П Л А Н роботи Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради на лютий 2025 року
«Затверджую»
Секретар Новогуйвинської селищної ради (підпис існує)
Олександр ЛОВИНЮК
30.01.2025 року
П Л А Н
роботи Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради на лютий 2025 року
№ |
Заходи |
Термін виконання |
Виконавці |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Дотримання установчих документів закладу освіти - питання для вивчення |
||||
1 |
Планування роботи закладів/установ освіти на лютий 2025 року |
Лютий |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти Панова Г.С. |
Плани |
2 |
Підвищення кваліфікації педагогів ЗО громади на умовах регіонального замовлення у лютому 2025 року |
Лютий |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти, Панова Г.С. |
Накази |
3 |
Підвищення кваліфікації педагогів громади на умовах використання державної субвенції НУШ (реєстрації, формування списків, участь) у відповідності до поданих термінів |
Лютий |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти, Панова Г.С.
|
Листи, графіки проведення, реєстрації, накази |
4 |
Щоранку о 9.00 хвилиною мовчання вшанування пам'яті загиблих |
Лютий |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти |
|
5 |
Виїзні дні Відділу освіти у заклади/установи освіти громади Початок о 15.00 |
Лютий |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти |
Усні попередження щодо проведення |
6 |
Подання статистичної звітності та інформаційних довідок на вимогу |
Лютий |
Відділ освіти, Централізована бухгалтерія, керівники ЗО/установ освіти |
Звіти Інформація
|
7 |
ІІ етап конкурсу - захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів наукових товариств МАН України: -наукове товариство “Шукач”, - наукове товариство “Ерудит”, - наукове товариство “Еверест” У відповідності до викликів та наказу ЦПО для дітей та молоді ЖОР |
Лютий |
Відділ освіти, Панова Г.С., Сингаєвська Л.В., Власюк А.П., керівники ЗЗСО
|
Матеріали Захист |
8 |
Участь в обласних інтелектуальних конкурсах (за викликом) |
Лютий |
Відділ освіти, керівники закладів освіти, Панова Г.С. |
План, заявки, наказ |
9 |
Участь у проведенні ІІІ етапу (обласного) Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін:
|
Лютий |
Відділ освіти, керівники закладів освіти Панова Г.С., керівники ПМК |
Наказ, протоколи олімпіад |
10 |
Робота атестаційних комісій І та ІІ рівнів закладів освіти громади, Відділу освіти (у відповідності до Графіку роботи) Новогуйвинської селищної ради. Засідання комісії ІІ рівня - 26 лютого 2025 року, початок роботи 14.00 на базі Відділу освіти |
Лютий |
Відділ освіти, голови атестаційних комісій І та ІІ рівнів закладів освіти громади, члени АК І та ІІ рівня |
Протоколи засідань, матеріали |
11 |
Повторне підтвердження попереднього замовлення документів про освіту |
Лютий |
Відділ освіти, керівники ЗЗСО |
Підтвердження |
12 |
Проведення місячника ціннісного ставлення до себе |
Лютий |
Відділ освіти, керівники ЗО громади |
Накази |
13 |
Проведення засідань громадівських ПМК: - 04.02.2025 - відповідальні за (чи заступники з виховної роботи) підготовку до Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри “Сокіл” (“Джура”) на базі Озерненського ліцею, початок о 10.00, відп. Шмідтке М.В.; - 06.02.2025 - ПМК вчителів історії на базі Троянівського ліцею, початок о 10.20, відп. голова ПМК Галицька В.М.; -12.02.2025 - ПМК вчителів зарубіжної літератури, початок о 14.00, (режим онлайн) на базі Озерянківської гімназії, відп. Панова Г.С.; - 12.02.2025 - ПМК вихователів, початок о 10:00, (на базі Сінгурівського ЗДО “Дивограй”); - 21.02.2025 - ПМК вчителів фізичної культури на базі Озерненського ліцею, початок о 10.00, відп. голова ПМК Мінчук Г.З.; - 26.02.2025 - ПМК вчителів початкових класів на базі Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика, початок о 10.00, відп. голова ПМК Білецька І.С. |
Лютий |
Відділ освіти, керівники закладів освіти, Панова Г.С., керівники громадівських ПМК |
Плани, протоколи, матеріали, статті на сайт |
14 |
Вивчення практичного досвіду роботи педагогів, які атестуються у 2024-2025 н. р. членами атестаційної комісії ІІ рівня |
Лютий |
Відділ освіти, члени атестаційної комісії ІІ рівня, керівники закладів/установ освіти |
Довідки, рекомендації |
15 |
Вивчення роботи атестаційних комісій І рівня членами атестаційної комісії ІІ рівня: - Слінчук В.І. - Троянівський ліцей; - Панова Г.С. - Озерненський ліцей; - Власюк А.П. - Новогуйвинський ліцей імені Сергія Процика; - Грищук Т.Г. - Пряжівська гімназія; - Гребенюк В.Б. - Головенківська гімназія, Сінгурівський ліцей; - Павликівський В.Л. - Вертокиївський ліцей; - Соколовська І.Б. - Новогуйвинський ЗДО “Дзвіночок”; - Сутуліна Л.Г. - Озерненський ЦРД “Сонячний теремок” |
Лютий |
Відділ освіти, члени атестаційної комісії ІІ рівня, керівники закладів/установ освіти |
Довідки, рекомендації |
16 |
Проведення роз'яснювальної роботи з учнями ЗЗСО щодо безпечного поводження в інтернеті |
Лютий (за графіком) |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники ЗЗСО |
Інформація, наказ |
17 |
Розробка інформаційних матеріалів для учнів і батьків з питань безпечного освітнього середовища. |
Лютий |
Відділ освіти, Камінчук М.В. |
Пам'ятки |
18 |
Проведення інструктажів з ОП, ЦЗ, ПБ для керівників закладів/установ освіти та працівників Відділу освіти |
Лютий |
Відділ освіти, Камінчук М.В. |
Інструктажі |
19 |
Надання консультацій для керівників та працівників закладів освіти з питань безпеки. |
Лютий |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти |
Інформація |
20 |
Контроль за дотримання правил поводження під час повітряної тривоги |
Лютий |
Керівники ЗО, ЗПО |
Інформація |
21 |
Проведення огляду-конкурсу на кращий малюнок з безпеки дорожнього руху (на базі закладів/установ освіти) |
Лютий |
Керівники ЗО |
Інформація на сайт |
22 |
Про реалізацію державної політики щодо забезпечення безпеки життєдіяльності та формування правової культури здобувачів освіти в умовах воєнного стану, запобігання та подолання булінгу в закладах освіти у 2024-2025 навчальному році |
Лютий |
Керівники ЗЗСО |
Довідки за І півріччя 2024-2025 н.р. |
23 |
Обласний семінар-практикум керівників гуртків та педагогічних працівників краєзнавчого профілю освітніх закладів щодо організації туристсько-краєзнавчих змагань у 2025 році (за викликом) |
Лютий |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Матеріали |
24 |
Обласний семінар-практикум керівників гуртків декоративно-прикладного профілю “Виготовлення тематичних міні гобеленів” (за викликом) |
Лютий |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Матеріали |
25 |
Моніторинг стану внесення та актуалізації даних про учнів та працівників в ПАК «АІКОМ» |
Лютий |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
Інформація |
26 |
Моніторинг оновлення та наповнюваності інформаційних сайтів закладів освіти |
Лютий |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
Довідка |
27 |
Аналіз вакансій педагогічних працівників |
Лютий |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
Інформація |
28 |
Моніторинг охоплення учнів різними формами здобуття повної загальної середньої освіти |
Лютий |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
Довідка |
29 |
Аналіз стану організації та ведення військового обліку в ЗО |
Лютий |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
Інформація |
30 |
Перевірка стану ведення військового обліку у Вертокиївському, Сінгурівському та Троянівському ліцеях, проведення звіряння облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів |
Лютий |
Комісія Новогуйвинської селищної ради, керівники закладів освіти, |
|
31 |
Всеукраїнський конкурс молодіжних проєктів з енергозбереження “Енергія і середовище” під гаслом “Збережемо енергію - збережемо планету” |
Лютий- квітень |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Конкурсні роботи, супровідні матеріали |
32 |
Всеукраїнський конкурс “Парки - легені міст і сіл” |
Лютий- травень |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Конкурсні роботи, супровідні матеріали |
33 |
Прийом громадян з особистих питань начальником Відділу освіти |
Щопонеділка 14.00-17.00 |
Відділ освіти, Слінчук В.І. |
Звернення, пропозиції, скарги |
34 |
Оновлення щотижневих таблиць “ЗДО щоп'ятниці до 10.00” та “ЗЗСО щоп'ятниці до 10.00” (google-таблиці за посиланням) |
до 10.00 щоп’ятниці |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
|
35 |
Контроль заповнення таблиці “Облік відвідування” (google-таблиці за посиланням) |
до 15.00 щоденно |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
|
36 |
Подання наказів про прийняття працівників на роботу |
за день до виходу працівника на роботу |
Керівники закладів освіти, Централізована бухгалтерія |
Накази |
37 |
Подання наказів про відпустки працівників |
до початку відпустки працівника |
Керівники закладів освіти, Централізована бухгалтерія |
Накази |
38 |
Подання наказів про звільнення працівників |
за день до звільнення працівника |
Керівники закладів освіти, Централізована бухгалтерія |
Накази
|
39 |
Контроль наявності та оновлення планів евакуації: -Сінгурівський ліцей; -Сінгурівський ЗДО “Дивограй”; -Новогуйвинський ліцей ім. С.Процика; - Новогуйвинський ЗДО “Дзвіночок” |
Лютий |
Відділ освіти, керівники закладів освіти, Камінчук М.В. |
Інформація |
40 |
Оновлення інформації про проходження вебінарів “Стійкість громад” в січні (google таблиця за посиланням) |
до 03 лютого |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
|
41 |
XVIII обласна виставка-конкурс “Паперовий світ” |
05 лютого |
Відділ освіти, МРЦ Новогуйвинської селищної ради |
Наказ, конкурсні роботи, супровідні матеріали |
42 |
Подання інформації щодо охоплення інклюзивним та індивідуальним навчанням дітей з ООП у закладах освіти (відповідно до додатків 1-3 наказу Відділу освіти №251 від 30.08.2024) |
до 07 лютого |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
Таблиці |
43 |
Подання звіту про підвіз учнів та вчителів закладу освіти, що доїжджають до місця навчання (роботи) та в зворотньому напрямку за січень 2025 року |
до 03 лютого |
Керівники ЗЗСО, Централізована бухгалтерія Карпова А.О. |
Звіти |
44 |
Подання паперового варіанту статистичного звіту про діяльність закладу дошкільної освіти за 2024 рік (форма 85-К). |
до 07 лютого |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів дошкільної освіти |
Звіт |
45 |
Громадівський етап Міжнародного конкурсу еколого-валеологічної спрямованості “Голос душі” |
10 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Конкурсні роботи, супровідні матеріали |
46 |
Подання табелів обліку робочого часу (для нарахування авансу) та коригуючих табелів за попередній звітний місяць (січень) |
до 11 лютого |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія Ісаєв В.М. |
Табелі |
47 |
Громадівський етап ХІХ обласної виставки-конкурсу “Чарівний пензлик” |
11 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Конкурсні роботи, супровідні матеріали |
48 |
Проведення заходів до Дня безпечного Інтернету |
11 лютого |
Відділ освіти, Камінчук М.В. керівники закладів/установ освіти |
Інформація на сайт |
49 |
Засідання творчої групи практичних психологів і соціальних педагогів на базі Житомирської обласної наукової бібліотеки ім. Олега Ольжича |
13 лютого 10.00 |
Практичні психологи і соціальні педагоги закладів освіти |
Матеріали, стаття на сайт |
50 |
ІІІ обласна виставка-конкурс легоконструкцій “Військова техніка для перемоги” |
14 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Фото конкурсних робіт |
51 |
Громадівський етап ХХІV обласної виставки-конкурсу “Космічні фантазії” |
14 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Конкурсні роботи, супровідні матеріали |
52 |
Обласний етап Міжнародного конкурсу еколого-валеологічної спрямованості “Голос душі” |
14 лютого |
Відділ освіти, МРЦ Новогуйвинської селищної ради |
Наказ, конкурсні роботи, супровідні матеріали |
53 |
День вшанування учасників бойових дій на території інших держав |
15 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти |
Заходи, матеріали на сайт |
54 |
День єднання України |
16 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти |
Заходи, матеріали на сайт |
55 |
День Державного герба України |
19 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти |
Заходи, матеріали на сайт |
56 |
День Героїв Небесної Сотні |
20 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти |
Заходи, матеріали на сайт |
57 |
Громадівський етап Всеукраїнського юнацького фестивалю “В об'єктиві натураліста-2025” |
20 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Конкурсні роботи, супровідні матеріали |
58 |
Подача конкурсних робіт переможців громадівського етапу на ХХІV обласну виставку-конкурс “Космічні фантазії”
|
20 лютого |
Відділ освіти, МРЦ Новогуйвинської селищної ради |
Наказ, конкурсні роботи, супровідні матеріали |
59 |
Нарада керівників закладів освіти на базі Відділу освіти (виїзний з вивченням практичного досвіду з питань національно-патріотичного виховання)
(Камінчук М.В. - спеціаліст з безпеки освітнього середовища, Соколовська І.Б. - директор Озерненського ЦРД “Сонячний теремок”, Сідорова А.В. - директор Глибочанської гімназії). 2. Про організацію та ведення військового обліку військовозобов’язаних та призовників в закладах освіти. (Грищук Т.Г. - головний спеціаліст Відділу освіти). 3. Про порядок та особливості проведення НМТ у 2025 році. (((Панова Г.С. - головний спеціаліст Відділу освіти). 4. Про роботу з обдарованими учнями у світлі ефективності гурткової роботи у закладах освіти громади. (Панова Г.С. - головний спеціаліст Відділу освіти, Домс І.М. - директор МРЦ; Бугайчук О.А. - директор Вертокиївського ліцею). 5. Про стан виконавської дисципліни з питань ОП та БЖ. (Камінчук М.В. - спеціаліст з безпеки освітнього середовища, Башинський Р.В. - директор Головенківської гімназії, Сидорова Н.О. - директор Глибочанського ЗДО “Дзвіночок”). 6. Про функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах освіти громади. (Слінчук В.І. - начальник Відділу освіти, Лавренюк А.М. - директор Сінгурівського ліцею; Демидюк Т.М.) Різне. |
20 лютого 10.00 |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти
|
Матеріали Співдоповідачі по 5-7 хв. |
60 |
Подання табелів обліку робочого часу (2 частина місяця) |
до 21 лютого |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія Ісаєв В.М. |
Табелі |
61 |
Міжнародний день рідної мови |
21 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти |
Заходи, матеріали на сайт |
62 |
Початок повномасштабної війни Росії проти України |
24 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти |
Заходи, матеріали на сайт |
63 |
Обласний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю “В об'єктиві натураліста-2025” |
24 лютого
|
Відділ освіти, МРЦ Новогуйвинської селищної ради |
Наказ, конкурсні роботи, супровідні матеріали |
64 |
ХІХ обласна виставка-конкурс “Чарівний пензлик”
|
25-26 лютого |
Відділ освіти, МРЦ Новогуйвинської селищної ради |
Наказ, конкурсні роботи, супровідні матеріали |
65 |
День спротиву окупації АР Крим та міста Севастополя |
26 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів/установ освіти |
Заходи, матеріали на сайт |
66 |
Обласний етап всеукраїнського відкритого заходу з авіамодельного спорту в класі трасових моделей |
26-27 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Конкурсні роботи, супровідні матеріали |
67 |
Початок конкурсного відбору підручників для 1, 2, 3 та 8 класів НУШ: ознайомлення з електронними версіями оригінал-макетів підручників, онлайн-презентації підручників, онлайн-вебінари з авторами підручників (за окремим планом) |
з 27 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
|
68 |
Супровід вхідної документації різних структур, виконання заходів та рекомендацій |
до 28 лютого |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти , |
Інформації, накази, плани |
До плану можливі зміни та доповнення.
Начальник Відділу освіти (підпис існує) Валентина СЛІНЧУК