор МРЦ Домс І.М., директор Новогуйвинського

ліцею імені Сергія Процика Сингаєвська Л.В.

Інформація

37.

Міжнародний день просвіти з питань мінної небезпеки та допомоги з протимінної діяльності

04 квітня

Керівники закладів освіти, Камінчук М.В.

Інформація

38.

Подання конкурсних робіт для участі у щорічному всеукраїнському конкурсі есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!»

до 04 квітня

Керівники закладів освіти

Конкурсні матеріали

39.

Всеукраїнський День здоров’я 07.04., проведення Тижня здоров’я у закладах освіти громади.

07 - 12 квітня

Відділ освіти, керівники закладів освіти, Камінчук М.В.

Наказ, інформація

40.

Громадівський етап обласної виставки-конкурсу «Знай і люби свій край»

09 квітня

Відділ освіти, керівники закладів освіти

Конкурсні роботи, супровідні матеріали

41.

Фінальні змагання ІІІ (районного) етапу з шахів серед учнів/учениць у межах проєкту “Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги”

11 квітня

Відділ освіти, Камінчук М.В., Новогуйвинський ліцей ім.С.Процика, Головенківська гімназія

Наказ, інформація

 

 42.

Подання табелів обліку робочого часу (для нарахування авансу) та коригуючих табелів за попередній звітний місяць (березень)

до 11 квітня

Керівники закладів освіти, Централізована бухгалтерія

Ісаєв В.М.

Табелі

43.

Підсумкове засідання творчої групи практичних психологів і соціальних педагогів на базі Житомирської обласної наукової бібліотеки ім. Олега Ольжича

11 квітня

10.00

Пр.психологи і  соц.педагоги закладів освіти (члени творчої групи)

Матеріали, стаття на сайт

 

 44.

Заходи до Всесвітнього дня авіації та космонавтики (День відзначення - 12 квітня 2025)

11 квітня

Відділ освіти,  керівники закладів/установ освіти

  Заходи

 45.

Подати матеріали на нагородження педагогічних працівників закладів освіти Новогуйвинської селищної ради

 До 15 квітня 

Відділ освіти,

керівники закладів /установ освіти, Панова Г.С.

Довідка

46.

Подання конкурсних робіт на обласний етап виставки-конкурсу «Знай і люби свій край»

З 16 по 18 квітня

Відділ освіти, МРЦ Новогуйвинської селищної ради

Наказ, конкурсні роботи,супровідні матеріали

47.

Український День навколишнього середовища (День довкілля)

19 квітня

Відділ освіти, керівники закладів /установ освіти

Заходи, інформація на сайт НСР

48.

Вивчення питання виконання безпекових вимог у закладах освіти: “Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки”

до 21 квітня

Керівники закладів/установ освіти,

Камінчук М.В.

Довідка

 49.

Подання табелів обліку робочого часу

(2 частина місяця)

до 22 квітня

Керівники закладів/установ освіти, Централізована бухгалтерія

Ісаєв В.М.

Табелі

50.

Відзначення Міжнародного дня Землі

22 квітня

Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти

Заходи, інформація на сайт НСР

51.

Всеукраїнський день психолога

23 квітня

Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти

 

52.

Фінальні змагання ІІІ (районного) етапу з  легкої атлетики серед учнів/учениць у межах проєкту “Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги”

23 квітня

Відділ освіти, Камінчук М.В., Новогуйвинський ліцей ім.С.Процика

Наказ, інформація

 

 53.

Нарада керівників закладів освіти на базі Озерненського ліцею. 

1. Презентація Озерненського ліцею, екскурсія  в укриття закладу освіти.

(Власюк А.П. - директор Озерненського ліцею).

2. Про  завершення опалювального сезону в закладах освіти громади у 2024-2025 н.р.

(Слінчук В.І. - начальник Відділу освіти, керівники закладів/установ освіти).

3.  Про створення безпечного і комфортного освітнього середовища у Вертокиївському ліцеї та Троянівському закладі  дошкільної освіти “Берізка”.

(((Бугайчук О.А. - директор  Вертокиївського ліцею, Гніда Л.Л. - директор Троянівського закладу дошкільної освіти “Берізка”).

4. Про виконання безпекових вимог у закладах освіти: “Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки”.

(Камінчук М.В. -  спеціаліст  з безпеки освітнього середовища).

5. Про організоване завершення 2024-2025 навчального року.

(Слінчук В.І. - начальник Відділу освіти, Панова Г.С. - головний спеціаліст Відділу освіти).

6. Про роботу сайтів закладів дошкільної освіти  в світлі належного виконання закладами освіти ст. 30 ЗУ “Про освіту” щодо розміщення інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних на сайті закладу.

(Панова Г.С. - головний спеціаліст Відділу освіти)

7. Про забезпечення виконання заходів з цивільного захисту.

(Камінчук М.В. -   спеціаліст  з безпеки освітнього середовища, Соколовська І.Б. - директор ЦРД “Сонячний теремок”, Власюк А.П. - директор Озерненського ліцею).

8. Практикум для керівників: розроблення заходів щодо безпечної поведінки дітей в цифровому середовищі в закладах освіти громади.

(Камінчук М.В. -  спеціаліст  з безпеки освітнього середовища).

9.Різне.

24 квітня

10.00

Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти

 

Тривалість виступів.

Співдоповідачі

до 7   хв.

Доповідачі до 10 хв. Прохання дотримуватись!!

54.

Фінальні змагання ІІІ (районного) етапу з  легкої атлетики серед учнів/учениць у межах проєкту “Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги”

24 квітня

Відділ освіти, Камінчук М.В., Новогуйвинський ліцей ім.С.Процика

Наказ, інформація

 

55.

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна»

24 квітня

Відділ освіти, заклади освіти

Інформація

56.

День цивільного захисту

25 (26) квітня

Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти

Наказ, інформація

57.

Заходи до Міжнародного дня Чорнобиля

25 (26)

Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти

Заходи, інформація на сайт НСР

58.

Подання конкурсних матеріалів на участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл»

До 25 квітня

Відділ освіти, керівники закладів освіти

Конкурсні матеріали, супровідні документи

59.

Громадівський етап обласного конкурсу відеомистецтва «Світ очима дітей»

25 квітня

Відділ освіти, керівники закладів освіти

Конкурсні роботи

60.

Щорічний всеукраїнський конкурс есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!»

25 квітня

Відділ освіти, керівники закладів освіти

Інформація

  61.

Всесвітній день охорони праці

28 квітня

Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти

Інформація

62.

Тиждень охорони праці та безпеки життєдіяльності

 

28 квітня -

02 травня

Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти

Наказ,

інформація

63.

Засідання комісії з питань нагородження

До 30 квітня

Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти

Рішення, матеріали

До плану можливі зміни та доповнення.

 

Начальник Відділу освіти (підпис існує)                                                        Валентина СЛІНЧУК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень