№31-ОД Про затвердження Плану основних заходів цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області на 2025 рік
У К Р А Ї Н А
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Новогуйвинського селищного голови
31.01. 2025р. с-ще Новогуйвинське №31-ОД
Про затвердження Плану основних заходів
цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради
Житомирського району Житомирської області на 2025 рік
Керуючись статтею 36-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексом цивільного захисту України, розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2024 року № 1313-р «Про затвердження плану основних заходів цивільного захисту України на 2025 рік», розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 09.01.2025 № 20 «Про основні заходи цивільного захисту області на 2025 рік», розпорядження начальника районної військової адміністрації від 13.01.2025 №4 «Про основні заходи цивільного захисту району на 2025 рік» та з метою якісного і своєчасного вирішення завдань цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради:
1.Затвердити План основних заходів цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області на 2025 рік, що додається.
2. Керівникам підприємств, установ, організацій Новогуйвинської селищної територіальної громади відповідно до Плану основних заходів цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради:
1) розробити об’єктові плани основних заходів цивільного захисту на 2025 рік;
2) про хід виконання розпорядження щокварталу до 1 числа місяця, що настає за звітним періодом, інформувати Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради.
3. Головному спеціалісту з питань цивільного захисту та охорони праці Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради узагальнену інформацію про хід виконання цього розпорядження подавати відділу оборонної роботи та цивільного захисту, охорони праці Житомирської військової районної адміністрації до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом.
4. Визначити таким, що втратило чинність розпорядження від 23.01.2023 №7-ОД «Про основні заходи цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради на 2023 рік».
5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Секретар селищної ради Олександр ЛОВИНЮК
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження голови Новогуйвинської селищної ради
від 31.01.2025р №31-ОД
ПЛАН
основних заходів цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради Житомирського району
Житомирської області області на 2025 рік
№ з/п |
Найменування заходу |
Відповідальні за виконання |
Строк виконання |
Показники (індикатори) виконання заходу |
|
Заходи Новогуйвинської селищної субланки Житомирської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області в умовах правового режиму воєнного стану та ліквідації наслідків збройної агресії російської федерації |
|||||
1. |
Організація та забезпечення: |
|
|
|
|
1) |
оповіщення органів управління та сил цивільного захисту Новогуйвинської селищної субланки Житомирської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області, а також населення про загрозу застосування чи застосування засобів ураження |
ЖРУ ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області (далі – ЖРУ ГУ ДСНС в області) (за згодою), Відділ оборонної роботи та цивільного захисту, охорони праці райдержадміністрації (далі – Відділ ОР та ЦЗ, ОП райдержадміністрації), Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Старости старостинських округів Керівники суб’єктів господарювання |
протягом року |
забезпечено здійснення негайного оповіщення органів управління та сил цивільного захисту Новогуйвинської селищної субланки Житомирської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту області, а також населення після отримання інформації про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій воєнного характеру (сигналу «Повітряна тривога») від чергових змін пунктів управління органів ДСНС засобами територіальної та місцевих систем централізованого оповіщення |
|
2) |
проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які виникли внаслідок воєнних (бойових) дій, у тому числі із застосуванням засобів ураження (ракетні удари та/або удари безпілотних літальних апаратів тощо, гасіння пожеж) |
ЖРУ ГУ ДСНС в області (за згодою), Відділ ОР та ЦЗ, ОП райдержадміністрації, Новогуйвинська селищна рада суб’єкти господарювання, Житомирська обласна організація Товариства Червоного Хреста України (за згодою) |
У разі виникнення надзвичайної ситуації |
забезпечено проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, потреба в яких виникла внаслідок збройного нападу або вогневого ураження (ракетні удари та/або удари безпілотних літальних апаратів тощо) |
|
3) |
визначення населених пунктів та територій, що потребують проведення гуманітарного розмінування, маркування небезпечних ділянок, проведення очищення (розмінування) територій |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту керівники суб’єктів господарювання, оператори протимінної діяльності (за згодою) |
протягом року |
проведено визначення населених пунктів, територій, об’єктів інфраструктури, систем життєзабезпечення населення, що потребують очищення від вибухонебезпечних предметів, та їх пріоритизацію;
проведено нетехнічне, технічне обстеження імовірно забруднених вибухонебезпечними предметами територій та маркування небезпечних ділянок відповідно до Плану виконання заходів гуманітарного розмінування деокупованих територій України на 2025 рік;
здійснено заходи щодо розмінування територій (об’єктів) та знешкодження (знищення) вибухонебезпечних предметів |
|
4) |
уточнення потреби в об’єктах фонду захисних споруд для укриття населення та приведення в готовність усіх об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, забезпечення цілодобового доступу до них |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Відділ освіти Новогуйвинської селищної ради Керівники суб’єктів господарювання |
протягом року |
розраховано потребу у фонді захисних споруд, що забезпечує укриття усіх категорій населення за місцем роботи та за місцем проживання, а також інших категорій населення за місцем тимчасового перебування в межах адміністративно-територіальної одиниці (суб’єкта господарювання), з урахуванням вимог законодавства;
об’єкти фонду захисних споруд приведено в готовність, забезпечено цілодобовий доступ до таких об’єктів |
|
5) |
будівництва захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та виготовлення (монтування) первинних (мобільних) і облаштування найпростіших укриттів, а також (у разі потреби) відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту |
Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Відділ освіти Новогуйвинської селищної ради Керівники суб’єктів господарювання |
протягом року |
забезпечено будівництво захисних споруд, споруд подвійного призначення під час реалізації інженерно-технічних заходів цивільного захисту в проєктній документації на нове будівництво або реконструкцію об’єктів відповідно до частини 10 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
забезпечено відповідно до потреби виготовлення (монтування) первинних (мобільних) і облаштування найпростіших (зруйнованих) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту |
|
6) |
проведення за рішенням обласної та районної військової адміністрації евакуації населення та матеріальних і культурних цінностей з районів воєнних (бойових) дій, зон збройних конфліктів та населених пунктів, наближених до районів бойових дій у безпечні райони |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Голова евакуаційної комісії селищної ради Житомирська обласна організація Товариства Червоного Хреста України (за згодою) |
У разі необхідності |
здійснено заходи з евакуації населення, матеріальних і культурних цінностей з районів воєнних (бойових) дій, зон збройних конфліктів та населених пунктів, наближених до районів бойових дій у безпечні райони |
|
7) |
підготовки інфраструктури безпечних районів до прийому евакуйованого населення та матеріальних і культурних цінностей, організація забезпечення життєдіяльності евакуйованого населення та розміщення матеріальних і культурних цінностей, у тому числі забезпечення евакуйованого населення житлом, основними продовольчими і непродовольчими товарами |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Голова евакуаційної комісії селищної ради Старости старостинських округів Керівники суб’єктів господарювання
|
протягом року |
здійснено міськими, селищними, сільськими радами, що не входять до визначених ГШ ЗСУ районів ведення воєнних (бойових) дій, заходи із підготовки інфраструктури та прийнято евакуйоване населення та матеріальні і культурні цінності, організовано забезпечення життєдіяльності евакуйованого населення та розміщення матеріальних і культурних цінностей, у тому числі забезпечено евакуйоване населення житлом, основними продовольчими і непродовольчими товарами |
|
8) |
живучості об’єктів критичної інфраструктури, призначених для життєзабезпечення населення |
Керівництво Новогуйвинської селищної ради Керівники об’єктів критичної інфраструктури |
протягом року |
здійснено заходи, спрямовані на своєчасне виявлення, запобігання і нейтралізацію загроз безпеці об’єктів критичної інфраструктури, призначених для життєзабезпечення населення, а також мінімізацію та ліквідацію наслідків у разі їх реалізації |
|
9) |
доставки гуманітарної допомоги (гуманітарних вантажів) постраждалому населенню |
Управління соціального захисту та охорони здоров’я Новогуйвинської селищної ради, Житомирська обласна організація Товариства Червоного Хреста України (за згодою) |
У разі необхідності |
доставлено гуманітарну допомогу (гуманітарні вантажі) постраждалому населенню |
|
10) |
захисту джерел водопостачання |
Відділ земельних ресурсів та екології Новогуйвинської селищної ради |
протягом року |
забезпечено здійснення заходів щодо захисту та охорони джерел водопостачання |
|
11) |
постійного радіаційного та хімічного спостереження, своєчасного реагування на випадки радіаційного або хімічного забруднення |
Пост радіаційного та хімічного спостереження ДП «ЖИТОМИРСЬКИЙ БРОНЕТАНКОВИЙ ЗАВОД» КП «Житомирська багатопрофільна лікарня» Новогуйвинської селищної ради |
У разі необхідності |
забезпечено здійснення постійного радіаційного та хімічного спостереження, своєчасне реагування на випадки радіаційного або хімічного забруднення;
затверджено План реагування на застосування зброї масового знищення (хімічної зброї) |
|
12) |
захисту сільськогосподарських тварин, тваринницьких приміщень, ферм і комплексів, створення запасів кормів і води |
Відділ земельних ресурсів та екології Новогуйвинської селищної ради Керівники с/г підприємств |
протягом року |
забезпечено захист сільськогосподарських тварин, тваринницьких приміщень, ферм і комплексів, створено запаси кормів і води |
|
14) |
функціонування «пунктів незламності» |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Старости старостинських округів |
протягом року |
розгорнуто та забезпечено функціонування «пунктів незламності» |
|
2. |
Утворення: |
|
|
|
|
1) |
пожежно-рятувальних підрозділів для забезпечення місцевої та добровільної пожежної охорони |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Старости старостинських округів |
протягом року |
утворено пожежно-рятувальні підрозділи (з урахуванням 20-хвилинного прибуття) для забезпечення місцевої та добровільної пожежної охорони відповідно до програм комплексного відновлення району, територій територіальних громад тощо |
|
4. |
Забезпечення придбання засобів радіаційного та хімічного захисту для: |
|
|
Накопичено засоби радіаційного та хімічного захисту в розмірі: |
|
1) |
індивідуального захисту, приладами радіаційної, хімічної розвідки та дозиметричного контролю особового складу формувань цивільного захисту |
Керівництво Новогуйвинської селищної ради Керівники суб’єктів господарювання |
до 25 грудня |
забезпечено особовий склад формувань цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної, хімічної розвідки та дозиметричного контролю на 100 відсотків |
|
5. |
Маркування об’єктів міжнародного гуманітарного права відповідними розпізнавальними знаками (емблемами); відновлення (утримання та обслуговування) елементів такого маркування |
Керівництво Новогуйвинської селищної ради Керівники суб’єктів господарювання |
Протягом року |
Нанесено розпізнавальні знаки (емблеми) на об’єкти міжнародного гуманітарного права;
відновлено (забезпечено утримання та обслуговування) елементів такого маркування |
|
6. |
Ужиття заходів щодо нарощування та задоволення потреб фонду захисних споруд цивільного захисту, у тому числі з урахуванням необхідності укриття інших категорій населення (відвідувачів – для об’єктів та місць з масовим перебуванням людей; учасників освітнього процесу – для закладів освіти; пацієнтів (у стаціонарах) – для закладів охорони здоров’я; вихованців (підопічних) – для інтернатних установ соціального захисту населення) |
Відділ освіти Управління соціального захисту та охорони здоров’я Новогуйвинської селищної ради КНП «Житомирська багатопрофільна лікарня» КНП «Центр ПМСД»
|
Протягом року |
Визначено потребу та вжито заходів щодо нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту |
|
7. |
Інформування населення про місця розташування захисних споруд цивільного захисту та інших споруд, призначених для укриття на випадок виникнення надзвичайних ситуацій, порядок їх заповнення та поводження в них (з урахуванням вимог інклюзивності), а також про стан їх готовності до використання за призначенням; створення загальнодоступних інформаційних ресурсів із зазначеного питання |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Відділ освіти, Відділ організаційного та інформаційного забезпечення Новогуйвинської селищної ради |
Протягом року |
Поінформовано населення;
розміщено інформацію про фонд захисних споруд цивільного захисту на офіційних веб-ресурсах місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування |
|
8. |
Організація та проведення просвітницької роботи серед населення: |
|
|
|
|
1) |
з питань цивільного захисту в умовах воєнного стану |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Відділ освіти, Відділ організаційного та інформаційного забезпечення Новогуйвинської селищної ради |
до 25 грудня |
проведено просвітницьку роботу з питань цивільного захисту серед населення (у тому числі шляхом виступів, публікацій тощо) |
|
2) |
щодо підвищення рівня обізнаності населення про загрози повітряних нападів та заходи безпеки для збереження життя та здоров’я громадян |
ЖРУ ГУ ДСНС в області (за згодою), Поліцейський офіцер громади Відділ організаційного та інформаційного забезпечення Новогуйвинської селищної ради |
до 25 грудня |
підвищено рівень обізнаності населення з особистої безпеки під час повітряних нападів (у тому числі через медіа, брошури тощо) |
|
Заходи з удосконалення Новогуйвинської селищної субланки Житомирської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області |
|||||
1. |
Створення та використання матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків |
Керівництво Новогуйвинської селищної ради Керівники суб’єктів господарювання
|
Протягом року |
Створено матеріальні резерви для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків у межах бюджетних видатків |
|
2. |
Забезпечення утримання в постійній готовності до використання за призначенням наявних об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Відділ освіти Новогуйвинської селищної ради Балансоутримувачі
|
Постійно |
Забезпечено постійну готовність до використання за призначенням об’єктів фонду захисних споруд зазначених балансоутримувачів, а також цілодобовий та безперешкодний доступ відповідним групам населення |
|
3. |
Забезпечення постійної актуалізації відомостей про фонд захисних споруд цивільного захисту в інформаційно-комунікаційній системі «Інформаційна система «Облік та візуалізація фонду захисних споруд цивільного захисту» |
Головний спеціаліст з питань цивільного захисту та охорони праці Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту
|
Постійно |
Наявна в інформаційно-комунікаційній системі «Інформаційна система «Облік та візуалізація фонду захисних споруд цивільного захисту» відповідає фактичному фонду захисних споруд цивільного захисту |
|
4. |
Розвиток: |
|
|
|
|
1) |
руху дружин юних рятувальників-пожежних |
ЖРУ ГУ ДСНС в області (за згодою), Відділ освіти Новогуйвинської селищної ради Керівники закладів загальної середньої освіти |
до 25 грудня |
здійснено заходи із залученням дружин юних рятувальників-пожежних;
утворено на добровільних засадах дружини юних рятувальників-пожежних |
|
2) |
добровольчого пожежного руху в громадах |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Старости старостинських округів |
протягом року |
здійснено заходи щодо залучення громадян до добровольчого пожежного руху |
|
5. |
Створення та забезпечення функціонування класів безпеки в закладах освіти |
Відділ освіти Новогуйвинської селищної ради Керівники закладів загальної середньої освіти |
До 25 грудня |
Створено класи безпеки відповідно до регіонального плану заходів щодо створення класів безпеки на 2025 рік;
забезпечено функціонування класів безпеки |
|
6. |
Приведення положення про Новогуйвинську селищну субланку Житомирської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області у відповідність до змін, внесених до нормативно-правових актів |
Головний спеціаліст з питань цивільного захисту та охорони праці Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту
|
До 16 червня |
Положення про Новогуйвинську селищну субланку Житомирської районної ланки територіальної підсистему єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області у відповідність до змін, внесених до нормативно-правових актів у сфері цивільного захисту |
|
7. |
Укладання договорів про співробітництво щодо забезпечення функціонування місцевих територіальних формувань цивільного захисту в разі відсутності на території відповідної територіальної громади сил та засобів для утворення таких формувань (у разі необхідності) |
Керівництво Новогуйвинської селищної ради |
Протягом року |
Забезпечено функціонування територіальних формувань цивільного захисту на території територіальної громади |
|
8. |
Оновлення (уточнення) планів: |
|
|
|
|
1) |
здійснення заходів з евакуації населення (працівників), матеріальних і культурних цінностей у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Керівники суб’єктів господарювання |
до 01 березня |
оновлено (уточнено та затверджено) плани здійснення заходів з евакуації населення (працівників), матеріальних і культурних цінностей у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій |
|
2) |
реагування на надзвичайні ситуації |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Керівники суб’єктів господарювання |
до 01 березня |
оновлено (уточнено та затверджено) плани реагування на надзвичайні ситуації |
|
Заходи з підготовки та визначення стану готовності до виконання завдань за призначенням органів управління, сил та засобів Новогуйвинської селищної субланки Житомирської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області |
|||||
1. |
Організація та проведення: |
|
|
|
|
1) |
Участь у штабних тренуваннях з органами управління цивільного захисту субланок районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту області |
Керівництво селищної ради Головний спеціаліст з питань цивільного захисту та охорони праці Відповідальні особи з питань цивільного захисту на суб’єктах господарювання |
до 15 грудня |
проведено штабні тренування, відпрацьовано злагодженість і взаємодію між органами управління та силами цивільного захисту;
подано звіт про здійснення заходу до районної державної (військової) адміністрації, територіального органу ГУ ДСНС в області |
|
2) |
спеціальних об’єктових навчань (тренувань) з питань цивільного захисту |
Керівники суб’єктів господарювання |
за окремим планом |
проведено спеціальне об’єктове навчання (тренування) з питань цивільного захисту; подано звіт про здійснення заходу до територіального органу ГУ ДСНС в області |
|
2. |
Здійснення комплексу заходів із запобігання виникненню: |
|
|
|
|
1) |
пожеж у природних екосистемах, на торфовищах, сільськогосподарських угіддях, у лісових масивах та інших відкритих ділянках місцевості протягом пожежонебезпечного періоду
|
ЖРУ ГУ ДСНС в області Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Керівники суб’єктів господарювання |
лютий - червень |
затверджено розпорядчі документи та плани організаційних і практичних заходів;
здійснено профілактичні заходи із забезпечення пожежної безпеки |
|
2) |
нещасних випадків із людьми на водних об’єктах |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Старости старостинських округів Керівники суб’єктів господарювання |
ІІ квартал |
визначено місця масового відпочинку людей на водних об’єктах;
розглянуто питання готовності місць масового відпочинку людей на водних об’єктах на засіданнях місцевих комісій із питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій;
обстежено 100 відсотків дна акваторії пляжів;
створено рятувальні пости на визначених водних об’єктах, які мають пляжі |
|
3) |
надзвичайних ситуацій під час проходження осінньо-зимового періоду на підприємствах паливно-енергетичного комплексу |
Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності Керівники суб’єктів господарювання |
жовтень - грудень |
здійснено профілактичні заходи щодо забезпечення безаварійної роботи паливно-енергетичного комплексу під час проходження осінньо-зимового періоду |
|
4) |
житлово-комунального господарства та об’єктах соціальної сфери та інфраструктури |
Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності Управління соціального захисту та охорони здоров’я Керівники суб’єктів господарювання |
вересень-жовтень |
здійснено профілактичні заходи щодо функціонування об’єктів житлово-комунального господарства, соціальної сфери та інфраструктури в умовах осінньо-зимового періоду |
|
5) |
нещасних випадків з людьми під час контакту з вибухонебезпечними предметами (снарядами, мінами, ракетами тощо) |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Старости старостинських округів Керівники суб’єктів господарювання, ЖРУ ГУ ДСНС в області (за згодою) |
протягом року |
підвищено рівень обізнаності населення про небезпеку мін і вибухонебезпечних залишків війни, знижено кількість випадків підриву на снарядах, мінах та ракетах |
|
Заходи контролю виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту |
|||||
1. |
Організація та проведення: |
|
|
|
|
1) |
перевірок міських, селищних, сільських рад, інших балансоутримувачів щодо стану готовності: |
ЖР ГУ ДСНС в області Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Відділ освіти Керівники підприємств, установ, організацій |
|
|
|
|
до пропуску льодоходу, повені та паводків |
|
лютий – березень
|
здійснено цільові перевірки стану готовності до пропуску льодоходу, повені та паводків органів місцевого самоврядування;
підготовлено інформацію за результатами перевірок, яку надіслано до облдержадміністрації |
|
|
місць масового відпочинку населення на водних об’єктах |
|
травень - червень |
організовано та проведено перевірки органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій щодо стану готовності місць масового відпочинку населення на водних об’єктах;
підготовлено відповідну інформацію за результатами перевірок |
|
|
закладів освіти до 2025/26 навчального року |
|
липень - серпень |
оцінено готовність закладів освіти до 2025/26 навчального року з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки;
надіслано відповідну інформацію до закладів освіти |
|
2) |
перевірок стану готовності підприємств, установ та організацій, що мають у віданні ліси, до їх протипожежного захисту в пожежонебезпечний період |
ЖРУГУ ДСНС в області (за згодою) Керівники підприємств, установ, організацій
|
березень - червень |
проведено спільні рейди щодо виявлення порушників правил пожежної безпеки;
надіслано відповідну інформацію керівникам суб’єктів господарювання (органам влади) для усунення порушень |
|
3) |
комплексної перевірки стану готовності місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Старости старостинських округів Керівники суб’єктів господарювання
|
листопад |
проведено перевірки стану готовності територіальної та місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення;
подано до облдержадміністрації за результатами перевірок звіт про стан готовності місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення та спеціальних систем оповіщення |
|
2. |
Організація і проведення комплексних та контрольних обстежень об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, а також позапланових обстежень на підставі рішення Кабінету Міністрів України та/або рішень відповідних комісій з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій |
ЖРУ ГУ ДСНС в області Відділ освіти Новогуйвинської селищної ради Головний спеціаліст з питань цивільного захисту та охорони праці Балансоутримувачі |
березень |
Здійснено комплексні обстеження об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту згідно з відповідним планом, розробленим на календарний рік, контрольні обстеження таких об’єктів через два місяці від дати завершення комплексного обстеження, а також позапланові відповідно до рішення Кабінету Міністрів України та/або рішень відповідних комісій з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій |
|
Заходи з підготовки керівного складу і фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів цивільного захисту, та населення до дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій |
|||||
1. |
Проведення навчання керівного складу і фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією заходів цивільного захисту у навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області
|
Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області, керівники структурних підрозділів Новогуйвинської селищної ради Керівники підприємств, установ, організацій |
До 25 грудня |
Задоволено потребу в навчанні осіб керівного складу і фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів цивільного захисту, відповідно до державного замовлення |
|
2. |
Організація та проведення: |
|
|
|
|
1) |
Участь у навчальних зборах керівників підрозділів (фахівців) з питань цивільного захисту органів місцевого самоврядування щодо здійснення заходів із захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період** |
Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області (за згодою) Головний спеціаліст з питань цивільного захисту та охорони праці |
до 15 грудня |
проведено збори, підвищено рівень знань і вдосконалено навички керівників підрозділів (фахівців) із питань цивільного захисту органів місцевого самоврядування із захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період |
|
2) |
Дня цивільного захисту в закладах загальної середньої освіти, Тижня безпеки дитини в закладах дошкільної освіти |
Відділ освіти Новогуйвинської селмщної ради Керівники закладів загальної середньої та дошкільної освіти Головний спеціаліст з питань цивільного захисту та охорони праці |
до 15 грудня |
проведено в закладах загальної середньої та дошкільної освіти заходи щодо профілактики дитячого травматизму, популяризації знань правил безпеки в повсякденному житті, здорового та активного способу життя серед учнівської молоді |
|
3) |
заходів із популяризації культури безпеки життєдіяльності серед дітей і молоді |
Відділ освіти Новогуйвинської селмщної ради Керівники закладів загальної середньої та дошкільної освіти Головний спеціаліст з питань цивільного захисту та охорони праці |
до 15 грудня |
розроблено комплекс заходів з формування в дітей і молоді культури безпеки життєдіяльності, здорового способу життя, оволодіння навичками самозахисту і рятування та забезпечено його здійснення |
|
4) |
Всеукраїнської акції «Герой – рятувальник року» та громадської акції «Запобігти. Врятувати. Допомогти» |
ЖРУ ГУ ДСНС в області Відділ освіти Новогуйвинської селмщної ради Керівники закладів загальної середньої та дошкільної освіти Головний спеціаліст з питань цивільного захисту та охорони |
до 15 грудня |
проведено Всеукраїнську акцію «Герой – рятувальник року», громадську акцію «Запобігти. Врятувати. Допомогти» |
|
3. |
Створення циклу тематичних теле- та радіопередач, соціальної реклами з основ безпеки життєдіяльності (з урахуванням вимог інклюзивності) |
ЖРУ ГУ ДСНС в області Відділ освіти Новогуйвинської селмщної ради Керівники закладів загальної середньої освіти
|
До 15 грудня |
Створено цикл тематичних теле- та радіопередач, соціальної реклами з основ безпеки життєдіяльності, зокрема з урахуванням потреб осіб з інвалідністю |
|
Заходи у відбудовний період після закінчення воєнних дій |
|||||
1. |
Проведення відновних робіт*, зокрема: |
|
|
|
|
1) |
цільова мобілізація для ліквідації наслідків ведення воєнних дій та надзвичайних ситуацій (за потреби) |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту |
протягом року |
цільова мобілізація для ліквідації наслідків ведення воєнних дій та надзвичайних ситуацій (за потреби) |
|
2) |
ліквідація наслідків воєнних дій у населених пунктах та на територіях, що зазнали впливу засобів ураження |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту
|
протягом року |
ліквідовано наслідки воєнних дій у населених пунктах та на територіях, що зазнали впливу засобів ураження (врятовано осіб, деблоковано загиблих, ліквідовано пожежі тощо) |
|
3) |
відновлення об’єктів інфраструктури сфери життєзабезпечення |
Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності Керівники об’єктів критичної інфраструктури |
протягом року |
організовано відновлення об’єктів інфраструктури сфери життєзабезпечення (проведено аварійно-відновлювальні роботи; визначено зруйновані та пошкодженні внаслідок збройної російської агресії та бойових дій об’єкти, будівлі і споруди, інженерні мережі та мережі електропостачання); визначено обсяг робіт і орієнтовні строки їх проведення |
|
4) |
визначення населених пунктів та районів, що потребують розмінування, маркування небезпечних ділянок, очищення (розмінування) територій |
Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Старости старостинських округів |
протягом року |
визначено території, здійснено їх маркування та організовано очищення (розмінування) |
|
5) |
відновлення (у разі потреби) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, які зазнали руйнувань або пошкоджень |
Керівництво селищної ради Балансоутримувачі |
протягом року |
відновлено об’єкти захисних споруд цивільного захисту, які зазнали руйнувань або пошкоджень |
|
* Здійснення заходів після припинення воєнного стану, деокупації чи розмінування територій, поновлення інфраструктури.
** Здійснення заходів можливе в онлайн-форматі.
Головний спеціаліст з питань цивільного захисту та охорони праці Антон ВЕРБИЦЬКИЙ