Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№ 972 Про складання  акта встановлення факту здійснення догляду

Дата: 25.01.2024 09:56
Кількість переглядів: 741

Фото без опису

       У К Р А Ї Н А

     НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

            РІШЕННЯ № 972

 

«18» січня 2024 р.                                                          смт Новогуйвинське  

 

Про складання  акта встановлення                                          

факту здійснення догляду

       

         Керуючись ст. 59 Закону  України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання ст. 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»,  постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 року № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України»  та з метою встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю 1 чи 2 групи та особами, які потребують постійного догляду,  виконавчий комітет селищної ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Уповноважити Комісії селищної ради по проведенню обстеження матеріально-побутових умов проживання громадян (далі – Комісії) на складання актів встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю 1 чи 2 групи та особами, які потребують постійного догляду.
  2. Комісіям селищної ради по проведенню обстеження матеріально-побутових умов проживання громадян складати акти встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю 1 чи 2 групи та особами, які потребують постійного догляду, із залученням осіб, що потребують догляду та здійснюють догляд, а також не менше двох сусідів (свідків), що засвідчують факт здійснення догляду за особою з інвалідністю I чи II групи, або особою, що потребує постійного догляду.
  3. Затвердити форму акта встановлення факту здійснення догляду (додається).
  4. Встановити, що Акт складається  в двох примірниках, один із яких надається заявнику, та засвідчується підписами членів Комісії і скріплюється печаткою виконавчого комітету селищної ради.
  5. Визначити, що Акт складається за місцем фактичного проживання особи з інвалідністю I чи II групи або особи, яка потребує постійного догляду. У випадку, якщо особа з інвалідністю I чи II групи, або особа, що потребує постійного догляду є взятою на облік внутрішньо переміщеною особою – за місцем реєстрації фактичного місця проживання такої внутрішньо переміщеної особи.
  6. Затвердити перелік документів, які надають особи, що звертаються для складання акта встановлення факту здійснення догляду:
  • заява особи з інвалідністю І чи ІІ групи, особи, яка потребує постійного догляду, або особи, яка здійснює постійний догляд;
  •  копії паспортів громадянина України особи з інвалідністю   І чи ІІ групи або особи, яка потребує постійного догляду, та особи, яка здійснює постійний догляд;
  • копії довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи                    (у разі наявності у заявників відповідного статусу);

- копії документів, що підтверджують родинні стосунки (у разі їх наявності);

- довідки про зареєстроване / задеклароване місце проживання (перебування) особи з інвалідністю І чи ІІ групи або особи, яка потребує постійного догляду, та особи, яка здійснює постійний догляд, або інші документи, що підтверджують реєстрацію / декларацію місця проживання (перебування) (за потреби);

- копія документа, що підтверджує інвалідність (у разі наявності відповідного статусу);

- копія висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (у разі наявності такого висновку);

- інші документи, що підтверджують факт здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду (у разі наявності) (висновок лікарсько-консультативної комісії, виписка з протоколу засідання лікарсько-консультативної комісії; довідка до акта огляду МСЕК; виписка з амбулаторної картки стаціонарного хворого; висновку про стан здоров`я заявника).

  1. Відповідальність за достовірність документів, інформації, інших відомостей, поданих заявником для складання Акта, несе заявник.
  1. Акти реєструються в Журналі реєстрації актів обстеження матеріально побутових умов проживання громадян (із позначкою «Акт встановлення здійснення догляду»).
  2. Всі матеріали, що стали підґрунтям для складання та видачі Акта, долучаються до другого примірника Акта встановлення/невстановлення факту здійснення догляду, який зберігається у відділі соціального захисту та охорони здоров’я селищної ради.
  3. У разі ненадання необхідних документів або надання їх не у повному обсязі, надання недостовірної інформації або відомостей, з інших визначених законодавством підстав у складанні Акта може бути відмовлено.
  4. Контроль за  виконанням  цього рішення  покласти на відділ соціального захисту та охорони здоров’я селищної ради.

 

Секретар ради                                                                         Олександр ЛОВИНЮК

Додаток

  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень