П Л А Н роботи Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради на квітень 2024 року
«Затверджую»
Секретар Новогуйвинської селищної ради (підпис існує)
Олександр ЛОВИНЮК
29.03.2024 року
П Л А Н
роботи Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради
на квітень 2024 року
№ |
Заходи |
Термін виконання |
Виконавці |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Організація освітнього процесу у закладі освіти та фінансово-господарська діяльність закладу освіти - питання для вивчення |
||||
1 |
Планування роботи ЗО на квітень 2024 року та тижні |
Квітень |
Керівники ЗО |
Плани |
2 |
Методичний День Відділу освіти в закладах освіти Новогуйвинської селищної ради (у відповідності до Плану роботи Відділу освіти 1-2 заклади). |
Квітень |
Відділ освіти |
Довідка
|
3 |
Завершення опалювального сезону, подання матеріалів у Централізовану бухгалтерію |
Квітень |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Накази
|
4 |
Виконання наказів про підвищення кваліфікації педагогічних працівників на умовах регіонального замовлення (квітень 2024 року)
|
Квітень
|
Відділ освіти, Панова Г.С.- головний спеціаліст Відділу освіти, керівники ЗО |
Накази про підвищення кваліфікації на 2024 рік (Відділ освіти, ЗО) |
5 |
Підвищення кваліфікації педагогів ЗО - Квітень 2024 року |
Квітень |
Відділ освіти, керівники ЗО, Панова Г.С.- головний спеціаліст Відділу освіти |
Накази |
6 |
Засідання ПМК (громадівських) у відповідності до планів роботи ПМК, робота у вайбер-групах ПМК (у відповідності до планів роботи ПМК), розміщення інформації на сайті Новогуйвинської селищної ради (онлайн-формат):
|
Квітень |
Відділ освіти, керівник ПМК громади, педагогічні працівники за напрямками, керівники ЗО |
Плани роботи, протоколи засідань |
7 |
Постійне інформування здобувачів освіти, вихованців та батьків щодо правил поводження під час повітряної тривоги |
Квітень |
Відділ освіти, керівники ЗО, ЗПО |
Інструктажі, роз'яснювальна робота |
8 |
Цифрові звіти про проведення атестації атестаційними комісіями І рівня, підготовка та подача до відділу освіти підсумкових наказів та звітів про результати атестації (у чітко визначені терміни відповідно до ПОЛОЖЕННЯ) |
Квітень |
Відділ освіти, адміністрації ЗО |
Наказ, звіти |
9 |
Підтвердження списків-замовлень на документацію випускників, перевірка даних закладів освіти |
Квітень |
Відділ освіти, керівники ЗЗСО,
|
Вихідні підтверджуючі документи |
10 |
Аналіз підсумків проведення атестації комісіями І та ІІ рівнів, узагальнення матеріалів |
Квітень |
Атестаційні комісії І та ІІ рівнів |
Матеріали, протоколи засідань |
11 |
Участь у ІІ (обласному) турі Всеукраїнського конкурсу “Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу” |
Квітень |
Відділ освіти, адміністрація Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика, Сіроткіна С.В.- вчитель фізичної культури |
Матеріали |
12 |
Обласні семінари для керівників гурткової роботи для представників ЗЗСО та ЗПО |
Квітень |
Відділ освіти, керівники ЗЗСО,ЗПО |
Накази, листи-запрошення |
13 |
Санітарна очистка та благоустрій території закладів освіти, акція “Посади дерево” |
Квітень |
Відділ освіти, керівники ЗЗСО |
Заходи |
14 |
Аналіз ведення обліку підручників в ІСУО |
Квітень |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Інформація |
15 |
Моніторинг охоплення учнів різними формами здобуття повної загальної середньої освіти |
Квітень |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Довідка |
16 |
Вивчення питання належного виконання закладами освіти ст. 30 ЗУ «Про освіту» щодо розміщення інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних на сайті закладу |
Квітень |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Довідка |
17 |
Моніторинг стану внесення та актуалізації даних про учнів та працівників в ПАК «АІКОМ» |
Квітень |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Інформація |
18 |
Оновлення щотижневих онлайн-таблиць |
щоп’ятниці до 10.00 |
Керівники ЗО |
google-таблиці |
19 |
Подання наказів про прийняття працівників на роботу |
за день до виходу працівника на роботу |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
накази |
20 |
Подання наказів про відпустки працівників |
до початку відпустки працівника |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
накази |
21 |
Подання наказів про звільнення працівників |
за день до звільнення працівника |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
накази
|
22 |
Громадівська акція до відзначення Дня пам’яті та примирення “Маки пам’яті” |
Квітень |
Керівники ЗО |
Матеріали |
23 |
Громадівська акція “Літаки Перемоги” (в рамках Проєкту “Щоденник війни/ Дерево Перемоги” |
Квітень |
Керівники ЗО |
Матеріали |
24 |
Обласний етап всеукраїнського конкурсу “Парки - легені міст і сіл” |
Квітень |
Керівники ЗЗСО |
Матеріали в в електронному та паперовому вигляді до 01.05 в Еколого-натуралістичний центр |
25 |
Подання звіту про використання продуктів харчування |
до 01 квітня |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Звіти |
26 |
Подання робіт на всеукраїнський родинний конкурс фотопрезентацій “Вишиванка-оберіг моєї родини” (приурочений до Дня вишиванки) |
до 01 квітня |
Керівники ЗЗСО
|
Матеріали, супутня документація
|
27 |
Громадівський етап обласного конкурсу етнолого-краєзнавчих “Чуття єдиної родини” |
01 квітня |
Керівники ЗЗСО КЗ “МРЦ Новогуйвинської селищної ради” |
Матеріали, заявка, наказ про підсумки
|
28 |
Обласний етап всеукраїнського конкурсу “День зустрічі птахів” |
02 квітня |
КЗ “МРЦ Новогуйвинської селищної ради” |
Матеріали, заявка на обласний етап |
29 |
Засідання громадської ПМК вчителів біології, хімії, основ здоров'я на базі Вертокиївського ліцею |
02 квітня 10.00 |
Відділ освіти, адміністрація Вертокиївського ліцею, вчителі -предметники ЗО громади
|
Матеріали |
30 |
Громадівський етап ХV обласного фестивалю-конкурсу “Кришталеві нотки” |
04 квітня |
Керівники ЗЗСО КЗ “МРЦ Новогуйвинської селищної ради” |
Матеріали, заявка, наказ про підсумк |
31 |
Засідання громадської ПМК вчителів фізики, інформатики, астрономії на базі Сінгурівського ліцею |
04 квітня 10.00 |
Відділ освіти, адміністрація Сінгурівського ліцею, вчителі -предметники ЗО громади
|
Матеріали |
32 |
Подання звіту про підвіз учнів та вчителів закладу освіти, що доїжджають до місця навчання (роботи) та в зворотньому напрямку за березень 2024 року |
до 05 квітня |
Відділ освіти, керівники ЗЗСО |
Звіти |
33 |
Всеукраїнський День здоров'я 07.04, проведення Тижня здоров'я у закладах освіти |
07 квітня-12 квітня |
Відділ освіти, керівники ЗЗСО |
План проведення, наказ |
34 |
Громадівський етап ХХІV обласної виставки-конкурсу “Великодні писанки” (тема “З вірою у ПЕРЕМОГУ”) |
09 квітня |
Керівники ЗЗСО КЗ “МРЦ Новогуйвинської селищної ради” |
Матеріали, заявка, наказ про підсумк |
35 |
Засідання атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти Новогуйвинської селищної ради на базі Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика
|
10 квітня 10.00 |
Відділ освіти, члени АК, педагоги закладів освіти громади (за згодою) |
Протокол, наказ |
36 |
Обласний конкурс етнолого-краєзнавчих експедицій “Чуття єдиної родини” |
10 квітня |
КЗ “МРЦ Новогуйвинської селищної ради” |
Матеріали, заявка на обласний етап |
37 |
Подання табелів обліку робочого часу (для нарахування авансу) та коригуючих табелів за попередній звітний місяць (лютий-березень) |
до 11 квітня |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Табелі |
38 |
Оприлюднення результатів вибору підручників та посібників для 11 класу закладами загальної середньої освіти (протоколів педради) на вебсайтах закладів освіти та Відділу освіти |
08 квітня |
Відділ освіти, керівники ЗЗСО |
Інформація на офіційних веб-сайтах |
39 |
Засідання громадської ПМК вихователів ГПД на базі Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика |
11 квітня 13.30 |
Відділ освіти, адміністрація Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика, вихователі ГПД |
Матеріали |
40 |
Заходи до Всесвітнього дня авіації та космонавтики |
12 квітня |
Відділ освіти, заклади освіти |
Заходи, матеріали |
41 |
І етап Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проєктів еколого-натуралістичного напряму (вікова категорія 12-15 років) |
до 12 квітня |
Керівники ЗЗСО, КЗ “МРЦ Новогуйвинської селищної ради” |
Реєстрація та відправка відеофайлу захисту роботи в режимі онлайн |
42 |
Подати матеріали на нагородження педагогічних працівників закладів освіти Новогуйвинської селищної ради |
До 15 квітня |
Керівники ЗО |
Матеріали, наказ про підсумки |
43 |
ХV обласний фестиваль-конкурс “Кришталеві нотки” |
15 квітня |
КЗ “МРЦ Новогуйвинської селищної ради” |
Наказ, відправка учасників |
44 |
Засідання громадської ПМК вчителів української мови та літератури на базі Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика |
17 квітня 10.00 |
Відділ освіти, адміністрація Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика, вчителі -предметники ЗО громади |
Матеріали |
45 |
Засідання громадської ПМК вчителів історії, правознавства (ОНЛАЙН) |
17 квітня 14.00 |
Відділ освіти, адміністрації ЗО, вчителі -предметники ЗО громади |
Матеріали |
46 |
Обласний етап інтелектуального конкурсу юних журналістів |
До 18 квітня - попередня заявка, 24 квітня - день проведення |
Відділ освіти, адміністрація Озерненського ліцею |
Заявка, наказ |
47 |
Громадівський етап обласної виставки-конкурсу “Знай і люби свій край” |
18 квітня |
Керівники ЗЗСО, КЗ “МРЦ Новогуйвинської селищної ради” |
Матеріали, наказ про підсумки |
48 |
ХХІV обласна виставка-конкурс “Великодні писанки” (тема “З вірою у ПЕРЕМОГУ”) |
18-19 квітня |
КЗ “МРЦ Новогуйвинської селищної ради |
Матеріали, відправка учасників |
49 |
Проведення Дня довкілля “Випускники 2024 року для майбутніх поколінь” Інформацію про проведення подати у Відділ освіти |
20 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Інформація у відповідності до вимог |
50 |
Відзначення міжнародного дня Землі-Матері |
22 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Заходи |
51 |
Обласний етап інтелектуального конкурсу юних істориків |
До 24 квітня подати заявку, 29 квітня - участь в обласному етапі |
Відділ освіти, адміністрація Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика |
Заявка, наказ |
52 |
Нарада заступників з виховної роботи на базі Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика з питань планування на 2024-2025 н.р. З собою мати пропозиції щодо планів роботи на 2024-2025 роки. |
24 квітня |
Відділ освіти, адміністрація Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика, заступники з виховної роботи, педагоги-організатори |
Матеріали |
53 |
Подання табелів обліку робочого часу (ІІ частина місяця) |
до 25 квітня |
Керівники ЗО, Централізована бухгалтерія |
Табелі |
54 |
Нарада керівників закладів освіти на базі Новогуйвинського закладу дошкільної освіти “Дзвіночок” Презентація Новогуйвинського закладу дошкільної освіти “Дзвіночок”. Сутуліна Л.Г. - директор Новогуйвинського закладу дошкільної освіти “Дзвіночок”
- Про проведення Всеукраїнського фестивалю-гри навчання і натхнення “Play Fest” - 2024 на тему “Мріємо та діємо” Сутуліна Л.Г. - директор Новогуйвинського ЗДО “Дзвіночок”
Слінчук В.І. - начальник Відділу освіти
Панова Г.С. - головний спеціаліст Відділу освіти, Лавренюк А.М. -директор Сінгурівського ліцею.
Каменчук М.В. - спеціаліст відділу освіти, Соколовська І.Б. - директор Озерненського центру розвитку дитини “Сонячний теремок”.
Керівники З0 (підготувати інформацію)
Грищук Т.Г. - головний спеціаліст відділу освіти |
25 квітня 10.00 |
Відділ освіти, керівники ЗО, адміністрація Новогуйвинського ЗДО “Дзвіночок”
|
Матеріали |
55 |
День цивільного захисту в закладах освіти, заходи до Дня пам'яті Чорнобильської трагедії |
26 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
Наказ, заходи, інформації |
56 |
Всесвітній день охорони праці - 28.04. |
29 квітня |
Відділ освіти, керівники закладів освіти
|
Заходи |
57 |
Подача інформаційних матеріалів про діяльність закладів освіти на сайт Новогуйвинської селищної ради (матеріали в електронному вигляді подавати у Відділ освіти у відповідності до Вимог) |
До 30 квітня |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Матеріали |
58 |
Засідання громадської ПМК психологів та соціальних педагогів на базі Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика |
30 квітня, 10.00 |
Відділ освіти, адміністрація Новогуйвинського ліцею імені Сергія Процика, психологи та соціальні педагоги ЗО громади |
Матеріали |
59 |
Подання звітів, інформації у відповідності до Вимог |
До 30 квітня |
Відділ освіти, керівники ЗО |
Звіти, інформації |
60 |
Засідання (онлайн) керівників ПМК Новогуйвинської селищної ради (онлайн) |
30 квітня, 14.30 |
Відділ освіти, керівники ПМК |
Матеріали |
1. До плану можливі зміни та доповнення.
2. Всі роботи на онлайн-конкурси (Всеукраїнський етап) просимо надавати за підписом начальника Відділу освіти.
Начальник Відділу освіти (підпис існує) Валентина СЛІНЧУК