Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№ 1448 Про затвердження Програми        фінансової підтримки комунального   некомерційного підприємства «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня»  Новогуйвинської  селищної ради на 2024 рік

Дата: 25.12.2023 10:56
Кількість переглядів: 47

Фото без опису

УКРАЇНА

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

                                            ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ                                                                

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ № 1448

(сорок перша сесія восьмого скликання)

    

 

 «18» грудня 2023 року                                                        смт Новогуйвинське                                               

Про затвердження Програми       

фінансової підтримки комунального  

некомерційного підприємства

«Житомирська багатопрофільна

опорна лікарня»  Новогуйвинської

 селищної ради на 2024 рік

 

           З метою забезпечення ефективного функціонування комунального некомерційного підприємства «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня»  Новогуйвинської селищної ради, відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісії селищної ради з питань планування, бюджету та фінансів від 14.12.2023,  селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Програму фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради на 2024 рік (далі – Програма) (додається).

 

  1. Управлінню фінансів Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області забезпечити фінансування Програми в межах фінансових можливостей.

                   

  1. Контроль за виконанням цього рішення  покласти на постійну комісію селищної ради з гуманітарних питань, охорони здоров’я та соціального захисту населення.

 

 

Секретар  ради                                                                      Олександр ЛОВИНЮК   

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням _______сесії  Новогуйвинської селищної ради  скликання

від________20____ року №______

 

 

 Програма

фінансової підтримки комунального

некомерційного підприємства

«Житомирська багатопрофільна опорна лікарня»

Новогуйвинської селищної ради на 2024 рік

 

ЗМІСТ

 

  1. Паспорт районної Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради на 2024 рік.
  2. Загальна частина.
  3.  Опис проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма.
  4. Мета та Завдання  Програми.
  5. Шляхи та способи розв’язання проблеми.
  6. Обсяг та джерела фінансування Програми.
  7. Очікувані результати виконання Програми.
  8. Система управління та контролю за ходом виконання Програми.
  9. Додатки  до Програми:

          Додаток 1. Перелік завдань і заходів Програми  фінансової  підтримки

комунального некомерційного підприємства «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради на 2024 рік.

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         1. Паспорт Програми

 

  1.  

Ініціатор розроблення

Програми

Новогуйвинська селищна рада

  1.  

Підстава для розроблення

 

ст.71, 89 Бюджетного кодексу України, ст. 43, ч.1 ст. 59 

Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

  1.  

Розробник Програми

Комунальне некомерційне підприємство  «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради

  1.  

Відповідальний виконавець Програми

Комунальне некомерційне підприємство  «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради, Новогуйвинська селищна рада

  1.  

Учасники програми

Комунальне некомерційне підприємство  «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради, Новогуйвинська селищна рада

  1.  

Термін реалізації Програми

2024рік

8.

Перелік  бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Державний, обласний та інші місцеві бюджети

  1.  

Загальний орієнтований обсяг фінансових ресурсів, необхідних для

реалізації Програми, грн:

 

11 518 480,00

 

 

 

2.Загальна частина

 

Комунальне некомерційне підприємство «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради (далі — ЖБОЛ) прийнято  у комунальну власність Новогуйвинської селищної ради (далі – Засновник).

Доступність, якість, сучасність, ефективність, ресурсна забезпеченість та своєчасність медичної допомоги є основою для забезпечення високого рівня здоров'я та покращення якості життя населення.  Здоров'я людини є одним із найважливіших чинників розвитку економіки та добробуту населення. Погіршення стану здоров’я населення, високі показники смертності осіб працездатного віку, зменшення середньої тривалості життя, нерівність у доступності медичної допомоги  призводять до об’єктивного збільшення потреби у медичній допомозі, яку існуюча система охорони здоров’я задовольнити не в змозі.

Тому, Програма фінансової підтримки Комунального некомерційного підприємства  «Житомирська багатопрофільна опорна  лікарня» Новогуйвинської селищної ради забезпечить надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги населенню, що сприяє швидкому одужанню пацієнтів, покращенню їх працездатності і попередженню ускладнень захворювань, що в свою чергу принесе району фінансове та економічне благополуччя.

Програма розроблена на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів.

Одним із завдань реформи медичної галузі Житомирського району є підвищення доступності вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги.

У Програмі визначено цілі розвитку комунального некомерційного підприємства, визначено основні завдання, вирішення яких сприятимуть наданню вторинної (спеціалізованої)  медичної допомоги населенню.

Прийняття Програми сприятиме поліпшенню стану здоров'я населення шляхом забезпечення доступу до спеціалізованої медичної допомоги на вторинному рівні.

 

3. Опис проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

 

Основним підходом до концепції реформування є створення належних відповідних умов надання якісної, своєчасної вторинної медичної допомоги. Одним з основних заходів впровадження реформи фінансування системи охорони здоров’я є забезпечення реорганізації державних та комунальних медичних закладів у повноцінні суб’єкти господарської діяльності — державні та комунальні некомерційні підприємства.

Таким чином, в подальшому буде запроваджено принцип «гроші ходять за пацієнтом», а не за інфраструктурою закладів охорони здоров’я та іншими надавачами послуг.

Покращення якості медичної допомоги можливо лише при впровадженні нових інноваційних методів лікування, закупівлі сучасного медичного обладнання та матеріальній мотивації праці медичних працівників. Досягнення даної мети можливо лише за умови раціонального використання наявних фінансових та кадрових ресурсів, консолідації бюджетів різних рівнів для оплати послуг, які будуть надаватися комунальним некомерційним підприємством.

В умовах переходу на нові умови фінансування,  для забезпечення  повноцінного  функціонування  некомерційного комунального підприємства , необхідні кошти для  своєчасної оплати праці працівників ЖБОЛ; оплати робіт та послуг, в тому числі комунальних; придбання паливно-мастильних матеріалів; придбання медичних бланків, миючих засобів, господарських та інших продуктів і матеріалів.

Прийняття Програми фінансової підтримки  створює правові засади для  запровадження фінансування за рахунок  місцевих бюджетів.

 

4.Мета та завдання  програми

 

           Метою Програми є забезпечення зниження рівня захворюваності, інвалідності та смертності населення шляхом формування і налагодження ефективного функціонування системи надання населенню доступної і високоякісної вторинної медичної допомоги, зокрема:

— забезпечення своєчасної першої невідкладної допомоги;

— забезпечення лікувально-профілактичної допомоги;

— попередження, лікування, локалізацію та ліквідацію масових інфекційних захворювань;

— запобігання демографічній кризі, забезпечення здоров’я майбутніх поколінь і профілактики спадкових захворювань;

— забезпечення своєчасного виявлення у громадян захворювання на туберкульоз на ранніх стадіях, що здійснюється шляхом флюрообстеженням;

— заохочення материнства;

— контроль за охороною здоров’я дітей;

— забезпечення надання окремим категоріям населення доступних лікарських засобів безкоштовно або з незначною доплатою;

— надання медичних та інших послуг фізичним та юридичним особам на  безоплатній та платній основі у випадках та на умовах, визначених законами України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України та виданими на їх виконання нормативними актами місцевих органів  виконавчої влади, а також на підставі та умовах, визначених договорами про  медичне обслуговування;

— проведення перепідготовки, удосконалення та підвищення кваліфікації медичних кадрів;

У рамках зазначених напрямів передбачено виконання завдань і здійснення заходів, прогнозні обсяги та джерела фінансування, які наведені у додатках до цієї Програми.

 

5.Шляхи та способи розв'язання проблеми

 

Основними шляхами щодо розв’язання проблем у поліпшенні стану здоров’я населення району, зниження рівнів захворювання, інвалідності, смертності  є:

  • пріоритетний розвиток вторинної медичної допомоги;
  • удосконалення матеріально-технічної бази охорони здоров’я відповідно до світових стандартів, запровадження правових, економічних, управлінських механізмів, забезпечення конституційних прав громадян на охорону здоров’я;
  • залучення засобів масової інформації, навчальних закладів та громадських організацій до більш широкого інформування населення з питань профілактики, раннього виявлення та ефективного лікування захворювань;
  • забезпечення  населення  ефективними, безпечними і якісними лікарськими засобами та виробами медичного призначення;
  •  поліпшення стану здоров’я всіх верств населення, зниження рівня захворюваності, інвалідності, смертності, продовження активного довголіття і тривалості життя;
  • підвищення ефективності використання наявних кадрових, фінансових та матеріальних ресурсів охорони здоров’я;
  •  створення сучасної системи інформаційного забезпечення у сфері охорони здоров’я;
  • впровадження системи персоніфікованого електронного реєстру громадян та сучасних інформаційних і телемедичних технологій в діяльності вторинної медичної допомоги.

