З дати відкриття Центру надання адміністративних послуг Новогуйвинської громади минуло 2 роки
14.01.2024 року минуло 2 роки з дати відкриття оновленого ЦНАП в Новогуйвинській громаді, який результативно взаємодіє з різними суб’єктами надання адміністративних послуг. Станом на сьогодні у Центрі мешканці громади можуть отримати понад 250 адміністративних послуг. Протягом 2023 року адміністраторами ЦНАП надано 8 тис. адміністративних послуг суб’єктам звернень та більше 12 тис. консультацій, в тому числі в телефонному режимі та засобами інтернет зв’язку, що на 30 % більше у порівнянні з 2022 роком. До місцевого бюджету від наданих адміністративних послуг надійшло понад 150 тис.грн.
У зв’язку з продовженням дії воєнного стану в Україні, працівниками ЦНАП постійно здійснюється консультування та прийом документів з питань реєстрації внутрішньо переміщених осіб та компенсації виплат на проживання внутрішньо переміщених осіб .
У вересні 2023 року в ЦНАП встановлено обладнання закуплене селищною радою для надання послуг з оформлення та видачі паспортів громадянина України у формі ID картки та паспортів громадянина України для виїзду за кордон. Даними послугами скористались більше 200 мешканців громади та інших громад.
З жовтня 2023 року відновлено надання послуг у сфері реєстрації актів цивільного стану громадян, а саме первинна реєстрація народження, шлюбу, смерті.
ЦНАП продовжує активну співпрацю зі спеціалістами Пенсійного фонду України та КП «Житомирське обласне бюро технічної інвентаризації», які щомісяця здійснюють виїзний прийом громадян у приміщенні ЦНАПу (за окремим графіком).
В межах функцій, покладених на ЦНАП, планується продовжувати роботу в напрямі розширення спектру послуг, що надаються через Центр, а також щодо поліпшення якості їх надання.