Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

Про визначення переліку об’єктів та видів безоплатних громадських робіт, які будуть  виконувати порушники та засуджені до громадських робіт, на 2025 рік

Дата: 16.12.2024 11:33
Кількість переглядів: 74

Фото без опису

У К Р А Ї Н А

     НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

  В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

  РІШЕННЯ № ___

 від « __» грудня 2024 р.

 

Про визначення переліку об’єктів та видів

безоплатних громадських робіт,

які будуть  виконувати порушники

та засуджені до громадських робіт, на 2025 рік

 

         Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 301, 3211 та 3213 Кодексу України про адміністративні правопорушення, статтею 39 Кримінально-виконавчого Кодексу України, листа Житомирського районного відділу філії державної установи «Центр пробації» у Житомирській області, щодо визначення переліку об’єктів та видів громадських робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення та засуджених осіб, яким призначено кримінальне покарання, виконавчий комітет селищної ради

В И Р І Ш И В:

 

  1. Визначити види громадських робіт на 2025 рік для відбування засудженими особами кримінального покарання, не пов’язаного з позбавленням волі та особами, притягнутими до адміністративної відповідальності –адміністративного стягнення у вигляді громадських робіт на території с-ща Новогуйвинське, с-ща Озерне, с-ща Гуйва, сіл: Сінгури, Двірець, Вишневе, Пряжів, Волиця, Вертокиївка, Іванківці, Городище, Глибочок, Крути, Рудня-Городище, Гай, Соснівка, Роздольне, Троянів, Ставецьке, Головенка, Залізня, Озерянка, Павленківка, Ружки Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області, а саме:
  • роботи по благоустрою та ремонту кладовищ, братських могил, меморіалів, пам’ятників, пам’ятних знаків, вулиць, провулків, парків, скверів, майданів;
  • роботи по утриманню в належному стані кладовищ, доріг, узбіч доріг, придорожніх смуг;
  • роботи по благоустрою прилеглих територій до адміністративних приміщень, гімназій, шкіл, дошкільних навчальних закладів, закладів культури, охорони здоров’я, благоустрій територій громадських зупинок, інших місць загального користування;
  • роботи по благоустрою спортивних стадіонів та спортивних майданчиків;
  • роботи по благоустрою, встановленню та ремонту дитячих майданчиків;
  • збирання сміття, прибирання стихійних сміттєзвалищ на території та за межами населених пунктів;
  • прибирання та благоустрій територій узбіччя доріг на в’їздах до та виїздах з населених пунктів селищної ради;
  • санітарна очистка територій населених пунктів селищної ради;
  • розчистка снігу на територіях загального користування, біля гімназій,  шкіл, дошкільних навчальних закладів, закладів культури, охорони здоров’я;
  •  посипання доріжок та тротуарів піщано-соляною сумішшю та інші роботи, що не потребують спеціальної підготовки чи певної кваліфікації;
  • обрізання кущів та дерев, косіння трави, озеленення територій, посадка та догляд за рослинами, земельні роботи, ремонт будівель, комунікацій, вантажно-розвантажувальні роботи;
  • проведення ремонтних  робіт у комунальних закладах, бюджетних установах  селищної ради, що не потребують спеціальної підготовки чи певної кваліфікації;
  • підсобні роботи при проведенні ремонту або реконструкції об’єктів соціальної сфери (дитячих дошкільних закладів, спортивних і дитячих майданчиків, закладів культури, охорони здоров’я тощо);
  • впорядкування територій населених пунктів з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
  • роботи в комунальних  підприємствах селищної ради.

 

  1. Погодити перелік об’єктів для відбування засудженими особами кримінального покарання, не пов’язаного з позбавленням волі, та особами, притягнутими до адміністративної відповідальності – адміністративного стягнення у вигляді громадських робіт, на 2025 рік на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області:
  • території  с-ща Новогуйвинське, с-ща Озерне, с-ща Гуйва, сіл: Сінгури, Двірець, Вишневе, Пряжів, Волиця, Вертокиївка, Іванківці, Городище, Глибочок, Крути, Рудня-Городище, Гай, Соснівка, Роздольне, Троянів, Ставецьке, Головенка, Залізня, Озерянка, Павленківка, Ружки та об’єкти селищної ради на території цих населних пунтів та за межами населених пунктів;
  • Новогуйвинська селищна рада Житомирського району Житомирської області;
  • Адміністративні будівлі старостатів у с-щі Озерне, с-щі Гуйва, селах Сінгури, Глибочок, Вертокиївка, Озерянка, Рудня-Городище, Троянів, Головенка;
  • Новогуйвинський, Озерненський та Сінгурівський ліцеї;
  • Головенківська, Вертокиївська, Глибочанська, Руднє-Городищенська, Пряжівська, Озерянківська, Троянівська гімназії;
  • Дошкільні навчальні заклади селищної ради;
  • Будинки культури, бібліотеки;
  • Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, ФП, інші заклади охорони здоров’я;
  • Новогуйвинське ВЖРЕКП;
  • КП «Озерне»;
  • Головенківська багатофункціональне комунальне обслуговуюче підприємство «Контакт», с.Головенка;
  • Комунальне підприємство «Сінгури», с.Сінгури.
  1. Старостам та керівникам підприємств, установ та організацій селищної ради забезпечити організацію та виконання громадських робіт на відповідних територіях для відбування засудженими особами кримінального покарання,не пов’язаного з позбавленням волі, та особами, притягнутими до адміністративної відповідальності - адміністративного стягнення у вигляді громадських робіт, на 2025рік, з урахуванням норм Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінально-виконавчого кодексу України, Порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт та виправних робіт, санітарних норм, норм з охорони праці, пожежної безпеки.
  2. Нагляд та оформлення документів щодо відпрацювання громадських робіт покласти на старост населених пунктів, управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту, відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності, відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення селищної ради.
  3. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на керівника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності селищної ради.

 

Секретар ради                                                             Олександр ЛОВИНЮК

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень