П Л А Н роботи Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради на грудень 2024 року
«Затверджую»
Секретар Новогуйвинської селищної ради (підпис існує)
Олександр ЛОВИНЮК
29.11.2024 року
П Л А Н
роботи Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради на грудень 2024 року
№ |
Заходи |
Термін виконання |
Виконавці |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Дотримання установчих документів закладу освіти - питання для вивчення |
||||
1 |
Підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів та установ освіти Новогуйвинської селищної ради за 2024 рік, підготовка наказу про підвищення кваліфікації на умовах регіонального замовлення - 2025 педагогів закладів освіти Новогуйвинської ТГ |
Грудень |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти Панова Г.С. |
Наказ |
2 |
Підвищення кваліфікації педагогів ЗЗСО громади (за кошти державної субвенції) за викликом |
Грудень |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти, Панова Г.С. |
Листи, накази |
3 |
Підвищення кваліфікації педагогів ЗДО громади у форматі онлайн-вебінарів |
Грудень |
Відділ освіти, керівники закладів дошкільної освіти, Панова Г.С. |
Лист, графік проведення |
4 |
Щоранку о 9.00 хвилиною мовчання вшанування пам'яті загиблих |
Грудень |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти |
|
5 |
Планування роботи закладів та установ освіти громади на грудень 2024 |
Грудень |
Керівники закладів та установ освіти |
Плани |
6 |
Подання статистичної звітності та інформаційних довідок на вимогу |
Грудень |
Відділ освіти, Централізована бухгалтерія, керівники ЗО |
Звіти Інформація
|
7 |
Участь у проведенні обласних консультативних семінарах-нарадах для керівників наукових товариств МАН “Шукач”, “Еверест”, “Ерудит” Реєстрація - до 12 грудня 2024 Обласний семінар 18 грудня 2024 |
Грудень |
Відділ освіти, Панова Г.С., Сингаєвська Л.В., Власюк А.П. |
Матеріали |
8 |
Участь в обласних інтелектуальних конкурсах (за викликом ) |
Грудень |
Відділ освіти, керівники закладів освіти, Панова Г.С.
|
План, заявки, наказ |
9 |
Проведення ІІ етапу (громадівського) Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін
|
Грудень |
Відділ освіти, керівники закладів освіти, Панова Г.С., адміністрація Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика, керівники ПМК |
Наказ, протоколи олімпіад |
10 |
Участь (продовження) у Всеукраїнському конкурсі “Учитель року - 2025” |
Грудень |
Відділ освіти, Панова Г.С., адміністрації ЗЗСО |
Участь |
11 |
Робота атестаційних комісій І та ІІ рівнів закладів та установ освіти громади, Відділу освіти (у відповідності до Графіку роботи) Новогуйвинської селищної ради. Позачергове засідання АК ІІ рівня (на випадок подання додаткових документів -заяв від педагогів громади) - 20 грудня 2024 року |
Грудень |
Відділ освіти, голови атестаційних комісій І та ІІ рівнів |
Матеріали |
12 |
Проведення засідань громадівських ПМК: - 03.12. - ПМК вчителів географії, режим онлайн, початок 15.00, відп. Яцюк С. В.; - 06.12. - ПМК вчителів фізичної культури, предмету “Захист України”, режим онлайн, початок 15.00, відп. Мінчук Г.З.; - 11.12. - ПМК заступників з навчально-виховної роботи (на базі Вертокиївського ліцею) - відп. Панова Г.С., початок 10.00; - 12.12. - ПМК вчителів іноземної мови (на базі Головенківської гімназії)- відп. Куца І.В., початок 9.00 - 17.12. - ПМК вчителів української мови (на базі Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика) - відп. Шевчук В.А., початок 10.00 - 18.12.- ПМК вчителів трудового навчання (на базі Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика) - відп. Суворіна -Шмідтке М.В., початок 10.00 Представництво участі у ПМК від закладу освіти - 1 педагог. |
Грудень |
Відділ освіти, керівники закладів освіти, Панова Г.С., керівники громадівських ПМК |
Плани, протоколи, матеріали, статті на сайт |
13 |
Участь у проведенні ІІІ етапу ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика: -заявка - до 01 грудня 2024 року; - участь 07 грудня 2024 року
|
Грудень |
Відділ освіти, Панова Г.С., керівники закладів та установ освіти, адміністрація Озерненського ліцею, Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика |
Матеріали, накази, заявки |
14 |
Участь у проведенні ІІІ етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
|
Грудень |
Відділ освіти, Панова Г.С., керівники закладів освіти, адміністрація Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика, Озерненського ліцею |
Матеріали, накази, заявки |
15 |
Провести у закладах освіти Новогуйвинської селищної ради (з дотримання умов воєнного стану)
|
Грудень |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти |
Накази, інструктажі, навчання |
16 |
Проведення конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у відповідності до графіків роботи товариств “Ерудит”, Еверест”, “Шукач”
|
Грудень |
Відділ освіти, Панова Г.С., адміністрації Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика, Озерненського ліцею. |
Матеріали, графіки
|
17 |
Підготовка матеріалів проведення І етапу обласного конкурсу “добрих практик” освітян Житомирщини “Сучасна освіта - 2025”. Роботи подати до 03 січня 2025 року Зразок оформлення матеріалів - минулорічний. |
Грудень- січень |
Відділ освіти, Панова Г.С., керівники закладів освіти |
Матеріали, заявки |
18 |
Проведення інформаційно - роз’яснювальної роботи щодо підготовки до НМТ-2025 |
Грудень |
Керівники закладів та установ освіти |
Матеріали |
19 |
Проведення роз'яснювальної роботи з учнями ЗЗСО щодо безпечного поводження в інтернеті |
Грудень (за графіком) |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники ЗЗСО |
Інформація, наказ |
20 |
Аналіз впровадження НУШ в закладах освіти громади (1-7 клас). Інформацію подати до 05.12. |
Листопад- грудень |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти |
Матеріали |
21 |
Проведення інструктажів з техніки безпеки, з пожежної безпеки та дій у випадку надзвичайних ситуацій взимку для учасників освітнього процесу. |
Грудень |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти |
Матеріали
|
22 |
Підготовка та оприлюднення рекомендацій щодо дотримання правил безпеки під час святкових заходів. |
Грудень |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти |
Матеріали |
23 |
Провести інструктажі з пожежної безпеки з усіма працівниками та відповідальними за організацію святкових заходів |
Грудень |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти |
Матеріали |
24 |
Координація роботи з уповноваженими особами в закладах освіти щодо безпечної експлуатації опалювальних систем (твердопаливних котлів, газових і електричних приладів) |
Грудень |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти |
Наказ, Інформація |
25 |
Надання консультацій для керівників та працівників закладів освіти з питань безпеки. |
Грудень |
Відділ освіти, Камінчук М.В., керівники закладів освіти |
Інформація |
26 |
Підготовка звіту про чисельність військовозобов’язаних, формування списків персонального військового обліку (станом на 01.01.2025 року) |
Грудень |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти |
Звіт Списки |
27 |
Підготовка звіту про обсяг документообігу за 2024 рік, зведення номенклатури справ Відділу освіти за 2024 рік |
Грудень |
Відділ освіти |
Звіт |
28 |
Підготовка статистичного звіту про діяльність закладу дошкільної освіти за 2024 рік (форма 85-К). |
Грудень |
Відділ освіти, керівники закладів дошкільної освіти |
Звіт |
29 |
Підготовка статистичного звіту про діяльність закладу позашкільної освіти за 2024 рік (форма 1-ПЗ). |
Грудень |
Відділ освіти, керівник МРЦ |
Звіт |
30 |
Прийом громадян з особистих питань начальником Відділу освіти |
Щопонеділка 14.00-17.00 |
Відділ освіти, Слінчук В.І. |
Звернення, пропозиції, скарги |
31 |
Оновлення щотижневих таблиць “ЗДО щоп'ятниці до 10.00” та “ЗЗСО щоп'ятниці до 10.00” (google-таблиці за посиланням) |
до 10.00 щоп’ятниці |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
|
32 |
Контроль заповнення таблиці “Облік відвідування” (google-таблиці за посиланням) |
до 15.00 щоденно |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники закладів освіти |
|
33 |
Подання наказів про прийняття працівників на роботу |
за день до виходу працівника на роботу |
Керівники закладів освіти, Централізована бухгалтерія |
Накази |
34 |
Подання наказів про відпустки працівників |
до початку відпустки працівника |
Керівники закладів освіти, Централізована бухгалтерія |
Накази |
35 |
Подання наказів про звільнення працівників |
за день до звільнення працівника |
Керівники закладів освіти, Централізована бухгалтерія |
Накази
|
36 |
Провести в ЗО заходи до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДОМ |
01 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Заходи |
37 |
Провести в ЗО заходи до Дня національної згоди |
01 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Заходи |
38 |
Продовження акції “16 днів проти насильства”. Надання матеріалів щодо проведення заходів для розміщення на сайті НСР |
01 -10 грудня |
Відділ освіти, керівники ЗО
|
Матеріали |
39 |
Підтвердження замовлення на виготовлення документів про освіту |
02 грудня |
Відділ освіти, Панова Г.С., керівники закладів освіти |
Замовлення документів |
40 |
Заповнення Google таблиці “Відомості про протипожежний стан об'єктів” |
до 02 грудня |
Камінчук М.В., керівники закладів освіти |
Інформація |
41 |
Подання звіту про використання продуктів харчування |
до 02 грудня |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Звіти |
42 |
Громадівський етап Всеукраїнського конкурсу “Новорічна композиція” |
02 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Конкурсні роботи, заявка |
43 |
Громадівський форум учнівського самоврядування “Хочу! Можу! Дію!” |
03 грудня 10.00 |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Новогуйвинський ліцей імені Сергія Процика |
44 |
Оновлення інформації про проходження вебінарів “Стійкість громад” в листопаді (google таблиця за посиланням) |
до 03 грудня |
Керівники ЗО, Відділ освіти |
|
45 |
Лекції “16 днів проти насильства” Новогуйвинський ліцей ім. Сергія Процика (14:00 - 9 класи, 15:00 - 10 класи)
|
03 грудня |
Центр надання соціальних послуг НСР, служба у справах дітей |
Інформація, матеріали |
46 |
Підготовка плану заходів щодо організації та проведення ІІ етапу (обласного) Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри “Сокіл” (“Джура”) у 2024-2025 навчальному році |
03 грудня |
Відділ освіти, Панова Г.С., заклади освіти |
Накази, заходи |
47 |
Проведення “Уроків доброти”, приурочених Міжнародному дню людей з інвалідністю |
03 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Матеріали |
48 |
Лекції “16 днів проти насильства” Сінгурівський ліцей (13:00 - 9 класи, 14:00 - 10 класи)
|
04 грудня |
Центр надання соціальних послуг НСР, служба у справах дітей |
Інформація, матеріали |
49 |
Лекція “16 днів проти насильства” Пряжівська гімназія 14:00 - 8-9 класи
|
05 грудня |
Центр надання соціальних послуг НСР, служба у справах дітей |
Інформація, матеріали |
50 |
Подання коригуючих табелів за попередній звітний місяць (листопад) |
до 04 грудня |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Табелі |
51 |
Подання звіту про підвіз учнів та вчителів закладу освіти, що доїжджають до місця навчання (роботи) та в зворотньому напрямку за листопад 2024 року |
до 05 грудня |
Централізована бухгалтерія, Карпова А.О., керівники ЗЗСО |
Звіти
|
52 |
Громадівський етап Всеукраїнського заочного конкурсу робіт юних фотоаматорів “Моя країна - Україна!” |
05 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Заявка, конкурсні роботи |
53 |
Провести заходи з нагоди проведення Міжнародного дня волонтера |
05 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Заходи |
54 |
Участь у проведенні для старших та середніх вікових груп обласного конкурсу “Впоряд” всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри “Сокіл” (“Джура”) |
06 грудня |
Відділ освіти, ПАнова Г.С., керівники закладів освіти |
Заявки для участі в обласному етапі |
55 |
Проведення заходів з нагоди Дня Збройних сил України |
06 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Заходи |
56 |
Обласний етап Всеукраїнського конкурсу “Новорічна композиція” |
08 грудня |
Керівники закладів освіти, МРЦ Новогуйвинської селищної ради
|
Заявка, конкурсні роботи, наказ про підсумок |
57 |
Формування попереднього графіка відпусток на 2025 рік (google-таблиця за посиланням) |
до 09 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
|
58 |
Тиждень права в ЗЗСО. Проведення в ЗО Всеукраїнського уроку “Права дитини” (з нагоди проголошення загальної декларації прав дитини” |
09-13 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Наказ |
59 |
Громадівський етап фестивалю обрядового піснеспіву (заявки у МРЦ) |
до 09 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти громади |
Матеріали |
60 |
Обласний етап Всеукраїнського заочного конкурсу робіт юних фотоаматорів “Моя країна - Україна!”
|
10 грудня |
Керівники закладів освіти, МРЦ Новогуйвинської селищної ради |
Заявка, конкурсні роботи, наказ про підсумки |
61 |
Обласна виставка-конкурс “Транспортна тexнiкa” (заочно). До 06 грудня зареєструвати на Gооglе-формi |
13 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Заявка, конкурсні роботи |
62 |
XV обласна виставка-конкурс “Зимова казка” |
12-13 грудня |
Керівники закладів освіти, МРЦ Новогуйвинської селищної ради
|
Заявка, конкурсні роботи, наказ про підсумок |
63 |
Громадівський етап VІ обласного фестивалю екологічного кіно «Кіно-ЕСО-FESТ».
|
12 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Заявка, конкурсні роботи |
64 |
Подання психологічного та соціологічного інструментарію, який використовується в закладах дошкільної та загальної середньої освіти та потребує затвердження, для проведення експертизи |
до 12 грудня |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., практ.психологи та соц. педагоги закладів освіти |
Інструментарії |
65 |
Засідання громадівської експертної комісії з експертизи психологічного та соціологічного інструментарію на базі Новогуйвинського ЗДО “Дзвіночок” |
13 грудня 10.00 |
Головний спеціаліст Відділу освіти Грищук Т.Г., члени комісії (за списком) |
Протокол |
66 |
Проведення громадівського етапу змагань “Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги” з черлідингу на базі Новогуйвинського ліцею ім. Сергія Процика (подання заявок до 10 грудня на ел. пошту Відділу освіти) |
13 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти громади |
Матеріали на сайт, заявка на районний етап |
67 |
Провести заходи до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС |
14 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти громади |
Заходи |
68 |
Подання табелів обліку робочого часу (ІІ частина місяця) |
до 15 грудня |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Табелі |
69 |
Подання інформації про стан виконання Плану заходів з цифрової трансформації освітньої галузі (наказ ВО від 30.08.2024 №258) |
до 15 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Інформація |
70 |
Аналізу стану виконання закладами та установами освіти статті 30 Закону України «Про освіту» |
до 15 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Інформація |
71 |
VІ обласного фестивалю екологічного кіно «Кіно-ЕСО-FESТ» |
19-20 грудня |
Керівники закладів освіти, МРЦ Новогуйвинської селищної ради |
Заявка, конкурсні роботи, наказ про підсумок |
72 |
Онлайн - нарада директорів ЗЗСО, ЗДО, МРЦ, ІРЦ (посилання додатково). (Питання наради за листопад 2024 року)
|
19 грудня 14.00 |
Відділ освіти, керівники установ та закладів освіти громади |
Матеріали |
73 |
Участь у челенджу “Зірки соціальних мереж Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги” |
до 27 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти громади |
Матеріали на сайт, інформація |
74 |
Засідання творчої групи практичних психологів і соціальних педагогів на базі Житомирської обласної наукової бібліотеки ім. Олега Ольжича |
26 грудня 10.00 |
Практичні психологи і соціальні педагоги закладів освіти |
Матеріали, стаття на сайт |
75 |
Супровід вхідної документації різних структур, виконання заходів та рекомендацій |
до 30 грудня |
Відділ освіти, керівники закладів та установ освіти , |
Інформації, накази, плани |
До плану можливі зміни та доповнення.
Начальник Відділу освіти (підпис існує) Валентина СЛІНЧУК