Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№1219 Про встановлення переліку об’єктів та видів робіт, що мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам громади та сприяють його соціальному розвитку, які можуть застосовуватися для організації оплачуваних суспільно-корисних робі

Дата: 24.12.2024 14:22
Кількість переглядів: 7

Фото без опису

У К Р А Ї Н А

     НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

  В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

  РІШЕННЯ №1219

 

 «19» грудня 2024 р.                                                    с-ще Новогуйвинське

 

Про встановлення переліку об’єктів та видів

робіт, що мають суспільно корисну спрямованість,

відповідають потребам громади та сприяють його

соціальному розвитку, які можуть застосовуватися

для організації оплачуваних суспільно-корисних робіт

на території Новогуйвинської селищної ради на 2025 рік

 

          Керуючись п.п. 2 п.А ч.1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 31-1, 325-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, виконавчий комітет селищної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Встановити перелік об’єктів та видів робіт, що мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам громади та сприяють його соціальному розвитку,  які можуть застосовуватися для організації оплачуваних суспільно-корисних робіт на території с-ща Новогуйвинське, с-ща Озерне, с-ща Гуйва, сіл: Сінгури, Двірець, Вишневе, Пряжів, Волиця, Вертокиївка, Іванківці, Городище, Глибочок, Крути, Рудня-Городище, Гай, Соснівка, Роздольне, Троянів, Ставецьке, Головенка, Залізня, Озерянка, Павленківка, Ружки Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області на 2025 рік, а саме:

  • роботи по благоустрою та ремонту кладовищ, братських могил, меморіалів, пам’ятників, пам’ятних знаків, вулиць, провулків, парків, скверів, майданів;
  • роботи по утриманню в належному стані об’єктів та елементів благоустрою, у т. ч. кладовищ, доріг, узбіч доріг, придорожніх смуг;
  • роботи по благоустрою прилеглих територій до адміністративних приміщень селищної ради, старостатів, ліцеїв, гімназій, закладів дошкільної та позашкільної, закладів культури, фізкультури і спорту, охорони здоров’я, благоустрій територій громадських зупинок, інших місць загального користування;
  • роботи по благоустрою спортивних стадіонів та спортивних майданчиків;
  • роботи по благоустрою, встановленню та ремонту дитячих майданчиків;
  • збирання сміття, прибирання стихійних сміттєзвалищ на території та за межами населених пунктів;
  • прибирання та благоустрій територій узбіччя доріг на в’їздах до та виїздах з населених пунктів селищної ради;
  • санітарна очистка територій населених пунктів селищної ради;
  • розчистка снігу на територіях загального користування, на територіях біля гімназій, ліцеїв, закладів дошкільної та позашкільної освіти, закладів культури, фізкультури і спорту, охорони здоров’я, адміністративних приміщень селищної ради та старостатів;
  • посипання доріжок та тротуарів піщано-соляною сумішшю та інші роботи, що не потребують спеціальної підготовки чи певної кваліфікації;
  • обрізання кущів та дерев, косіння та прибирання скошеної трави, озеленення територій, посадка та догляд за рослинами, земельні роботи, ремонт будівель, комунікацій, вантажно-розвантажувальні роботи;
  • проведення ремонтних робіт у комунальних закладах, бюджетних установах селищної ради, що не потребують спеціальної підготовки чи певної кваліфікації;
  • підсобні роботи при проведенні ремонту або реконструкції об’єктів соціальної сфери (закладів дошкільної освіти, закладів культури, охорони здоров’я, фізкультури і спорту, соціального призначення, спортивних і дитячих майданчиків тощо);
  • впорядкування територій населених пунктів з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
  • роботи в комунальних підприємствах селищної ради.

            2.Погодити перелік об’єктів для відбування оплачуваних суспільно-корисних робіт на 2025 рік на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області:

  • території с-ща Новогуйвинське, с-ща Озерне, с-ща Гуйва, сіл: Сінгури, Двірець, Вишневе, Пряжів, Волиця, Вертокиївка, Іванківці, Городище, Глибочок, Крути, Рудня-Городище, Гай, Соснівка, Роздольне, Троянів, Ставецьке, Головенка, Залізня, Озерянка, Павленківка, Ружки та об’єкти селищної ради на території цих населених пунктів  та за межами населених пунктів;
  • території загального користування за межами населених пунктів селищної ради (дороги, узбіччя доріг, кладовища, сміттєзвалища тощо);
  • адміністративні будівлі та прилеглі до них території селищної ради;
  • адміністративні будівлі старостатів у с-щі Озерне, с-щі Гуйва, селах: Сінгури, Глибочок, Вертокиївка, Озерянка, Рудня-Городище, Троянів, Головенка;
  • Сінгурівський, Новогуйвинський, Озерненський, ліцеї;
  • Головенківська, Глибочанська, Руднє-Городищенська, Пряжівська та Озерянківська гімназії;
  • заклади дошкільної та позашкільної освіти селищної ради;
  • комунальні заклади «Центр культури і творчості (клуби та будинки культури), «Публічна бібліотека» (бібліотеки, філії, бібліотечні пункти), «Новогуйвинська музична школа», Інклюзивно-ресурсний центр;
  • комунальні установи «Новогуйвинська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа», «Центр надання соціальних послуг»;
  • амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, ФП, інші заклади охорони здоров’я;

          3.Старостам, керівникам підприємств, установ та закладів селищної ради забезпечити організацію та виконання оплачуваних суспільно-корисних робіт на відповідних територіях та об’єктах на 2025 рік, з урахуванням норм Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінально-виконавчого кодексу України, Порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт та виправних робіт, санітарних норм, норм з охорони праці, пожежної безпеки.  

4.Нагляд та оформлення документів щодо відпрацювання оплачуваних суспільно-корисних робіт покласти на старост населених пунктів, управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту, відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності, відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення селищної ради. 

5.Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на керівника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності селищної ради.

 

 

Секретар селищної ради                                              Олександр ЛОВИНЮК

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень