П Л А Н роботи Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради на серпень 2024 року
«Затверджую»
Секретар Новогуйвинської селищної ради (підпис існує)
Олександр ЛОВИНЮК
31.07.2024 року
П Л А Н
роботи Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради на серпень 2024 року
№ |
Заходи |
Термін виконання |
Виконавці |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Організація підготовки закладів та установ освіти до нового навчального року та опалювального сезону - питання для вивчення |
||||
1 |
Формування мережі закладів освіти Новогуйвинської селищної ради на 2024-2025 н.р. |
Серпень |
Відділ освіти Слінчук В.І. |
Проєкт рішення |
2 |
Планування роботи закладів освіти громади на серпень 2024 |
Серпень |
Керівники закладів освіти |
Плани |
3 |
Подання статистичної звітності та інформаційних довідок на вимогу |
Серпень |
Відділ освіти, Централізована бухгалтерія керівники ЗО |
Звіти Інформація
|
4 |
Підготовка плану роботи Відділу освіти на 2024-2025 навчальний рік |
Серпень |
Відділ освіти |
План |
5 |
Моніторинг створення інклюзивного освітнього середовища для осіб з ООП в ЗО |
Серпень |
Відділ освіти Грищук Т.Г. Керівники ЗО |
Інформація |
6 |
Про стан замовлення, виготовлення та видачі документів про освіту випускникам закладів загальної середньої освіти |
Серпень |
Відділ освіти Панова Г.С. |
Довідка |
7 |
Моніторинг окремих питань фінансово-господарської діяльності закладів освіти за січень-липень 2024. Моніторинг використання коштів освітньої субвенції на виплату заробітної плати педагогічним працівникам ЗЗСО за січень-липень 2024. |
Серпень |
Централізована бухгалтерія Ісаєв В.М. |
Довідки, висновки |
8 |
Робота з документацією щодо охорони праці, цивільного захисту |
Серпень |
Відділ освіти Камінчук М.В. |
Інформація |
9 |
Оновлення реєстру “Облік дітей дошкільного віку, шкільного віку, учнів та вихованців” |
Серпень |
Відділ освіти Грищук Т.Г., Керівники ЗЗСО, ЗДО |
Реєстр |
10 |
Педагогічні ради у закладах освіти (до 31 серпня 2024 року |
Серпень |
Керівники ЗО |
Протоколи |
11 |
Оновлення планів евакуації, класів та куточків безпеки закладів освіти |
Серпень |
Керівники ЗО |
Матеріали |
12 |
Підготовка плану (алгоритм) дій на випадок надзвичайної ситуації |
Серпень |
Керівники ЗО |
Матеріали |
13 |
Підготовка проектів наказів до нового 2024/2025 навчального року з безпечного освітнього середовища |
Серпень |
Відділ освіти, Камінчук М.В. |
Матеріали |
14 |
Участь в обласній конференції Департаменту освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації Житомирської обласної військової адміністрації |
Серпень |
Відділ освіти |
Представництво |
15 |
Моніторинг здійснення виплати одноразової допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнилося 18 р. |
Серпень |
Відділ освіти, Централізована бухгалтерія, Ісаєв В.М., керівники ЗЗСО |
Інформація |
16 |
Моніторинг надання одноразової грошової допомоги у розмірі 6-ти прожиткових мінімумів дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, після здобуття ними освіти |
Серпень |
Відділ освіти, Централізована бухгалтерія, Ісаєв В.М., керівники ЗЗСО |
Інформація |
17 |
Підготовка чотиритижневого сезонного меню на осінній період, погодження у Держпродспоживслужбі |
Серпень |
Централізована бухгалтерія, Косінська Т.В., керівники ЗО, кухарі, діетсестри |
Меню |
18 |
Вибіркове здійснення аналізу виконання норм харчування та дотримання примірного меню закладами освіти |
Серпень - вересень |
Відділ освіти, керівники ЗО, кухарі |
Інформація |
19 |
Збір та узагальнення інформації щодо кількості учнів на індивідуальному навчанні |
Серпень - вересень |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники ЗО |
Інформація |
20 |
Прийом громадян з особистих питань начальником Відділу освіти |
Щопонеділка 14.00-17.00 |
Відділ освіти, Слінчук В.І. |
Звернення, пропозиції, скарги |
21 |
Подання наказів про прийняття працівників на роботу |
за день до виходу працівника на роботу |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Накази |
22 |
Подання наказів про відпустки працівників |
до початку відпустки працівника |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Накази |
23 |
Подання наказів про звільнення працівників |
за день до звільнення працівника |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Накази
|
24 |
Участь збірної команди Новогуйвинської громади у VI літній Гімназіаді України з волейболу пляжного |
з 01 по 04 серпня м. Київ |
Відділ освіти, Новогуйвинський ліцей ім. С. Процика |
|
25 |
Проведення заняття до Міжнародного дня світлофора (Новогуйвинський ЗДО “Дзвіночок”) |
5 серпня 10:00 |
Відділ освіти, Камінчук М.В, адміністрація Новогуйвинського ЗДО |
Матеріали |
26 |
Подання табелів обліку робочого часу (для нарахування авансу) та коригуючих табелів за попередній звітний місяць (липень) |
до 09 серпня |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Табелі |
27 |
Підготовка звіту про виконання укладених договорів |
до 09 серпня |
Централізована бухгалтерія, Карпова А.О. |
Звіт |
28 |
Завершення роботи з інвентаризація фондів підручників та оновлення їх обліку у системі «ІСУО» |
до 10 серпня |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники ЗЗСО, бібліотекарі |
ІСУО |
29 |
Надати інформацію щодо залучення вихованців ІV Всеукраїнського творчого конкурсу “Що для мене Україна?” приуроченого до Дня Незалежності України |
до 10 серпня |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Інформація |
30 |
Надати інформацію щодо залучення вихованців та учнів Всеукраїнського конкурсу творчих проектів “Код нації” до 33-ї Незалежності України, Тестування: 33 роки Незалежності |
до 15 серпня |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Інформація |
31 |
Моніторинг дотримання економії витрат енергоресурсів закладами освіти, контроль за внесенням закладами до таблиці даних про споживання енергоресурсів |
до 15 серпня |
Централізована бухгалтерія, Карпова А.О. |
Звіт |
32 |
Аналіз підготовки закладів освіти до нового 2024-2025 навчального року |
до 15 серпня |
Відділ освіти, Слінчук В.І. |
Інформація |
33 |
Завершення проходження медичного огляду працівниками закладів освіти |
до 16 серпня |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Інформація |
34 |
Контрольний огляд готовності закладів та установ освіти до 2024-2025 навчального року та опалювального сезону (споруд, укриттів, ігрових та спортивних майданчиків, обладнання та приміщень до роботи, порядку утримання зелених насаджень, наявності наказів до нового навчального року тощо) |
з 19 по 21 серпня |
Відділ освіти, залучені спеціалісти, керівники закладів освіти |
Графік додається Акти |
35 |
Подання матеріалів по огляду-конкурсу “Дозвілля дошкільнят під час оздоровчої кампанії” |
до 20 серпня |
Заклади дошкільної освіти |
Матеріали |
36 |
Збір інформації про кількість зарахованих до 1-х та 10-х класів |
до 21 серпня |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники ЗЗСО |
Списки |
37 |
Про кадрове забезпечення освітнього процесу на 2024/2025 н.р. |
до 21 серпня |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники ЗО |
Інформація |
38 |
Проведення повторного інструктажу з ОП та ЦЗ з працівниками, директорами та керівниками установ закладів освіти |
23 серпня |
Відділ освіти, Централізована бухгалтерія, керівники установ та закладів освіти |
Матеріали |
39 |
Надати списки директорів, керівників установ та заступників (відповідальна особа) закладів освіти з навчання ОП, ЦЗ (дата попереднього проходження) |
до 22 серпня |
Керівники ЗО |
Інформація |
40 |
Подання табелів обліку робочого часу (ІІ частина місяця) |
до 23 серпня |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Табелі |
41 |
Нарада директорів ЗЗСО, ЗДО, ЗПО: 1. Про результати підготовки закладів та установ освіти до нового навчального року - Слінчук В.І. 2. Про структуру 2024/2025 н.р. та особливості нормативно-правового та науково-методичного забезпечення освітнього процесу у закладах освіти Новогуйвинської селищної ради у 2024-2025 н. р. - Панова Г.С. 3. Про підходи до формування освітньої програми, зокрема навчальних планів закладів освіти на 2024/2025 навчальний рік - Слінчук В.І. 4. Про мережу закладів освіти на 2024/2025 н. р. - Слінчук В.І. 5.Про організацію інклюзивного та індивідуального навчання у закладах освіти в 2024/2025 - Грищук Т.Г. 6. Про організацію безпечного освітнього середовища в закладах освіти 2024/2025 н. р. - Камінчук М.В. 7. Про організований початок 2024-2025 н. р., проведення свята “День знань” та першого уроку в закладах освіти громади - Панова Г.С. 8. Різне |
23 серпня 10.00 Новогуйвинський ліцей ім. С. Процика |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Інформація
Інформація
Інформація
Наказ
Наказ
Наказ |
42 |
Заходи до відзначення Дня Державного Прапору України |
23 серпня |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Інформація |
43 |
Заходи до відзначення 33-ї річниці Незалежності України |
23 (24) серпня |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Інформація |
44 |
Засідання громадівських предметно-методичних комісій 2024/2025 (графік буде надано додатково) |
26, 27, 28 серпня |
Відділ освіти, Панова Г.С., керівники ЗО |
Графік |
45 |
Заходи до Дня вшанування пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України |
29 серпня |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Інформація |
46 |
Вивчення стану забезпечення підручниками здобувачів освіти у ЗЗСО |
до 30 серпня |
Відділ освіти, Грищук Т.Г., керівники ЗО |
ІСУО |
47 |
Збір та узагальнення інформації щодо пільгових категорій харчування учнів в ЗЗСО та ЗДО |
до 30 серпня |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Списки Заяви |
48 |
Здійснення попереднього обміну підручниками за домовленістю між ЗЗСО громади |
до 30 серпня |
Керівники ЗЗСО, Централізована бухгалтерія |
Акти ІСУО |
49 |
Серпнева конференція педагогічних працівників Новогуйвинської територіальної громади (наказ №142 від 30.04.2024 року “Про підготовку до серпневої педагогічної конференції у 2024 році”) |
30 серпня 10.00 Новогуйвинський ліцей ім. С. Процика |
Відділ освіти, керівники ЗО, запрошені педагоги |
Рекомендації конференції |
До плану можливі зміни та доповнення.
Начальник Відділу освіти (підпис існує) Валентина СЛІНЧУК