 

6. Обсяг та джерела фінансування Програми

 

 Фінансування Програми здійснюватиметься відповідно до чинного  законодавства за рахунок коштів державного, обласного бюджетів,   бюджетів сільських рад об’єднаних територіальних  громад, а також інших джерел, не заборонених законодавством.

Обсяг фінансування програми визначається щороку, виходячи з потреби в коштах та реальних можливостей бюджетів.

Фінансова підтримка є безповоротною. Орієнтовані суми фінансової підтримки наведені в додатку 1 до Програми.

ЖБОЛ має бути включено до мережі головного розпорядника бюджетних коштів Новогуйвинської селищної ради – та використовувати виділені кошти згідно з планом використання.

Головним розпорядником коштів виступає Новогуйвинська селищна рада, відповідальним виконавцем та одержувачем бюджетних коштів  -  КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської слищної ради.

 

7.Очікувані результати виконання програми.

 

          Виконання Програми дасть змогу:

  • підвищити ефективність роботи ЖБОЛ, сприяти подолання  несприятливих демографічних тенденцій на території району;
  • поліпшити стан здоров’я населення району, знизити рівень передчасної смертності   за рахунок ефективного використання ресурсів охорони здоров’я району;
  •  посилити профілактичну спрямованість охорони здоров’я;
  • підвищити якість, доступність та вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги;
  • забезпечити обстеження осіб з підозрою на туберкульоз з метою своєчасного виявлення на ранніх стадіях;
  • забезпечити необхідними ліками, які  страждають на рідкісні (орфанні) захворювання.

 Створення єдиного інформаційного медичного простору, використання    Інтернету забезпечить:

  • збір та надійне зберігання, конфіденційність інформації про стан здоров’я пацієнта,  надані йому медичні послуги з електронної амбулаторної картки;
  • контроль за лікувально-діагностичним процесом пацієнтів в режимі „on line” в результаті доступу медичних працівників до бази даних пацієнта;
  • якісне надання консультативної допомоги населенню;
  • перехід на електронні носії, що  призведе до перерозподілу робочого часу медичних працівників для надання медичних послуг пацієнту.

 

8. Система управління та контролю за ходом виконання Програми

 

Безпосередніми виконавцями Програми є Новогуйвинська селищна рада,  КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради.

Контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів здійснюють спеціально уповноважені органи державної влади відповідно до законодавчих та нормативно-правових актів України.

         Координація по виконанню Програми покладається на Новогуйвинську селищну раду.

 

                                                           

 

                                                                                                                                  Додаток  1

                                                                                                           до   Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства  

                                «Житомирська багатопрофільна опорна                                     лікарня»                                                                                                

                                                                             Новогуйвинської селищної ради на 2024 рік 

                            

                                                       

Перелік завдань і заходів

Програми фінансової підтримки

комунального некомерційного підприємства

«Житомирська багатопрофільна опорна лікарня»

Новогуйвинської селищної ради на 2024 рік

п/п

 Перелік заходів

Термін виконання заходу

Виконавці

Джерела фінансування

тис. грн

Орієнтовні обсяги фінансування, тис. грн

 

1.

Оплата водопостачання та водовідведення

2024р.

КНП «ЖБОЛ»НСР

Місцеві бюджети

1272,00

 

2.

Оплата електроенергії

2024р.

КНП «ЖБОЛ»НСР

Місцеві бюджети

4 800,00

 

3.

Оплата природного газу

2024р.

КНП «ЖБОЛ»НСР

Місцеві бюджети

207,825

 

4.

Оплата інших енергоносіїв

2024р.

КНП «ЖБОЛ»НСР

Місцеві бюджети

3628,30

 

5.

На відшкодування витрат за безоплатний та пільговий відпуск лікарських засобів

2024р.

КНП «ЖБОЛ»НСР

Місцеві бюджети

697,395

 

6.

Придбання відповідних харчових продуктів для спеціального дієтичного харчування для громадян, які страждають на рідкісні орфанні захворювання, фенілкетонурію

2024р.

  КНП «ЖБОЛ»НСР

Місцеві бюджети

912,96

 

 

 

 

Всього

 

11 518 480,00

 

               

 

                                Секретар  селищної ради                                                                Олександр ЛОВИНЮК

 

Розрахунок потреби по ОТГ на оплату  енергоносіїв КНП ЖБОЛ НСР

 

Енергоносії розраховані пропорційно  кількості населення

 

Загальна кількість населення разом по ОТГ складає 71816 чол.       

 

Загальна потреба на енергоносії по КНП ЖБОЛ НСР складає 9 908125,00грн.

 

Кількість населення по :

 Станишівській ОТГ складає 15545 чол.

 Глибочицькій ОТГ складає 8475 чол.

 Тетерівській ОТГ складає 9795 чол.

 Оліївській ОТГ складає 5189 чол.

 Березівській ОТГ складає 9071 чол.

 Новогуйвинській ОТГ складає 23741чол.

 

 Сума потреби на енергоносії по ОТГ :

  Станишівська ОТГ – 15545 х 9 908 125,00: 71816 = 2 144 673,00грн.

  Глибочицька ОТГ – 8475 х 9 908 125,00  : 71816 = 1 169 257,00грн.

  Тетерівська ОТГ – 9795 х 9 908 125,00  : 71816 =  1 351 371,00грн.

  Оліївська ОТГ  – 5189 х 9 908 125,00  : 71816 = 715 903,00грн.

  Березівська ОТГ – 9071 х 9 908 125,00  : 71816 =  1 251 484,00грн.

  Новогуйвинська ОТГ – 23741 х 9 908 125,00: 71816 =  3 275 437,00грн.

 

 

Розрахунок потреби  на відшкодування витрат за безоплатний та пільговий відпуск лікарських засобів

 

По Глибочицькій ОТГ потреба на рік

Психотропні – 18 хворих х 5 845,00 = 105 210,00грн.

На забезпечення лікарськими засобами жителя с. Глибочиця Коханчука Юрія Олександровича, потреба на 2024 рік складає 200 160,00 грн.:

  • міфортик 180 мг № 120 - орієнтовна ціна за упаковку 2 340,00 грн., потреба на рік складає 24 уп. х 2 340,00грн. = 56 160,00 грн.
  • програф 1 мг №50 - орієнтована ціна за упаковку 2 400,00 грн., потреба на рік складає 60 уп. х 2400,00 грн. = 144 000,00 грн.

 

 

 

 

По Березівській ОТГ потреба на рік

Психотропні  - 11 хворих х 4 470,00 = 49 170,00

На забезпечення лікарськими засобами жительки с. Іванівки Хрус Надії Миколаївни, потреба на 2024 рік складає 183 300,00 грн.:

  • міфортик 180 мг № 120 - орієнтовна ціна за упаковку 2 340,00 грн.,  потреба на рік складає 12 уп. х 2 340,00грн. = 28 080,00 грн.
  • адваграф 1 мг №50 - орієнтована ціна за упаковку 2 587,00 грн., потреба на рік складає 60 уп. х 2 587,00 грн. = 155 220,00 грн.

 

По Тетерівській  ОТГ потреба на рік

Психотропні – 18 хворих х 6 460,00 = 116 280,00

 

По Новогуйвинській ОТГ потреба на рік

Психотропні- 87 хворих х 4 905,00 = 426 735,00

На забезпечення безбілкового харчування «Comida-PKU-C» для хворого, який проживає в с. Вертокиївка Грушовець Богдан Олегович 05.05.1991 року народження. Середня вартість лікування 1 банки –          4 584,51 грн. Потреба на рік складає 71 банка. Вартість лікування –       325 500,00 грн.

На забезпечення лікування, жителя с. Пряжів Корпана Сергія Михайловича 1976 року народження, який хворіє рідкісним захворюванням , Хворобою Бехтерєва, потреба на 2024 рік складає 204 000,00 грн.:

  • енбрел розчин д/ін. 50 мг/мл (50 мг) по 1 мл. №4 – орієнтовна ціна за упаковку 15 800,00 грн., потреба на рік складає                             12 уп. х 15 800,00 грн. = 189 600,00 грн.
  • форсанек таблетки, в/плів. обол. по 90 мг №28 (7х4) - орієнтовна ціна за упаковку 612,00 грн., потреба на рік складає                                  12 уп. х 600,00 грн. = 7 200,00 грн.
  • толперіл таблетки, в/плів. обол. по 150 мг. №30 – орієнтовна ціна за упаковку 300,00 грн., потреба на рік складає                                      24 уп. х 300,00 грн = 7 200,00 грн.

 

 

          

                   


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь