№ 1029 Про виконання виконавчим комітетом та іншими виконавчими органами селищної ради делегованих повноважень у 2023 році
У К Р А Ї Н А
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ № 1029
«21» березня 2024р. с-ще Новогуйвинське
Про виконання виконавчим комітетом
та іншими виконавчими органами селищної ради
делегованих повноважень у 2023 році
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.1999р. №399 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади», виконавчий комітет
ВИРІШИВ:
Інформацію про здійснення виконавчим комітетом та іншими виконавчими органами Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області делегованих повноважень органів виконавчої влади, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», у 2023 році узяти до відома.
Секретар селищної ради Олександр ЛОВИНЮК
ІНФОРМАЦІЯ
про здійснення виконавчим комітетом та іншими виконавчими органами Новогуйвинської селищної ради
Житомирського району Житомирської області
делегованих повноважень органів виконавчої влади, визначених
Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»
у 2023 році
Загальна кількість розглянутих виконавчим комітетом селищної ради питань у 2023 році – 302, що на 86 рішень більше 2022 року (у 202р. – 216), у т. ч. з делегованих повноважень – 194, що на 83 рішення більше минулого 2022 року (у 2022р. – 111).
Стаття 27. Повноваження у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку
Організовано роботу Центру надання адміністративних послуг, оновлено перелік адміністративних послуг державного та місцевого значення, затверджено інформаційні і технологічні картки щодо кожної послуги. Упродовж звітного періоду розширено перелік послуг, які надаються ЦНАП – з вересня здійснюється державна реєстрація актів цивільного стану (народження, шлюбу, смерті), а з 06 жовтня у Центрі надання адміністративних послуг селищної ради розпочато прийом документів для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України.
ЦНАПом надано 7097 адміністративних послуг з усіх сфер діяльності, що на 696 послуг більше минулого року (у 2022 р. – 6401), зокрема надано послуг:
- з питань реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб – 3485 послуг;
- оформлення та видачі паспортів – 190 послуг;
- з питань реєстрації актів цивільного стану – 67 послуг;
- з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 150 послуг;
- з питань містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності – 216 послуг;
- виконання підготовчих та будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів (ДІАМ) – 243 – послуги;
- послуги Держгеокадастру – 112 послуга;
- послуг з видачею витягів із Державного земельного кадастру – 109;
- з питань земельних ресурсів та екології – 559 послуг;
- з питань соціального захисту населення – 1619 послуг;
- інших місцевих послуг – 347.
Надано понад 12 тис. консультацій, в тому числі засобами телефонного зв’язку.
Від наданих адміністративних послуг до бюджету громади надійшло 150 тис. грн.
Центром надання адміністративних послуг та старостами у рамках ведення погосподарського обліку здійснюється статистичний облік громадян, які постійно або тимчасово проживають на території населених пунктів громади.
У ЦНАПі забезпечено прийом громадян кожного першого вівторка місяця спеціалістом відділу обслуговування громадян Житомирського району Пенсійного фонду України з питань пенсійного забезпечення громадян та кожного першого та третього вівторка місяця прийом та консультування громадян спеціалістом Комунального підприємства «Житомирське обласне міжміське бюро технічної інвентаризації» Житомирської обласної ради щодо об’єктів нерухомого майна та ін.
Участь у здійсненні державної регуляторної політики відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» здійснюється шляхом щорічного затвердження радою планів підготовки проєктів рішень, які є регуляторними актами, підготовки аналізів впливу на відповідний регуляторний акт. На офіційному вебсайті селищної ради створено окремий розділ «Регуляторна політка», у якому розміщені плани підготовки регуляторних актів, проєкти та прийняті регуляторні акти та аналізи регуляторного впливу, щорічні звіти про здійснення регуляторної політики.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про засади державної регуляторної політики організаційне забезпечення здійснення державної регуляторної політики покладено на відділ економічного розвитку, проєктної та інвестиційної діяльності селищної ради, а повноваження з питань реалізації державної регуляторної політики селищною радою покладені на постійну депутатську комісію з питань планування, бюджету та фінансів.
У 2023 році підготовлено 3 проєкти регуляторних актів:
«Про встановлення місцевих податків і зборів на території Новогуйвинської селищної ради на 2024 рік рішення селищної ради»
«Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Новогуйвинської селищної ради на 2024 рік»
«Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2024 рік рішення селищної ради».
Проєкти регуляторних актів готувалися у відповідності до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»: стосовно кожного проєкту регуляторного акта проведено та підготовлено аналіз регуляторного впливу; проєкти рішень, повідомлення та аналіз регуляторного впливу опубліковано на офіційному вебсайті селищної ради з метою одержання зауважень та пропозицій.
Кожен проект регуляторного акта надано до постійної комісії селищної ради з питань планування, бюджету та фінансів для вивчення та надання висновків про відповідність проєкту регуляторного акта вимогам:
- статті 4 «Принципи державної регуляторної політики» Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»:
доцільність - обґрунтована необхідність державного регулювання господарських відносин з метою вирішення існуючої проблеми;
адекватність - відповідність форм та рівня державного регулювання господарських відносин потребі у вирішенні існуючої проблеми та ринковим вимогам з урахуванням усіх прийнятних альтернатив;
ефективність - забезпечення досягнення внаслідок дії регуляторного акта максимально можливих позитивних результатів за рахунок мінімально необхідних витрат ресурсів суб’єктів господарювання, громадян та держави;
збалансованість - забезпечення у регуляторній діяльності балансу інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави;
передбачуваність - послідовність регуляторної діяльності, відповідність її цілям державної політики, а також планам з підготовки проектів регуляторних актів, що дозволяє суб’єктам господарювання здійснювати планування їхньої діяльності;
прозорість та врахування громадської думки - відкритість для фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань дій регуляторних органів на всіх етапах їх регуляторної діяльності, обов’язковий розгляд регуляторними органами ініціатив, зауважень та пропозицій, наданих у встановленому законом порядку фізичними та юридичними особами, їх об’єднаннями, обов’язковість і своєчасність доведення прийнятих регуляторних актів до відома фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, інформування громадськості про здійснення регуляторної діяльності;
- статті 8 «Підготовка аналізу регуляторного впливу» Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»: підготовка аналізу регуляторного впливу у відповідності до вимог чинного законодавства та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004р. № 308.
Постійною комісією підготовлено та затверджено експертні висновки щодо регуляторного впливу усіх трьох проєктів регуляторних актів.
Виконавчим комітетом з повноважень, визначених ст. 27, прийнято 2 рішення.
Стаття 28. Повноваження в галузі бюджету, фінансів і цін
Проводиться систематичний аналіз зобов'язань щодо платежів до бюджету громади. Звіт про виконання бюджету громади за 2022 та 2023 роки заслухано на засіданні виконавчого комітету та затверджено рішеннями селищної ради.
Стаття 30. Повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв'язку
Видано 9 ордерів на заселення 15 осіб на житлову площу в гуртожитках.
Укладено 9 договорів найму житла.
Ведеться облік громадян (жителів громади), які потребують поліпшення житлових умов.
Виконавчим комітетом прийнято 18 рішень щодо надання дозволу на приватизації житла (квартир, кімнат у гуртожитках) та видано 18 свідоцтв про право власності на житло.
Виконавчим комітетом з повноважень, визначених ст.30, прийнято 42 рішення. Стаття 31. Повноваження у галузі будівництва
Проводяться обстеження житлових та нежитлових будівель і приміщень, що зруйновані або пошкоджені внаслідок збройної агресії російської федерації проти України - Комісією з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені та знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України складено 5 протоколів,
Відділом містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності: виготовлено 44 будівельних паспорти на забудову земельної ділянки; видано 12 містобудівних умов та обмежень, 9 довідок про відсутність забудови на земельній ділянці, 9 довідок мешканцям громади з питань приватизації житла; 18 свідоцтв про право власності на житло; підготовлено 28 повідомлень про початок виконання будівельних робіт та декларацій про введення в експлуатацію об’єктів благоустрою та комунальних доріг після капітального ремонту. Проведено 6 громадських слухань (обговорення детальних планів територій), подано на розгляд та затвердження селищної ради 6 проєктів детальних планів територій.
Стаття 32. Повноваження у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, молодіжної політики, фізкультури і спорту, утвердження української національної та громадянської ідентичності
Проводиться інформаційно-просвітницька робота серед населення громади щодо утримання тварин та поводження з ними; у 2023 році стерилізовано (кастровано) та вакциновано від сказу 42 безпритульні собаки на суму послуг 99 705,00 грн за рахунок коштів бюджету громади.
Прийнято та передано для подальшого врегулювання 1 заяву на реабілітацію особи з інвалідністю та 15 заяв на засоби реабілітації -15.
Влаштовано до інтернатних закладів 3 особи.
Щодо 37 осіб пільговиків відшкодовано кошти з селищного бюджету на зубопротезування на загальну суму 170 тис. грн. Відповідно до затвердженої селищною радою Програми стоматологічна допомога в 2023 році надавалася пільговим категоріям громадян не частіше, ніж один раз на п’ять років, на суму 5000,00 грн. кожному. Надавачем послуг за конкурсною процедурою визначено КП «Стоматологічна поліклініка № 1» Житомирської міської ради.
7 осіб, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС, забезпечені ліками за рахунок бюджетних коштів на суму 14,3 тис. грн.
В басейні «Танкіст» за рахунок бюджету громади оздоровлено 110 дітей незахищених верств населення на загальну суму 98,0 тис. грн.
За рахунок бюджету громади забезпечено жителів громади, що страждають на рідкісні (орфанні) захворювання, лікарськими засобами та спеціальним харчуванням.
9 дітей, які залишилися без батьківського піклування, влаштовані у сімейні форми виховання, 3 дітей - на повне державне утримання. Загалом 45 дітей перебувають в сімейних формах виховання, що становить 90%, у тому числі: 28 – під опікою та піклуванням; 2 - у сім’ї родичів, знайомих; 8 – у дитячих будинках сімейного типу; 9 – у прийомній сім’ї; 5 дітей, які мають статус дитини-сиротити та дитини, позбавленої батьківського піклування, перебувають в державних закладах на повному державному утриманні (у спеціалізованих будинках, реабілітаційних закладах та на навчання у професійно-технічних закладах).
У 2023 році виплачена одноразова допомога при досягненні повноліття 11 особам із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сумі 19 910,00 тис. грн. та надано матеріальну допомогу у сумі 6000 тис. грн. 2 випускникам загальноосвітних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
З метою попередження дитячої бездоглядності та безпритульності, контролю за умовами проживання дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, працівниками служби у справах дітей селищної ради спільно з інспектором ювенальної превенції Житомирського ГУНП в Житомирській області Житомирського районного управління відділу поліції № 1 та працівниками КУ «Центр надання соціальних послуг» проведено 22 профілактичних рейдів та обстежено 20 сімей, за результатами яких складені відповідні акти. До батьків, які систематично вживають алкогольні напої, не виконують батьківські обов’язки щодо виховання дітей, здійснюються заходи профілактичного, виховного, адміністративного характеру. Проведено профілактично-роз’яснювальну бесіду з батьками щодо жорстокого поводження з дітьми, у тому числі попереджено 5 батьків про кримінальну та адміністративну відповідальність за вчинення такого злочину. Під час проведення даних рейдів здійснювалася перевірка роботи 6 розважальних та 12 торгівельних закладів щодо виявлення порушень правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, фактів продажу алкогольних напоів та тютюнових виробів неповнолітнім дітям не виявлено.
Протягом 2023 року надійшло 16 повідомлень із навчальних закладів щодо тривалих пропусків навчальних занять окремими учнями. З цими неповнолітніми та їх батьками проведено 45 профілактично-роз’яснювальних бесід.
Організовано інклюзивне навчання у Новогуйвинському, Озерненському, Сінгурівському ліцеях, Озерняківській і Пряжівській гімназіях та у закладах дошкільної освіти: у смт Новогуйвинське, смт Озерне та с.Троянів.
В Інклюзивно-ресурсному центрі громади здійснюється психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами, надаються корекційні послуги.
Відповідно до рішення виконавчого комітету відділом освіти та старостами здійснюється облік дітей дошкільного та шкільного віку.
Затверджено мережу закладів освіти. Організовано підвезення дітей та учителів як шкільними автобусами, так і громадським транспортом шляхом укладення договорів із перевізниками з оплатою коштів із бюджету громади.
На території громади функціонують 10 закладів загальної середньої освіти. Підвезення здобувачів освіти та педагогічних працівників здійснюється 2 шкільними автобусами (Сінгурівський ліцей та Руднє-Городищенська гімназія) за затвердженими маршрутами та рейсовими автобусами (Головенківська гімназія, Троянівський ліцей, Вертокиївський ліцей). У Новогуйвинській селищній раді в закладах загальної середньої освіти 2153 здобувачів освіти, із них за межею пішохідної доступності проживає 209 здобувачів освіти. Кількість автобусів для обслуговування потреби підвезення здобувачів освіти – 2. Кількість населених пунктів, з яких підвозяться здобувачі освіти, 15, а саме: Городище, Іванківці, Гай, Соснівка, Волиця, Двірець, Головенка, Павленківка, Озерянка, Рудня-Городище, Крути, Гуйва, Ріжки, Вишневе, Вертокиївка. Учителі, які працюють у закладах загальної середньої освіти, підвозяться рейсовими автобусами, крім Руднє–Городищенської гімназії, де вчителі підвозяться шкільним автобусом, решта - рейсовим. Загалом підвозиться 62 педагоги із 15 населених пунктів. Всього потребують підвезення 209 здобувачів освіти. З них 111 здобувачів освіти підвозяться шкільними автобусами (Сінгурівський ліцей – 74 та Руднє-Городищенська гімназія – 32, Глибочанська гімназія - 5 здобувачів освіти). Перевезення у 2023 році здійснювалось рейсовим автобусом за договором, укладеним між Відділом освіти та компанією «САВ-ТРАНС». Перевезень здійснено на суму 298 556,00 грн.
У 2023 році закуплено 2 шкільних автобуси на суму 6 300 000,00 грн.
У закладах освіти забезпечено харчування дітей. Харчування пільгових категорій здійснюється за рахунок бюджету громади. У 2023 році поповнилась/оновилась матеріально-технічна база харчоблоків закладів дошкільної освіти на суму 228 223,00 грн:
Впродовж 2023 років поповнювалась матеріально-технічна база шкільних харчоблоків/їдалень, придбано: плиту електричну (Вертокиївський, Новогуйвинський, Сінгурівський, Троянівський ліцеї); електром’ясорубку (Вертокиївський, Сінгурівський, Новогуйвинський, Озерненський ліцеї); шафа холодильна (Новогуйвинський ліцей); овочерізка (Новогуйвинський ліцей); ваги торгові (Руднє-Городищенська, Пряжівська гімназії, Новогуйвинський ліцей); бойлер (Сінгурівський ліцей, Глибочанська гімназія); морозильна камера (Троянівський ліцей); марміти (Озерненський ліцей); стелажи-сушки (для усіх закладів загальної середньої освіти); посуд (Новогуйвинський, Сінгурівський ліцеї). Касові видатки у 2023 році склали 664 096,00 грн, з яких 168 100,00 грн – кошти Міжнародного фонду ЮНІСЕФ.
Здійснено реорганізацію Центру позашкілля шляхом його приєднання до Міжшкільного ресурсного центру, у якому розширено гурткову роботу, введено нові гуртки. Послуги у закладах позашкілля надаються за рахунок бюджету громади.
Користування жителями громади усіх вікових категорій об'єктами культури, фізкультури і спорту громади безкоштовне.
В дитячо-юнацькій спортивній школі функціонують секції: греко – римська боротьба; дзю-до; шотокан карате - до; бокс; футбол; настільний теніс; легка атлетика; плавання; волейбол; баскетбол. Проподяться змагання та організовується спортивне дозвілля. Селищною радою установі для розширення сфери діяльності передано велосипеди, отримані селищною радою як гуманітарна допомога.
Рішенням ради (за погодженням із виконкомом) затверджено мережу закладів культури громади, яка складає: комунальний заклад «Центр культури та творчості», 5 будинків культури,7 клубів; Публічна бібліотека, 13 бібліотек-філій та 1 бібліотечний пункт; Музична школа.
У музичній школі створено 3 методичних відділи: Фортепіанний; Оркестровий; Вокально-теоретичний. Навчається 142 учні, серед яких 62 учні пільгових категорій. Рішенням виконавчого комітету встановлено батьківську плату за навчання, повністю скасовано плату за навчання пільговим категоріям та встановлено половинну плату за навчання дітей, які навчаються на двох відділах, інструментах та у разі, якщо у музичній школі навчається двоє і більше дітей з однієї сім’ї. Кількість пільгових категорій здобувачів освіти, які навчаються в музичній школі:
з пільгою на 100% оплати навчання за рахунок бюджету громади: 35 дітей з багатодітних сімей, 15 дітей ветеранів війни та загиблих учасників війни; 1 дитина з інвалідністю;
з пільгою на 50% оплати навчання за рахунок бюджету громади: 7 дітей із сімей, з яких двоє і більше дітей навчаються у музичній школі; 4 дитини які навчаються на двох відділах, інструментах.
Функціонує 6 народних та 2 зразкових колективи, а саме:
- народний аматорський ансамбль «Джерела»;
- народний аматорський ансамбль «Любавушка»;
народний аматорський ансамбль «Вербиченька»;
народний аматорський хор «Поліський передзвін»;
народний фольклорний колектив «Криниченька»;
народний вокально-інструментальний ансамбль «Passion Croup»;
зразковий хореографічний колектив «Посмішка»;
зразковий хореографічний колектив «Юність».
Працює 11 майстрів художньої творчості, з них 2 мають звання «Майстер народної творчості»: Куник Тамара Володимирівна с. Троянів (вишивка) та Пшеничнюк Олексій Анатолійович с. Озерянка (соломоплетіння).
В клубних закладах громади діє 50 клубних формувань, в яких приймають участь 391 учасник.
Загалом проведено 478 культурно – масових заходів: виставок декоративно-прикладного мистецтва - 30, відвідувачів- 3603; концертів художньої самодіяльності в т. ч. благодійних - 57, глядачів -6962; концертів професійних колективів – 8, глядачів – 1195; інших заходів - 362, відвідувачів – 21 693; суспільно-політичні та інші заходи - 21, відвідувачів - 606.
У Публічній бібліотеці та бібліотеках – філіях діють гуртки: «Сонячні промінчики» (с.Троянів); «Школа медіаграмотності» (Публічна бібліотека); «Любисток» (с.Озерянка); «Всезнайка» (с.Головенка) та «Світлячок» с.Сінгури.
Кількість користувачів бібліотек – 5455; кількість відвідувань – 48653; документовидача – 94281; кількість проведено масових заходів організованих бібліотеками – 499; кількість відвідувань масових заходів – 7810.
Бібліотечний фонд на 01.01.2024 року становить 84895 примірників документів. За рік придбано – 802 примірники. Вибуло – 16 122 примірники.
Усі заклади культури, вихованці музичної та спортивної шкіл упродовж звітного періоду брали участь у міжгромадівських, обласних, Всеукраїнських фестивалях – конкурсах, інших заходах.
Рішенням селищної ради затверджено перелік пам’яток місцевого значення на території громади.
Виконавчим комітетом з повноважень, визначених ст.32, прийнято 7 рішень. Стаття 33. Повноваження у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища
Організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою: щорічно в органи статистики подається звіт щодо земель по формі 6-сільрада, відділом земельних ресурсів та екології готуються та подаються на розгляд постійних комісій та сесії ради проєкти рішень з питань земельних відносин, охорони навколишнього середовища, забезпечується співпраця з податковими органами щодо плати за землю юридичними та фізичними особами, стягнення орендної плати за землю. Здійснюється розгляд звернень та скарг у частині земельних спорів, аналізується документація із землеустрою, подана на розгляд селищної ради, та готуються відповідні пропозиції з цих питань. Надання відомостей з Державного земельного кадастру здійснюється через Центр надання адміністративних послуг на підставі договору, укладеного із Територіальним підрозділом Держгеокастру у Житомирські й області.
Виконавчим комітетом з повноважень, визначених ст.33, прийнято 3 рішення.
Стаття 34. Повноваження у сфері соціального захисту населення
Відділом соціального захисту та охорони здоров´я прийнято та відпрацьовано 2228 заяви, що на 547 заяв більше, ніж у 2022 році, в тому числі надано державних допомог:
- допомога багатодітним сім’ям – 29;
- надання допомоги внутрішньо переміщеним особам – 161;
- допомога при народженні – 102;
- допомога одиноким матерям –82;
- допомога малозабезпеченим сім’ям –158;
- пільги – 572;
- субсидії – 603;
- допомога у зв’язку з вагітністю та пологами -69;
- допомога на дітей, над якими встановлено опіку та піклування -21;
- допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю -34;
- допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю - 23;
- допомога на догляд (грошова допомога особі, яка проживає з особою внаслідок психічного розладу) – 33;
- компенсація фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 63;
- тимчасова допомога - 2;
- Пакунок малюка – 51;
- надбавка на догляд -8;
- допомога за хворою дитиною-4;
- муніципальна няня-1;
- усиновлення -1;
- допомога по втраті годувальника -9;
- допомога ЧАЕС -3;
- допомога на поховання -2.
Видано та продовжено термін дії 85 посвідчень; передано заяв на отримання довідок з УСЗН -91; заяв на реабілітацію -1; заяв на засоби реабілітації -15.
Надано 4625 консультацій, здійснено 285 обстежень матеріально - побутових умов сімей, про що складено 285 актів, в тому числі акти перевірки розміщення ВПО по програмі «Прихисток» та по призначенню компенсації за надання соціальних послуг на непрофесійній основі. Відділом ведеться Реєстр обліку багатодітних сімей та Реєстр надавачів соціальних послуг.
Здійснюється організація і контроль за перевезенням пільгових категорій громадян. Укладено договір про відшкодування витрат з ТОВ «САВ-ТРАНС» та на пільгове перевезення громадян використано за 2023 рік 852,8 тис. грн. за рахунок коштів бюджету громади.
У 2023 році укладено договір з виробничим підрозділом Коростенської дирекції залізничних перевезень Акціонерне Товариство «Укрзалізниця» про безкоштовне перевезення залізничним транспортом громадян, що мають право на пільговий проїзд. Послугами Укрзалізниця у 2023 році не скористався жоден пільговик.
3 громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відшкодовано витрати на проїзд у загальній сумі 6,6 тис. грн.
Пільги на послуги зв’язку надавались 104 особам, загальна сума витрат ПАТ «Укртелеком» становить 59,7 тис. грн.
Щодо 37 осіб пільговиків відшкодовано кошти з селищного бюджету на зубопротезування на загальну суму 170 тис. грн. Відповідно до затвердженої селищною радою Програми стоматологічна допомога в 2023 році надавалася пільговим категоріям громадян не частіше, ніж один раз на п’ять років, на суму 5000,00 грн. кожному. Надавачем послуг за конкурсною процедурою визначено КП «Стоматологічна поліклініка № 1» Житомирської міської ради.
7 осіб, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС, забезпечені ліками за рахунок бюджетних коштів на суму 14,3 тис. грн.
Компенсаційні виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, отримали 28 осіб на суму 418,2 тис. грн. за рахунок коштів бюджету громади.
Пільги на житлово-комунальні послуги отримали 14 осіб з інвалідністю по зору на загальну суму 101,2 тис. грн.
В басейні «Танкіст» за рахунок бюджету громади оздоровлено 110 дітей незахищених верств населення на загальну суму 98,0 тис. грн.
Придбано за рахунок бюджету громади та передано дітям внутрішньо переміщених осіб, дітям, батьки яких загинули (зникли безвісти), дітям з інвалідністю, дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям, батьки яких мобілізовані до лав ЗСУ, 450 подарунків на суму 61,4 тис. грн.
За зверненнями громадян та згідно з поданнями громадських організацій надавалась матеріальна допомога жителям громади – таку матеріальну допомогу із бюджету громади отримали 644 особи на загальну суму 1949,6 тис. грн. , а саме:
- особи, яким виповнилось 90 і більше років – 60 осіб на суму 60 тис. грн.;
- учасники бойових дій та особи з інвалідністю, які приймали участь в бойових діях в республіці Афганістан – 5 осіб на суму 2,5 тис. грн.;
- на поховання непрацюючих громадян – 7 осіб на суму 20,9 тис. грн.;
- діти – сироти, діти, позбавлені батьківського піклування та особи з їх числа – 2 особи на суму 6,0 тис. грн.;
- громадяни, які постраждали від пожежі, іншого стихійного лиха – 4 особи на суму 28,0 тис. грн.;
- сім’ї загиблих військовослужбовців – 5 осіб на суму 25,0 тис. грн.;
- на встановлення пам’ятників на могилах загиблих Захисників – 20 осіб на суму 500,0 тис. грн.;
- внутрішньо переміщені особи – 4 особи на суму 17,0 тис. грн.;
- військовослужбовці, які отримали поранення – 5 осіб на суму 50,0 тис. грн.
У рамках цієї ж Програми надано матеріальних допомог в натуральній формі, а саме: дрова (колоті) твердої породи, з розрахунку 5 куб. м дров на родину на опалювальний період 2023 – 2024 років, членам сімей загиблих (померлих) та зниклих безвісти Захисників та Захисниць України, які зареєстровані та фактично проживають в селах громади та багатодітним сім’ям, які зареєстровані та проживають на території Новогуйвинської громади, в яких один із членів родини мобілізований до лав ЗСУ. Станом на 01.01.2024 року дровами забезпечено 25 родин на загальну суму 306,3 тис. грн.
Спеціальною комісією селищної ради розглянуто заяви членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), померли, осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, про виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення, прийнято рішення про виплату грошової компенсації за неотримане житло особам з інвалідністю внаслідок війни 1 та 2 групи, які приймали участь в АТО/ООС та членам сімей загиблих учасників АТО/ООС, які перебувають на квартирному обліку в селищній раді. Станом на 01.01.2024 року на обліку в селищній раді перебуває три особи з інвалідністю внаслідок війни 2 групи, яким призначена компенсація.
За рахунок бюджету громади забезпечено жителів громади, що страждають на рідкісні (орфанні) захворювання, лікарськими засобами та спеціальним харчуванням.
Станом на 01.01.2024 на первинному обліку у службі у справах дітей перебуває 52 дитини, які мають статус дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування. Із них: 21 дитина-сирота та 31 дитина, позбавлена батьківського піклування; 1 малолітня дитина, яка залишились без батьківського піклування. Упродовж 2023 року на первинний облік взято 12 дітей, які залишились без батьківського піклування.
Відповідно до графіка здійснення контролю за станом утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування обстежено житлово-побутові умови проживання та складені відповідні акти на 29 дітей-сиріт, дітей, позбавлених та залишених без батьківського піклування, які виховуються у сім’ях опікунів, піклувальників, у сім’ях родичів, знайомих.
У 2023 році виплачена одноразова допомога при досягненні повноліття 11 особам із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у сумі 19 910,00 тис. грн. та надано матеріальну допомогу у сумі 6000 тис. грн. 2 випускникам загальноосвітних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
З метою захисту законних прав та інтересів дітей упродовж звітного періоду підготовлено на направлено до суду 4 позовні заяви про позбавлення батьківських прав відносно 4 дітей, 17 висновків органу опіки та піклування щодо визначення місця проживання дитини та про доцільність позбавлення батьківських прав.
На первинному обліку у службі у справах дітей станом на 01.01.2024 року перебуває 72 дитини, які опинилися у складних життєвих обставинах, із них 37 дітей, які проживають у 20 сім’ях, у яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків з виховання дитини, 4 дітей перебувають на обліку, як такі, що зазнали насильства та виховуються у 3 сім’ях та 35 дітей, які отримали статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів та зазнали психологічного насильства.
Упродовж 2023 року організовано та проведено 16 засідань комісії з питань захисту прав дитини, на яких було розглянуто 83 питання, у тому числі щодо встановлення опіки та піклування над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, надання дозволів на вчинення правочинів щодо нерухомого майна в інтересах дітей, надання висновків про доцільність/недоцільність позбавлення батьків батьківських прав відносно дітей, надання дозволів щодо реєстрації місця проживання дітей без згоди батька, влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування, до навчально-реабілітаційного центру на повне державне забезпечення, неналежного виконання батьками батьківських обов’язків по відношенню до дітей, надання внутрішньо переміщеним дітям статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердження індивідуальних планів соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та ін. За результатами розгляду питань були підготовлені та затверджені відповідні рішення, більшість з яких, у подальшому, затверджені на засіданнях виконавчого комітету селищної ради.
Упродовж 2023 року поставлено на квартирний облік та соціальний квартирний облік 3 дітей, позбавлених батьківського піклування. Станом на 31.12.2023 на квартирному обліку та соціальному квартирному селищної ради перебуває: 4 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 13 осіб з їх з числа, та 5 осіб з числа дітей, позбавлених батьківського піклування після досягнення 23 річного віку.
Затверджено на 37 сесії селищної ради «Положення про порядок погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги дітям-сиротам та особам з їх числа» (рішення № 1303 від 14.07.2023р.). У 2023 році відповідно до зібраного пакету документів була погашена заборгованість за комунальні послуги 1 особі з числа дітей-сиріт, жителю с. Озерного, у сумі 21 374.43 грн.
Особам та сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, надаються соціальні послуги комунальною установою «Центр надання соціальних послуг» селищної ради. Рішеннями ради та виконкому затверджено перелік соціальних платних послуг, визначено категорії осіб, яким надаються послуги за рахунок бюджетних коштів та за диференційованим принципом. Також Центром надання соціальних послуг здійснюються заходи соціального патронажу щодо осіб, які відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, а також осіб, до яких застосовано пробацію.
Виконавчим комітетом прийнято 86 рішень з питань опіки та піклування.
Затверджено рішенням виконавчого комітету та організовано проведення громадських та безоплатних суспільно корисних робіт для осіб, яким призначено покарання у виді громадських робіт. У 2023 році на виконання суспільно корисних робіт центром пробації направлено 3 особи.
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 №175, рішення виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради №753 від 18.05.2023 «Про організацію суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану на території Новогуйвинської селищної територіальної громади», за період з січня по грудень 2023 року з Житомирською обласною філією центру зайнятості укладено 5 договорів про залучення зареєстрованих безробітних до суспільно-корисних робіт в умовах воєнного стану та фінансування їх організації, відповідно підготовлено 5 розпоряджень та укладено всього 26 строкових трудових договорів за професією «підсобний робітник» для організації та проведення оплачуваних суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану за видом: плетіння маскувальних сіток.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про колективні договори і угоди», частини 1 статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Порядку повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2013, відділом управління персоналом Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту селищної ради в установленому порядку здійснено повідомну реєстрацію 22 колективних договорів та змін до них.
Виконавчим комітетом з повноважень, визначених ст.34, прийнято 128 рішень.
Стаття 36. Повноваження в галузі оборонної роботи
Виконавчим комітетом та іншими виконавчими органами селищної ради у 2023 році здійснювалися заходи у рамках сприяння організації призову громадян на військову службу за призовом осіб офіцерського складу, строкову військову та альтернативну (невійськову) службу, а також їх мобілізації; забезпечення доведення до підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення наказу військового комісара про оголошення мобілізації; проводилося бронювання робочих місць для військовозобов'язаних на підприємствах, в установах та організаціях відповідно до законодавства; вирішувалися відповідно до законодавства питання, пов'язані з наданням військовим частинам Збройних Сил України службових приміщень і жилої площі, інших об'єктів; розроблено та затверджено програму із територіальної оборони.
Виконавчим комітетом прийнято рішення про організацію мобілізаційної підготовки та забезпечення, розроблення мобілізаційного плану Новогуйвинської селищної ради, затверджено основні напрямки мобілізаційної підготовки та розроблено мобілізаційний план відповідно до постанови Кабінету Міністрів України, затверджено план-графік розроблення мобілізаційного плану громади, розроблено основні оперативно-мобілізаційні документи.
Виконавчим комітетом з повноважень, визначених ст.34, прийнято 7 рішень.
Стаття 36-1. Повноваження щодо організації та забезпечення цивільного захисту
Діють комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, з питань евакуації.
Селищною субланкою Житомирської районної ланки територіальної підсистеми ЄДС з питань цивільного захисту здійснювалися заходи із: забезпечення утримання в постійній готовності до використання за призначенням захисних споруд цивільного захисту, найпростіших укриттів призначених для укриття працюючого персоналу суб’єктів господарювання, мешканців багатоповерхових будинків закладів охорони здоров’я; створення та функціонування Пунктів незламності на території Новогуйвинської територіальної громади та їх доукомплектування необхідними технічними засобами; вжиття заходів щодо поповнення матеріального резерву селищної ради для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій до належних обсягів. Внесення доповнення до номенклатури та обсяги матеріального резерву відповідно до можливих надзвичайних ситуацій; здійснення заходів щодо підтримання в готовності до застосування технічних засобів систем оповіщення органів управління цивільного захисту та населення; коригування плану реагування на надзвичайні ситуації, плану евакуації населення, матеріальних і культурних цінностей у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій; створення та забезпечення функціонування класів безпеки в закладах освіти на території громади; участь в штабному тренуванні з органами управління ТП ЄДС ЦЗ області; здійснення контролю за станом готовності до пропуску льодоходу, весняної повені та дощових паводків у 2023 році; організація проведення перевірок протипожежного стану закладів освіти та їх готовності до 2023/24 навчального року; участь в проведенні перевірок підприємств, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади, комунальних та інших підприємств, установ та організацій, що мають у віданні ліси і сільськогосподарські угіддя, до їх протипожежного захисту в пожежонебезпечний період.
Створено фонд захисних споруд, з бюджету громади на фінансування робіт з облаштування найпростіших укриттів у 2023 році виділялися кошти у сумі – 3 362 011,00 грн, на будівництво захисних споруд цивільного захисту із відповідними захисними властивостями – 16 854 252,00 грн. 85% об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту оснащені відповідно до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС України від 09.07.2018 № 579. Забезпечено безперешкодний доступ до усіх захисних споруд, які передбачені для укриття населення.
На території громади відсутні радіаційні та хімічно небезпечні об’єкти. За рахунок бюджетних коштів в сумі 26 000,00 грн. здійснено закуплю засобів індивідуального захисту як накопичений матеріальний резерв.
Уточнений «План евакуації населення, матеріальних і культурних цінностей у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій на території Новогуйвинської територіальної громади». Відпрацьовані техніко-економічні розрахунки розміру фактичних (понесених) витрат суб’єктів господарювання та громадян під час здійснення ними заходів з евакуації населення.
Рішенням селищної ради створено місцевий матеріальний резерв для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на території громади.
В навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області за вищевказаний період пройшли функціональне навчання у сфері цивільного захисту із числа апарату селищної ради - 10 осіб, керівники та їх заступники загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів – 22 особи, керівники комунальних установ та організацій Новогуйвинської селищної ради – 2 особи. Протягом звітного періоду неодноразово проводились навчання із залученням представників Житомирського районного управління ГУ ДСНС України у Житомирській області та АРЗ СП ГУ ДСНС України у Житомирській області з працівниками апарату селищної ради, керівниками комунальних підприємств, керівним складом загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, завідувачами консультаційних пунктів з питань надання домедичної допомоги, пожежної, протимінної безпеки, дій в умовах виникнення надзвичайних ситуацій та недопущення випадків травматизму як в побуті так і на робочих місцях. Проводились практичні тренування в навчальних закладах під час організації та проведення Дня цивільного захисту та Тижня безпеки дитини. Представниками КНП «Багатопрофільна лікарня» проводилась просвітницька та роз’яснювальна робота серед дітей та дорослого населення із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, пов’язаних із небезпечними інфекційними захворюваннями, масовими неінфекційними захворюваннями. Відповідно до План-графіка проведення практичної підготовки осіб керівного складу і фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту на підприємствах, установах, організаціях у 2023 році Новогуйвинської селищної ради сплановано та проведено - 3 спеціальних об’єктових навчання, 1 спеціальне об’єктове тренування та 3 об’єктових тренування при показовому проведенні Дня цивільного захисту в загальноосвітніх навчальних закладах освіти.
Протягом звітного періоду матеріали щодо інформування населення громади з питань безпеки життєдіяльності дотримання ними правил поведінки у тій чи іншій ситуації розміщувались на офіційному сайті Новогуйвинської селищної ради, друкованих виданнях в мережі консультаційних пунктів та фейсбук сторінках.
Упродовж 2023 року Управлінням правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту забезпечено організаційну підготовку та проведення 10 засідань комісій ТЕБ та НС Новогуйвинської селищної ради. До роботи комісії були залучені представники: районного управління ДСНС ГУ ДСНС у Житомирській області, Басейнового управління водних ресурсів річки Прип’ять, відділу поліції №1 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області, Житомирського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області тощо.
Виконавчим комітетом з повноважень, визначених ст.36-1, прийнято 3 рішення.
Стаття 37-1. Повноваження у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб
Повноваження у сфері реєстрації місця проживання покладено на Центр надання адміністративних послуг селищної ради. Упродовж звітного періоду ЦНАПом надано 3485 послуг з реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання.
Стаття 38. Повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян
Упродовж 2023 року Адміністративною комісію забезпечено розгляд 10 протоколів про адміністративні правопорушення, вчинені мешканцями Новогуйвинської селищної територіальної громади. За результатами розгляду 4 протоколів про адміністративне правопорушення комісією винесені відповідні постанови та накладено адміністративні стягнення у вигляді штрафу – 7 820,00 грн. У 2023 фінансовому році винними особами сплачено 7 820,00 грн.
Упродовж 2023 року до селищної ради надійшло 182 звернення громадян, з яких: вирішено позитивно- 52, відмовлено у задоволенні – 5, дано роз’яснення – 121. Повторних звернень – 2, колективних – 36. Від осіб з інвалідністю – 18, від багатодітних родин – 5. З питань аграрної політики та земельних відносин – 14, з питань транспорту, зв’язку - 5, з питань соціального захисту – 26, з питань охорони здоров’я – 6, з питань комунального господарства – 63, з питань екології – 6, з питань освіти – 21, з питань діяльності органів місцевого самоврядування – 32.
У сільських населених пунктах на території 8 старостинських округів (21 населений пункт) старости вчиняють нотаріальні дії з питань, віднесених законом до відання органів місцевого самоврядування: посвідчують заповіти (крім секретних); видають дублікати посвідчених ними документів; засвідчують вірність копій (фотокопій) документів і виписок з них; засвідчують справжність підпису на документах. Упродовж 2023 року старостами посвідчено 51 заповіт (крім секретних), видано 4 дублікати посвідчених ними документів, засвідчено 19 копій (фотокопій) документів, засвідчено справжність 51 підпису, видано 59 довіреностей. Всього надано 479 нотаріальних послуг, що на 325 більше минулого, 2022 року.
З жовтня 2023 року послуги з реєстрації актів цивліьного стану у громаді надаються ЦНАПом селищної ради. Проведено: 51 державну реєстрацію смерті, 11 державних реєстрацій шлюбу та 5 державних реєстрацій народження дитини.
З метою захисту прав дітей створено службу у справах дітей як виконавчий орган селищної ради, створено комісію з питань захисту прав дітей, затверджено положення про неї.
Рішенням виконавчого комітету у селищній раді створено експертну комісії з проведення експертизи документів, що належать до Національного архівного фонду, затверджено положення про експертну комісію, на відділ діловодства селищної ради покладення повноваження архівної служби селищної ради, затверджено положення про архівну службу. Затверджена Номенклатура справ. Сформовані описи справ постійного зберігання та з кадрових питань (особового складу) за 2021 та 2022 роки та погоджені Державним архівом у Житомирській області.
Заходи щодо ведення Державного реєстру виборців здійснюються відповідно до закону – відповідними службами селищної ради (Центром надання адміністративних послуг та відділом містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності та відділом з питань соціального захисту та охорони здоров’я) до відділу Державного реєстру виборців Житомирської райдержадміністрації у разі зміни даних подається інформації про реєстрацію місця проживання громадян, зняття з реєстрації, визнання повнолітніх осіб недієздатними, присвоєння та зміну поштових адрес, інша необхідна інформація.
Виконавчим комітетом з повноважень, визначених ст.38, прийнято 2 рішення.