Звіт по документообігу за 2024 рік
Відповідно до Інструкції з діловодства, затвердженої рішенням виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області від 20 травня 2021 року № 130 надаємо інформацію по документообігу за 2024 рік.
Документи
|
Кількість документів |
|
|
Оригінали
|
Усього |
Вхідні |
20404 |
20404 |
в т.ч. послуги ЦНАП |
9833 |
9833 |
старостати |
3011 |
3011 |
Вихідні |
18221 |
18221 |
Звернення громадян (в т.ч. старостинські округи) |
5006 |
5006 |
Запити на публічну інформацію |
33 |
33 |
Рішення сесій |
176 |
176 |
Рішення виконкому |
270 |
270 |
Регуляторні акти |
- |
- |
Висновки органу опіки і піклування, комісії з питань захисту прав дітей |
6 |
6 |
Виданих довідок |
5144 |
5144 |
Вчинено нотаріальних дій в т.ч. |
1079 |
1079 |
-видано заповітів |
33 |
33 |
-довіриностей |
26 |
26 |
Свідоцтв про смерть |
223 |
223 |
Свідоцтв про шлюб |
36 |
36 |
Свідоцтв про народження |
45 |
45 |
Видано ордерів на вселення у гуртожиток, квартиру |
8 |
8 |
Видано дублікатів ордерів на вселення у гуртожиток, квартиру |
- |
- |
Свідоцтв про право власності на житло |
17 |
17 |
Протоколів постійної комісії з питань планування, бюджету та фінансів |
12 |
12 |
Протоколів постійної комісії з питань законності, правопорядку, запобігання корупції, регламенту та депутатської діяльності |
9 |
9 |
Протоколів постійної комісії з гуманітарних питань, охорони здоров’я та соціального захисту населення |
4 |
4 |
Протоколів постійної комісії з питань земельних відносин та екології |
7 |
7 |
Протоколів постійної комісії житлово-комунального господарства, містобудування, благоустрою, комунальної власності та інвестиційної діяльності |
5 |
5 |
Протоколів сесій |
9 |
9 |
Протоколів комісії з питань захисту прав дитини |
18 |
18 |
Протоколів комісії з питань евакуації |
- |
- |
Протоколів комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій |
10 |
10 |
Протоколів житлової комісії |
8 |
8 |
Протоколів адміністративної комісії |
12 |
12 |
Протоколів Місцевої державної протиепізоотичної комісії |
4 |
4 |
Протоколів комісії з обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню |
11 |
11 |
Протоколів виконавчого комітету |
14 |
14 |
Протоколів конкурсних комісій - з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна - з визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території
|
- |
- |
Прийнято рішень про призначення страхових внесків |
124 |
124 |
Протоколів комісії з надання матеріальної допомоги |
12 |
12 |
Протоколів конкурсної комісії по зубопротезуванню та аптечних установах |
1 |
1 |
Протоколів комісії для інвентаризації житлових приміщень, які належать дітям-сиротам, дітям, позбавлених батьківського піклування, та особам з їх числа |
- |
- |
Протоколів комісії з інвентаризації майна (основних засобів, грошових активів) |
46 |
46 |
Протоколів інших комісій - міждисциплінарна - соціального страхування - з обстеження невід’ємних поліпшень - з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені та знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, териростичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією РФ проти України - щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули(пропали безвісти), померли, осіб з інвалідністю, ВПО, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, про виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення |
1
4
5 |
1
4
5 |
Протоколів зборів трудового колективу |
3 |
3 |
Протоколів зборів громадян за місцем проживання |
- |
- |
Протоколів громадських слухань -обговорення детальних планів територій -обговорення перейменування вулиць |
1
3 |
1
3 |
Протоколів експертної комісії |
2 |
2 |
Протоколів засідань Координаційної ради з питань запобігання та протидії домашньому насильству |
5 |
5 |
Протоколів засідань Ради з питань внутрішньо переміщених осіб |
1 |
1 |
Протоколів засідань Координаційної Ради з питань захисту цивільного населення |
3 |
3 |
Протоколів засідань Ради безбар’єрності |
1 |
1 |
Зареєстровано Колективних договорів |
8 |
8 |
Посадових інструкцій працівників |
- |
- |
Положень про структурні підрозділи селищної ради |
- |
- |
Описів справ |
6 |
6 |
Правил внутрішнього трудового розпорядку |
- |
- |
Програм |
7 |
7 |
Паспортів бюджетних програм (змін до них) |
118 |
118 |
Інших положень |
1 |
1 |
Порядків |
- |
- |
Правил |
- |
- |
Інших інструкцій |
- |
- |
Графіків комісій |
23 |
23 |
Графіків відпусток |
23 |
23 |
Графіків чергувань |
- |
- |
Детальних планів територій |
6 |
6 |
Складено звітів |
1765 |
1765 |
Укладено договорів, меморандумів, угод |
||
-оренди нерухомого майна |
9 |
9 |
-оренди індивідуального визначеного майна |
- |
- |
-оренди земельних ділянок |
63 |
63 |
-закупівлі товарів, робіт та послуг |
803 |
803 |
-про співпрацю (конкретизувати) |
4 |
4 |
-про передачу міжбюджетних трансфертів |
9 |
9 |
-про співробітництво громад |
- |
- |
-про соціальне економічне партнерство |
- |
- |
-договорів про повну матеріальну відповідальність |
16 |
16 |
-договорів найму житла |
7 |
7 |
Про делегування(передачу повноважень)функцій замовника |
1 |
1 |
Суперфіцію |
1 |
1 |
Куплі-продажу об’єкта малої приватизації незавершеного будівництва(готовність 15%) |
1 |
1 |
На виконання МОБ завдання |
8 |
8 |
Строкові договори для проведення суспільно корисних робіт(плетіння сіток) |
76 |
76 |
Про організацію суспільно корисних робіт(фінансування плетіння сіток) укладених з Центром зайнятості |
9 |
9 |
Цивільно-правового характеру |
109 |
109 |
Прийнято розпоряджень селищного голови |
||
-з основної діяльності |
247 |
247 |
-з кадрових питань (особового складу) |
389 |
389 |
-адміністративно-господарських питань |
8 |
8 |
-про надання відпустки |
218 |
218 |
Видано наказів |
||
-з основної діяльності |
606 |
606 |
-з кадрових питань (особового складу) |
258 |
258 |
-адміністративно-господарських питань |
1 |
1 |
Інше (вказати конкретно) |
6 |
6 |