Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№ 213-ОД Про створення комісії з інвентаризації та проведення щорічної інвентаризації активів та зобов’язань Новогуйвинської селищної ради

Дата: 02.11.2023 16:35
Кількість переглядів: 129

Фото без опису

У К Р А Ї Н А

     НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Новогуйвинського селищного голови

 

 

01.11. 2023р.                                    смт Новогуйвинське                   № 213-ОД

 

 

Про створення комісії з інвентаризації

та проведення щорічної інвентаризації

активів та зобов’язань

Новогуйвинської селищної ради

 

 

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року № 879, Порядку надання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року № 419, з метою забезпечення повноти та достовірності відображення даних бухгалтерського обліку у річній фінансовій звітності Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області

  1. Створити комісію по проведенню щорічної  інвентаризації активів та зобов'язань станом на 01 листопада 2023р., Новогуйвинської  селищної ради Житомирського району Житомирської області у наступному складі:

Голова комісії:

Парфентієва Т.М.   заступник Новогуйвинського селищного голови з питань  діяльності виконавчих органів ради;

Члени комісії:

 

Бесараб О. Д. начальник відділу правового забезпечення договірної та   претензійно-позовної роботи;

 

Бондар Н. М. заступник начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення;

Мічуріна О. Ю.

заступник начальника відділу соціального захисту та охорони здоров’я;

 

Паламар О. І.головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку,          звітності та господарського забезпечення;

     Дармограй О.В.  водій відділу бухгалтерського обліку, звітності та          господарського забезпечення;

   Аврамчук О.О.                    староста;

   Білеуш М. І.                        староста;

    Вівденко О. О.                    староста;

    Гончаренко З.Г.                 староста;

    Гурківська В.Б.                  староста;

    Давидовський Ю.Ф.           староста;  

    Лихотворик Н.Т.                староста;

     Рисіч О.М.                        староста;

     Шикера О.І.                       староста.

2.      Провести інвентаризацію активів та зобов'язань з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 01 листопада 2023 року.

3.      Інвентаризацію розпочати з 01 листопада та закінчити до 24 листопада 2023 року у присутності матеріально-відповідальних осіб.

4.      Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Секретар ради                                                          Олександр ЛОВИНЮК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь