Інформацію по документообігу за 2024 рік.
Відповідно до Інструкції з діловодства, затвердженої рішенням виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області від 20 травня 2021 року № 130 надаємо інформацію по документообігу за 2024 рік.
Документи
|
Кількість документів |
|
|
Оригінали
|
Усього |
Вхідні |
20404 |
|
в т.ч. послуги ЦНАП |
9833 |
|
старостати |
3011 |
|
Вихідні |
18221 |
|
Звернення громадян (в т.ч. старостинські округи) |
5006 |
|
Запити на публічну інформацію |
33 |
|
Рішення сесій |
176 |
|
Рішення виконкому |
270 |
|
Регуляторні акти |
- |
|
Висновки органу опіки і піклування, комісії з питань захисту прав дітей |
6 |
|
Виданих довідок |
5144 |
|
Вчинено нотаріальних дій в т.ч. |
1079 |
|
-видано заповітів |
33 |
|
-довіриностей |
26 |
|
Свідоцтв про смерть |
223 |
|
Свідоцтв про шлюб |
36 |
|
Свідоцтв про народження |
45 |
|
Видано ордерів на вселення у гуртожиток, квартиру |
8 |
|
Видано дублікатів ордерів на вселення у гуртожиток, квартиру |
- |
|
Свідоцтв про право власності на житло |
17 |
|
Протоколів постійної комісії з питань планування, бюджету та фінансів |
12 |
|
Протоколів постійної комісії з питань законності, правопорядку, запобігання корупції, регламенту та депутатської діяльності |
9 |
|
Протоколів постійної комісії з гуманітарних питань, охорони здоров’я та соціального захисту населення |
4 |
|
Протоколів постійної комісії з питань земельних відносин та екології |
7 |
|
Протоколів постійної комісії житлово-комунального господарства, містобудування, благоустрою, комунальної власності та інвестиційної діяльності |
5 |
|
Протоколів сесій |
9 |
|
Протоколів комісії з питань захисту прав дитини |
18 |
|
Протоколів комісії з питань евакуації |
- |
|
Протоколів комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій |
10 |
|
Протоколів житлової комісії |
8 |
|
Протоколів адміністративної комісії |
12 |
|
Протоколів Місцевої державної протиепізоотичної комісії |
4 |
|
Протоколів комісії з обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню |
11 |
|
Протоколів виконавчого комітету |
14 |
|
Протоколів конкурсних комісій - з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна - з визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території
|
- |
|
Прийнято рішень про призначення страхових внесків |
124 |
|
Протоколів комісії з надання матеріальної допомоги |
12 |
|
Протоколів конкурсної комісії по зубопротезуванню та аптечних установах |
1 |
|
Протоколів комісії для інвентаризації житлових приміщень, які належать дітям-сиротам, дітям, позбавлених батьківського піклування, та особам з їх числа |
- |
|
Протоколів комісії з інвентаризації майна (основних засобів, грошових активів) |
46 |
|
Протоколів інших комісій - міждисциплінарна - соціального страхування - з обстеження невід’ємних поліпшень - з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені та знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, териростичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією РФ проти України - щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули(пропали безвісти), померли, осіб з інвалідністю, ВПО, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, про виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення |
1
4
5 |
|
Протоколів зборів трудового колективу |
3 |
|
Протоколів зборів громадян за місцем проживання |
- |
|
Протоколів громадських слухань -обговорення детальних планів територій -обговорення перейменування вулиць |
1
3 |
|
Протоколів експертної комісії |
2 |
|
Протоколів засідань Координаційної ради з питань запобігання та протидії домашньому насильству |
5 |
|
Протоколів засідань Ради з питань внутрішньо переміщених осіб |
1 |
|
Протоколів засідань Координаційної Ради з питань захисту цивільного населення |
3 |
|
Протоколів засідань Ради безбар’єрності |
1 |
|
Зареєстровано Колективних договорів |
8 |
|
Посадових інструкцій працівників |
- |
|
Положень про структурні підрозділи селищної ради |
- |
|
Описів справ |
6 |
|
Правил внутрішнього трудового розпорядку |
- |
|
Програм |
7 |
|
Паспортів бюджетних програм (змін до них) |
118 |
|
Інших положень |
1 |
|
Порядків |
- |
|
Правил |
- |
|
Інших інструкцій |
- |
|
Графіків комісій |
23 |
|
Графіків відпусток |
23 |
|
Графіків чергувань |
- |
|
Детальних планів територій |
6 |
|
Складено звітів |
1765 |
|
Укладено договорів, меморандумів, угод |
||
-оренди нерухомого майна |
9 |
|
-оренди індивідуального визначеного майна |
- |
|
-оренди земельних ділянок |
63 |
|
-закупівлі товарів, робіт та послуг |
803 |
|
-про співпрацю (конкретизувати) |
4 |
|
-про передачу міжбюджетних трансфертів |
9 |
|
-про співробітництво громад |
- |
|
-про соціальне економічне партнерство |
- |
|
-договорів про повну матеріальну відповідальність |
16 |
|
-договорів найму житла |
7 |
|
Про делегування(передачу повноважень)функцій замовника |
1 |
|
Суперфіцію |
1 |
|
Куплі-продажу об’єкта малої приватизації незавершеного будівництва(готовність 15%) |
1 |
|
На виконання МОБ завдання |
8 |
|
Строкові договори для проведення суспільно корисних робіт(плетіння сіток) |
76 |
|
Про організацію суспільно корисних робіт(фінансування плетіння сіток) укладених з Центром зайнятості |
9 |
|
Цивільно-правового характеру |
109 |
|
Прийнято розпоряджень селищного голови |
||
-з основної діяльності |
247 |
|
-з кадрових питань (особового складу) |
389 |
|
-адміністративно-господарських питань |
8 |
|
-про надання відпустки |
218 |
|
Видано наказів |
||
-з основної діяльності |
606 |
|
-з кадрових питань (особового складу) |
258 |
|
-адміністративно-господарських питань |
1 |
|
Інше (вказати конкретно) |
6 |
|