Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

Щодо вилучення декларацій з відкритого доступу

Дата: 23.11.2023 12:24
Кількість переглядів: 487

Фото без опису

Новогуйвинська селищна рада нагадує, що  12 жовтня 2023 року розпочато деклараційну кампанію відповідно до змін, внесених  до Закону України «Про запобігання корупції»  Законом України від 20 вересня 2023 року «Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану».

          Такі декларації подаються до 31 січня 2024 року (включно).

          Водночас відповідно до пункту 211 Розділу XIII «Прикінцеві положення» Закону тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану, у відкритому доступі не відображаються декларації, подані суб’єктами декларування, зазначеними у частинах сьомій – чотирнадцятій статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»  (крім осіб, зазначених у пунктах 1–4 частини сьомої статті 45 цього Закону), у тому числі якщо відповідні декларації були подані до початку проходження військової служби, призначення на посади.

         На підставі письмового подання селищного голови або секретаря селищної ради Національне агентство з питань запобігання корупції вилучає з відкритого доступу декларації зазначених суб’єктів декларування, якщо суб’єкт декларування проходить службу (працює), у селищній раді, її виконавчих органах, на підприємствах та в установах і закладах селищної ради (або ж одне з цих організації чи підприємств було останнім місцем роботи (служби) суб’єкта декларування), а також декларації депутатів селищної ради, які підпадають під дію вказаних вище вимог, та не є  суб’єктами декларування з інших підстав (наприклад за місцем роботи).    

         Порядок вилучення з відкритого доступу декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування затверджений наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 12 жовтня 2023 року №221/23.

          Цей Порядок визначає форму письмового подання та перелік інформації, необхідної для вилучення відповідних декларацій з відкритого доступу, зокрема: прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків відповідних суб’єктів декларування, а також підстава для вилучення (тобто відповідна частина статті 45 Закону).

         Слід звернути увагу, що згідно з роз’ясненнями Національного агентства з питань запобігання корупції фізичні особи не можуть звертатися самостійно до НАЗК із заявами щодо вилучення з відкритого доступу власних декларацій.

         Отже, суб’єкти декларування, які належать до  суб’єктів декларування, що зазначені у частинах сьомій – чотирнадцятій статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»  (крім осіб, зазначених у пунктах 1–4 частини сьомої статті 45 цього Закону), можуть звернутися із заявою до секретаря селищної ради щодо включення відомостей про них до подання про вилучення декларацій з публічного доступу. Заява пишеться власноручно, у якій суб’єкт декларування зазначає певну інформацію про себе (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, РНОКПП), а також вказує належність до певної категорії осіб відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції». Заява адресується секретарю селищної ради як до суб’єкта подання такої інформації до Національного агентства з питань запобігання корупції. До заяви додаються документи, що підтверджують право на вилучення декларації, і завірені копії паспорту, реєстраційного номера облікової картки платника податків, інших документів, що підтверджують належність до членів сім’ї суб’єкта декларування.

       Звертаємо увагу, що зазначені заяви мають бути виключно у паперовому вигляді та мають містити власний підпис суб’єкта декларування.

       Із зазначеними заявами та документами (завіреними копіями документів) суб’єктам декларування, які працюють (проходять службу) в селищній раді та її виконавчих органах, в організаціях та на підприємствах селищної ради,  виконують повноваження у селищній раді, необхідно звертатися особисто.

       Суб’єктам декларування, які працювали (проходили службу) в селищній раді  та її виконавчих органах, в організаціях та на підприємствах селищної ради виконували повноваження у селищній раді, якщо це було їх останнє місце роботи (служби) тощо за обов’язком декларування, звертаються   до селищної ради особисто або ж шляхом  надсилання заяв та документів (завірених копій документів) у паперовому вигляді поштою за поштовою адресою: 12441, Житомирська обл., Житомирський р-н, смт Новогуйвинське, вул. Дружби народів, буд. 5.  Заяви та документи (завірені копії документів) шляхом подання через меседжі соціальних мереж, а також на електронну пошту селищної ради не приймаються.

Адміністрація селищної ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь