Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№ 21-ОД Про  організацію та ведення  військового обліку на підприємства, установах та організаціях, які перебувають у сфері управління та підпорядковуються Новогуйвинській селищній раді, ведення персонального військового обліку на  підприємствах

Дата: 28.01.2025 09:26
Кількість переглядів: 24

Фото без опису

УКРАЇНА

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

                            ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ     

                                                               РОЗПОРЯДЖЕННЯ                               

                                                Новогуйвинського селищного голови                           

 

28.01.2025р.                     с-ще  Новогуйвинське                                № 21-ОД

 

 

Про  організацію та ведення  військового обліку

на підприємства, установах та організаціях,

які перебувають у сфері управління

та підпорядковуються Новогуйвинській

селищній раді, ведення персонального

військового обліку на  підприємствах,

установах та організаціях, розташованих

на території  Новогуйвинської  громади    

 

          З метою забезпечення якісного функціонування системи військового обліку на території Новогуйвинської селищної ради та відповідно до Закону України  “Про військовий обов’язок і військову службу”(зі змінамі), “Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів” затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України №1487 від 30.12.2022 та керуючись пунктом 1 статті 36 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:

         1. Керівникам структурних підрозділів Новогуйвинської селищної ради,  підприємств, установ та організацій, що розташовані на території   Новогуйвинської селищної ради  забезпечити ведення військового  обліку військовозобов’язаних працівників   згідно  порядку:

         1) Покласти  обовязки з ведення  персонального  (оперативного) військового обліку на кадрову службу, службу управління персоналом, у разі відсутності штатної одиниці служби персоналу, кадрової служби  на особу, яка веде облік працівників в  структурних   підрозділах Новогуйвинської селищної ради ,на підприємствах, установах та організаціях, що розташовані на території   Новогуйвинської селищної ради .

         2) Повідомляти відповідні районні (міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки у семиденний строк  з дати видання наказу  про призначення або звільнення керівників та відповідальних осіб за ведення військового обліку в  структурних   підрозділах Новогуйвинської селищної ради, на підприємствах, установах та організаціях, що розташовані на території   Новогуйвинської селищної ради.

2. Особам відповідальним за ведення військового обліку :

         -під час прийняття  на роботу громадян України перевіряти  наявність  військово-облікових документів, відмітки  в військово – облікових документах про взяття на персональний  військовий облік районними (міськіми) територіальними центрами комплектовання та соціальної підтримки;

         -щорічно  до 25 січня  складати  списки персонального військового обліку військовозобов’язаних працівників  окремо за відповідними групами станом  на 1 січня (додаток  №5 “Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобовязаних” затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України №1487 від 30.12.2022) за  підписом керівника та особи відповідальної за ведення військового обліку;

         -до списків військовозобов’язаних працівників  формувати  справи з копіями військово- облікових документів;

         -формувати  відомість оперативного обліку військовозобов’язаних працівників  ( додаток №12 до “Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобовязаних ” затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України №1487 від 30.12.2022) ;

         -оперативну відомість разом з списками персонального військового обліку військовозобов’язаних працівників  реєструвати в установленому порядку в службі  діловодства підприємств, установ, організацій;

         -у разі прийняття  (звільнення )на роботу військовозобов’язаних працівників  у пятиденний срок вносити відповідні зміни  до списків персонального військового обліку та відомості оперативного обліку,

         -проводити звіряння облікових даних  списків персонального військового обліку військовозобовязаних працівників  з їх військово- обліковими документами відповідно до графіка звіряння, затвердженого  керівниками структурних підрозділів Новогуйвинської селищної ради  підприємств, установ та організацій що розташовані на території   Новогуйвинської селищної ради;

         -виявлені під час звіряння зміни облікових даних військовозобов’язаних працівників  у п’ятиденний строк з дня проведення звіряння вносить до списків персонального військового обліку;

         -виявлені під час звіряння зміни облікових даних військовозобов’язаних працівників  щомісячно  до 5 числа  надсилать  до районних (міських) територіальних центрів  комплектування та соціальної підтримки;

         -проводити звіряння  списків персонального військового обліку військовозобов’язаних працівників  з обліковими даними документів районних (міських) територіальних центрів  комплектування та соціальної підтримки згідно строків визначених у відповідному  графіку;

         -вести журнал обліку результатів перевірок,  звіряння облікових даних військовозобов’язаних працівників.

        3. Сектору військового обліку Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту:

     1) розробити Положення про комісію з перевірки стану ведення військового обліку та проведення  звіряння облікових даних  призовників, військовозобов’язаних та резервістів, у структурних підрозділах Новогуйвинської селищної ради, на підприємствах, установах, організаціях,   що розташовані на території   Новогуйвинської громади (додаток №1);

     2)утворити комісію з перевірки стану ведення військового обліку та проведення  звіряння облікових даних  призовників, військовозобов’язаних та резервістів, у структурних підрозділах Новогуйвинської селищної ради, на підприємствах, установах, організаціях,   що розташовані на території   Новогуйвинської громади (додаток №2);

      3) скласти графік проведення  перевірок стану ведення військового обліку у структурних підрозділах Новогуйвинської селищної ради , проведення  звіряння облікових даних  призовників, військовозобов’язаних та резервістів на підприємствах, установах, організаціях,   що розташовані на території   Новогуйвинської громади на  2025рік.

       3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

Секретар селищної ради                                                  Олександр ЛОВИНЮК                                                                                                                                                                                                                                                                         Додаток1                                                                                                                       

ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                      

розпорядженням Новогуйвинського селищного голови

від 28.01.2025 р.     № 21-ОД                                                                                                                                                                                

Положення

про комісію з перевірки стану ведення військового обліку та проведення  звіряння облікових даних  призовників, військовозобов’язаних та резервістів, у структурних підрозділах Новогуйвинської селищної ради, на підприємствах, установах, організаціях,   що розташовані на території   Новогуйвинської громади.

І. Загальні положення

     1.Положення про Комісію з перевірки стану військового обліку та проведення  звіряння облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів у структурних підрозділах Новогуйвинської селищної ради, на підприємствах, установах, організаціях, що розташовані на території Новогуйвинської громади (далі-Положення ), визначає основні завдання,  права та порядок роботи комісії з перевірки стану військового обліку та проведення  звіряння облікових даних призовників, військовозобов’язаних у структурних підрозділах Новогуйвинської селищної ради, на підприємствах, установах, організаціях, що розташовані на території Новогуйвинської громади ( далі-комісія).

     2.Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України,законами України,актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами , а також цим Положенням.

    3.Склад комісії та Положення про неї затверджується рішенням Новогуйвинського селищного голови .

ІІ. Завдання та права комісії

     1.Основними завданнями комісії є перевірка  ведення військового обліку у структурних підрозділах Новогуйвинської селищної ради,  проведення  звіряння облікових даних призовників, військовозобов’язаних і резервістів на підприємствах, установах, організаціях,  що розташовані на території   Новогуйвинської громади:

    1) ведення обліку призовників, військовозобов’язаних і резервістів із числа працюючих, здійснення  заходів щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на військовий час і надання звітності з цих питань відповідним військовим органам та органам місцевого самоврядування  в установленому порядку; 

  2) звіряння облікових даних   призовників, військовозобов’язаних і резервістів;

   3)здійснення контролю за виконанням призовниками та військовозобов’язаними, які є посадовими, службовими особами, підприємств, установ, організацій, що розташовані на території   Новогуйвинської громади , встановлених правил військового обліку;

    4)ведення персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

     2.Комісія має право:

    1)отримувати в установленому порядку від керівників структурних підрозділів Новогуйвинської селищної ради, підприємств, установ, організацій, що розташовані на території Новогуйвинської громади, документи та матеріали, що стосуються військового обліку та бронювання;

    2) брати участь в організації та проведенні семінарів, навчальних заходів з питань, що  належать до компетенції комісії;

    3)надавати практичну допомогу працівникам, відповідальним за ведення військового обліку, з питань організації роботи.

ІІІ. Склад комісії

     1.Комісія складається з голови, заступника голови, членів комісії.

     2.Голова комісії організовує ії роботу і відповідає за виконання покладених на комісію завдань. У разі відсутності голови комісії його обов’язки виконує заступник голови комісії.

     3.За результатами роботи комісії  готується акт перевірки  (у разі необхідності), який підписується головою комісії та членами комісії.

    4.Члени комісії мають право:

   1) ознайомлюватися з документами, що стосуються військового обліку;

    2)надавати голові комісії пропозиції щодо вдосконалення системи військового обліку та бронювання;

    3)брати участь у перевірках структурних підрозділів Новогуйвинської селищної ради підприємств, установ, організацій,, що розташовані на території   Новогуйвинської селищної ради для виконання основних завдань комісії;

    4) дотримуватись вимог цього Положення та забезпечувати виконання рішень комісії;

   5) не розголошувати відомості , що стали їм відомі під час роботи комісії.

ІV. Порядок роботи комісії

      1.Формою роботи комісії є здійснення перевірок,  проведення  звіряння облікових даних  призовників, військовозобов’язаних та резервістів що проводяться відповідно до графіків перевірок, звіряння затверджених розпорядженням голови  Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області на відповідний рік.

     2.Результати перевірок, звіряння облікових даних вносяться до журналів обліку результатів перевірок стану військового обліку призовників і військовозобов’язаних та звіряння облікових даних з даними Житомирського районного ТЦК та СП.

 

Секретар  селищної ради                                                 Олександр ЛОВИНЮК

                                                              Додаток 2

                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                         розпорядженням Новогуйвинського селищного голови

                                                            від 28.01.2025 р.    № 21-ОД                                                                                                                                                                       

Слад

 комісії з перевірки стану ведення військового обліку та проведення  звіряння облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів, у структурних підрозділах Новогуйвинської селищної ради, на підприємствах, установах, організаціях, що розташовані на території   Новогуйвинської громади.

 

1.Парфентієва                            заступник Новогуйвинського   селищного голови            

  Тетяна Миколаївна                 з питань діяльності виконавчих органів влади

 

2.Попов                                       завідувач сектора військового обліку

   Віктор Германович                 Управління правового, кадрового забезпечення,                                               

                                                     мобілізаційної роботи та цивільного захисту

 

3.Смеюн                                       старший  інспектора  сектора військового обліку

   Віктор Васильович                  Управління правового, кадрового забезпечення,                                               

                                                      мобілізаційної роботи та цивільного захисту

 

4.Матвійчук                               інспектор  сектора військового обліку

  Юлія Анатоліївна                   Управління правового, кадрового забезпечення,

                                                    мобілізаційної роботи та цивільного захисту 

 

Секретар  селищної ради                                                 Олександр ЛОВИНЮК

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                     розпорядженням Новогуйвинського

                                                                     селищного голови

                                                                     від 28.01.2025 р.    № 21-ОД                                                                                                                                                                                                                        

ГРАФІК

проведення  перевірок стану ведення військового обліку у структурних підрозділах Новогуйвинської селищної ради , проведення  звіряння облікових даних  призовників, військовозобов’язаних та резервістів на підприємствах, установах, організаціях,   що розташовані на території   Новогуйвинської громади на  2025рік.

Назва підприємства, установи  організації

Адреса

Срок виконання

 

Дата

Відмітка

1

2

3

4

5

1

Відділ освіти Новогуйвинської селищної ради

С-ще.Новогуйвинське вул.Дружби Народів,5

лютий

 

2

Вертокиївський ліцей Новогуйвинської селищної ради

с.Вертокиївка вул.Дружби,буд.54а

лютий

 

3

Сінгурівський ліцей Новогуйвинської селищної ради

с.Сінгури вул.Шкільна,9

лютий

 

4

Троянвський ліцей Новогуйвинської селищної ради

с.Троянів вул.Войтицького,37а

лютий

 

5

Глибочанська гімназія Новогуйвинської селищної ради

с.Глибочок вул.Миру,7 а

березень

 

6

Головенська гімназія Новогуйвинської селищної ради

с.Головенка вул.Шкільна,1

березень

 

7

Новогуйвинський ліцей ім.Сергія Процика Новогуйвинської селищної ради

с-ще.Новогуйвинське вул.Миру,10

березень

 

8

Озерненський ліцей Новогуйвинської селищної ради

с-ще Озерне вул.Авіаційна,1а

березень

 

9

Озерянківська гімназія Новогуйвинської селищної ради

с.Озерянка вул.Озерна ,5

квітень

 

10

Пряжівська гімназія Новогуйвинської селищної ради

с.Пряжів вул.Шевченка,9

квітень

 

11

Руднє-Городищенська гімназія Новогуйвинської селищної ради

Урочище Шкільне (за межими населеного пункту)

квітень

 

12

Новогуйвинський заклад дошкільної освіти " Дзвіночок” 

с-ще.Новогуйвинське вул.Миру,3а

квітень

 

13

Озерненський заклад дошкільної освіти " Сонячний теремок” 

с-ще Озерне вул.Авіаційна,77

травень

 

14

Міжшкільний ресурсний центр Новогуйвинської селищної ради

с.Сінгури вул.Житомирська,11а

травень

 

15

Комунальна  установа  "Новогуйвинська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа” Новогуйвинської селищної ради

с-ще.Новогуйвинське вул.Дружби Народів,3

травень

 

16

Комунальне  некомерційне підприємство " Житомирська багатопрофільна опорна лікарня  ”     

с.Станишівка,шосе Сквирське, 3

червнень

 

17

Комунальне  некомерційне підприємство "  Центр первиної медико-санітарної допомоги  ”     

с.Станишівка,шосе Сквирське, 3

червнень

 

19

Управління фінансів Новогуйвинської селищної ради

смт.Новогуйвинське вул.Дружби Народів,5

липень

 

20

" Центр надання адміністративних послуг Новогуйвинської селищної ради

смт.Новогуйвинське вул.Дружби Народів,5

липень

 

21

Комунальна  установа  "  Центр надання соціальних послуг  ”     

с.Сінгури вул.Шкільна,1

серпень

 

22

Комунальне підприємство"  Озерне       

смт.Озерне вул.Авіаційна,57

серпень

 

23

КУ "Новогуйвинська  КДЮСШ  ЖРР”

смт.Новогуйвинське вул.Дружби Нардів,3

вересень

 

24

ПП "   Глибочанське ОСМВ  ”

с,Глибочок  вул.Миру

вересень

 

25

ТОВ "Вертокиїка 

с.Вертокиївка вул.Злагоди,5

жовтень

 

26

ФГ " Решетар 

с.Іванківці вул.Рад 31б

жовтень

 

27

ФГ " Гордійчуки 

с.Двірець, вул.Висілкова,1а

жовтень

 

28

ФГ " Двірець

с.Двірець вул..Петровського,138

листопад

 

29

ФГ " Універсальний

с. Двірець  вул. Житомирська,6

листопад

 

Примітка:  Термін перевірки може бути змінено або перенесено.

 

Завідувач сектору військового обліку                                         Віктор Попов

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень