Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№ 834 Про покладання виконання функцій на комісію

Дата: 29.08.2023 11:14
Кількість переглядів: 191

Фото без опису

       У К Р А Ї Н А

     НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

            РІШЕННЯ №  834

 

«25» серпня  2023 року                                                     смт Новогуйвинське

 

Про покладання виконання

функцій на комісію

 

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до законів України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 381 «Про затвердження Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», постанови Кабінету Міністрів України від 30.05.2023 № 600 «Про затвердження Порядку надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна», з метою розгляду питань надання компенсації за пошкоджені та знищені об’єкти нерухомого майна на території Новогуйвинської селищної територіальної громади внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, у зв’язку із змінами в законодавстві України, виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Покласти виконання функцій Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна на Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, утворену рішенням виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області від 18.05.2023 № 764 «Про утворення Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України».

 

2. Змінити назву Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, утворену рішенням виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області від 18.05.2023 № 764 «Про утворення Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України» на «Комісія з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені та знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України на території Новогуйвинської селищної територіальної громади».

 

3. Затвердити Положення про Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені та знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України на території Новогуйвинської селищної територіальної громади, що додається.

 

4. Визнати таким, що втратило чинність, Положення про Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, затверджене рішенням виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області від 27.06.2023 № 793 «Про внесення змін до складу Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Положення про Комісію» у новій редакції.

 

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тетяну ПАРФЕНТІЄВУ.

 

Секретар ради                                                                                Олександр ЛОВИНЮК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету

Новогуйвинської селищної ради

Житомирського району

Житомирської області

від 25.08.2023 року № 834

 

Положення

про Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені та знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України на території Новогуйвинської селищної територіальної громади

 

1. Це Положення визначає порядок організації роботи Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені та знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України на території Новогуйвинської селищної територіальної громади (далі – Комісія).

 

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України та Законом України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України» (далі – Закон), Порядком надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 381, Порядком надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2023 року № 600, постановами Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 року № 257 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», від 19 квітня 2022 року № 473 «Про затвердження Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд», іншими законодавчими та нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

 

3. Терміни, що використовуються у цьому Положенні, вживаються у значенні, наведеному у Цивільному кодексі України, Бюджетному кодексі України, законах України «Про публічні електронні реєстри», «Про електронні довірчі послуги», «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», «Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг», «Про оборону України», «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про надання будівельної продукції на ринку», «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України», постанові Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 381 «Про затвердження Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», постанові Кабінету Міністрів України від 30 травня 2023 року № 600 «Про затвердження Порядку надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна» та інших законодавчих актах.

 

4. Основними завданнями Комісії є:

4.1. Розгляд та вивчення поданих заяв та інших документів, які є підставою для надання компенсації за пошкоджені та знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі – компенсація).

4.2. Надання отримувачам компенсації консультацій та вичерпної інформації з питань отримання компенсації за знищений об’єкт нерухомого майна.

4.3. Встановлення наявності/відсутності підстав для отримання компенсації за пошкоджений або знищений об’єкт нерухомого майна шляхом перевірки наявних документів та/або інформації щодо:

  обсягу відомостей, які додані до заяви та перелік яких встановлений Законом;

  права власності на об’єкт нерухомого майна (у разі його відсутності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);

  права на спадщину на пошкоджений або знищений об’єкт нерухомого майна (у разі необхідності);

  наявності/відсутності заперечень інших співвласників щодо отримання компенсації одним із співвласників (у разі подання заяви одним із співвласників);

  наявності/відсутності пріоритетного права на отримання компенсації за пошкоджений або знищений об’єкт нерухомого майна, визначеного Законом;

  наявності договорів, інших визначених Законом документів, які стосуються знищеного об’єкта будівництва;

 перевірки матеріалів фото- і відеофіксації пошкодженого або знищеного об’єкта нерухомого майна.

4.4. Збирання документів та/або інформації, необхідних для прийняття рішення про надання компенсації.

4.5. Забезпечення проведення обстеження об’єкта незавершеного будівництва або знищеного об’єкта нерухомого майна (крім випадків проведення обстеження до розгляду заяви), зокрема з метою встановлення факту проведення ремонтних робіт за рахунок інших джерел фінансування;

  4.6. Надання отримувачам компенсації за пошкоджений або знищений об’єкт нерухомого майна (у разі подання відповідного звернення) допомоги в поновленні або отриманні документів, які не додано до заяви внаслідок їх втрати або у зв’язку з необхідністю встановлення фактів, що мають юридичне значення.

4.7. Забезпечення підготовки рішень Комісії для їх затвердження уповноваженим органом.

4.8. Виготовлення за допомогою Реєстру та надіслання заявнику житлового сертифіката в електронній та/або паперовій формі (у разі прийняття рішення про надання компенсації за знищений об’єкт нерухомого майна).

 

5. Комісія є консультативно-дорадчим органом, підзвітним та підконтрольним виконавчому комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – уповноважений орган). Уповноважений орган забезпечує дотримання комісією вимог законодавства України.

  Комісія утворюється, її персональний склад та Положення затверджуються рішенням виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області.

До складу Комісії входять представники від уповноваженого органу та громадськості. Кількість представників від громадськості не може бути меншою однієї третини загального складу комісії.

До складу Комісії повинен входити фахівець, який здобув вищу освіту у галузі знань “Будівництво та архітектура”, крім спеціальності “Геодезія та землеустрій”, або особа, що має досвід роботи у сфері будівництва.

   Висунення кандидатур до складу Комісії здійснюється протягом п’яти робочих днів з дня прийняття рішення уповноваженим органом про утворення Комісії, яке розміщується на офіційному веб-сайті уповноваженого органу (за наявності) або оприлюднюється в інший спосіб.

  Кандидатури від громадськості можуть висуватися міжнародними та громадськими організаціями, в тому числі антикорупційними, а також фізичними особами.

  Заява про висунення кандидатури від громадськості подається до уповноваженого органу у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту, та містить прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) кандидатури представника, а також такі відомості про заявника:

для міжнародної чи громадської організації:

- найменування;

- напрями діяльності;

- код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ (за наявності);

- місцезнаходження;

- контактні дані (номер телефону, адреса електронної пошти);

для фізичної особи:

- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) (за наявності);

- фактична адреса реєстрації/проживання;

- контактні дані (номер телефону, адреса електронної пошти).

  Дані, зазначені у заяві, засвідчуються підписом фізичної особи/представника міжнародної чи громадської організації, що її подала.

  У разі коли, кількість заяв перевищує граничну чисельність представників від громадськості, висунуті кандидатури включаються до складу Комісії у міру черговості надходження заяв, при цьому особи, які мають більше одного року досвіду роботи у сфері будівництва, протидії корупції, внутрішнього аудиту чи моніторингу закупівель, мають переважне право на включення до складу Комісії.

  Перелік кандидатур від уповноваженого органу формується керівником уповноваженого органу.

  Кількість членів Комісії повинна бути не менш як п’ять осіб. Максимальна кількість членів комісії становить 11, кількість представників від громадськості становить 4. Голова, заступник голови, секретар обираються з представників уповноваженого органу на першому засіданні Комісії простою більшістю голосів членів Комісії шляхом голосування.

До участі в засіданні Комісії не допускається член Комісії за наявності у нього потенційного, реального конфлікту інтересів.

 

6. Голова Комісії:

здійснює керівництво діяльністю Комісії;

скликає та головує на засіданнях Комісії;

видає доручення, обов’язкові для виконання членами Комісії; розподіляє обов’язки між членами Комісії;

безпосередньо бере участь у прийнятті рішень Комісією;

підписує рішення та протоколи засідань Комісії, інші документи, підготовлені Комісією;

вносить пропозиції щодо зміни персонального складу Комісії;

залучає в разі потреби до роботи Комісії представників державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, експертів, оцінювачів, суб’єктів оціночної діяльності, виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, представників міжнародних та громадських організацій за їх згодою;

здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

7. Заступник голови Комісії:

у разі відсутності голови Комісії здійснює його функції;

забезпечує організацію діяльності Комісії;

здійснює моніторинг стану виконання рішень Комісії та постійно інформує про це голову Комісії;

виконує інші доручення голови Комісії.

8. Секретар Комісії:

організовує підготовку до засідання Комісії;

інформує членів Комісії про час та дату його проведення;

готує проєкт порядку денного;

складає та оформляє протокол засідання Комісії;

виконує інші функції за дорученням голови Комісії.

 

9. Члени Комісії:

беруть участь у засіданнях Комісії;

беруть участь в голосуванні щодо прийняття рішень Комісії;

виконують доручення голови Комісії з підготовки та розгляду матеріалів до засідань;

вивчають документи та матеріали, що подаються на розгляд Комісії;

повідомляють Комісії про наявність конфлікту інтересів з отримувачем компенсації і не беруть участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень Комісією у разі наявності такого конфлікту;

підписують протоколи засідань та рішення Комісії;

виконують інші доручення голови Комісії.

Члени Комісії мають право виступати на засіданнях Комісії із заявами та клопотаннями, вносити голові Комісії пропозиції щодо роботи Комісії.

Члени Комісії, залучені за згодою, виконують свої обов’язки на громадських засадах (безоплатно).

 

10. Основною формою роботи Комісії є засідання, необхідність проведення яких і перелік питань розгляду на яких визначає голова Комісії.

Ініціювати проведення засідання Комісії можуть не менше ніж половина членів Комісії.

Голова Комісії призначає доповідача з числа членів Комісії для розгляду окремого питання та забезпечує можливість для висловлення власної думки всім присутнім на засіданні членам Комісії.

Дата проведення засідання Комісії та порядок денний повідомляються членам Комісії та запрошеним особам не пізніше ніж за три робочі дні до дня засідання. Оголошення про дату, час та місце проведення засідання Комісії не пізніше ніж за три робочі дні до дати проведення розміщується на веб-сайті уповноваженого органу (за наявності).

Комісія може проводити свої засідання в режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет.

Засідання Комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її складу.

Член Комісії, який має конфлікт інтересів, не має права брати участь у засіданнях Комісії з питань, за якими існує такий конфлікт інтересів. Про наявність конфлікту інтересів член Комісії або інша особа, яка має відповідні відомості, повинні повідомити голові Комісії до початку засідання для прийняття рішення про можливість участі відповідного члена Комісії у засіданні з відповідних питань.

Рішення Комісії приймаються більшістю голосів її членів, які беруть участь у засіданні та мають право голосу. У разі рівного розподілу голосів остаточне рішення приймає головуючий на засіданні.

Рішення Комісії, в тому числі ті, що прийняті за результатами засідання, проведеного дистанційно в режимі реального часу (он-лайн), підписується головою, секретарем та присутніми на засіданні членами Комісії (члени Комісії, які беруть участь у засіданні Комісії дистанційно в режимі реального часу (он-лайн) та можуть підписувати в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису). Рішення Комісії фіксуються у протоколі засіданні, який підписується головуючим на засіданні та секретарем Комісії.

Член Комісії, який не підтримує пропозиції, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

Комісія відповідно до покладених на неї завдань провадить свою діяльність із дотриманням законодавства про охорону праці, виконанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту. Під час попереджувального сигналу “Увага всім” члени Комісії зобов’язані дотримуватися планів реагування на надзвичайні ситуації, затверджених в установленому законодавством порядку.

Члени Комісії проводять консультації для громадян відповідно до затвердженого головою Комісії графіка. Інформація про час та місце проведення консультацій розміщується на веб-сайті уповноваженого органу (за наявності).

   Також такі консультації можуть проводитися у Центрі надання адміністративних послуг Новогуйвинської селищної ради.

 

11. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

11.1. Надає отримувачам компенсації вичерпну інформацію та консультації з питань отримання компенсації, повідомляє про можливість звернутися на урядову гарячу лінію відповідно до пункту 26 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення».

11.2. Розглядає заяви.

11.3. Під час розгляду заяви Комісія приймає рішення про наявність/відсутність у спадкодавця правових підстав для отримання компенсації за знищений об’єкт нерухомого майна, яке надається протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту від спадкоємця або нотаріуса, який завів спадкову справу;

11.4. Встановлює наявність/відсутність права та підстав для надання компенсації та пріоритетного права на отримання компенсації відповідно до пункту 5 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення».

11.5. Проводить перевірку отримувача компенсації на відсутність (наявність) судимості за вчинення кримінальних правопорушень, передбачених розділом I «Злочини проти основ національної безпеки України" Особливої частини Кримінального кодексу України.

11.6. Забезпечує проведення обстеження пошкодженого об’єкта, в тому числі з метою встановлення факту ремонтних робіт, що виконані за рахунок інших джерел фінансування, або у разі, коли обстеження не було проведено до моменту розгляду заяви.

11.7. Ознайомлює отримувача компенсації з даними, зафіксованими для заповнення чек-листа, форма якого наведена в додатку 2 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення» (далі – чек-лист).

11.8. Приймає рішення про зупинення/поновлення розгляду заяви, надання/відмову у наданні компенсації за пошкоджений об’єкт нерухомого майна, надання/відмову в наданні компенсації за знищений об’єкт нерухомого майна із зазначенням способу надання та розміру компенсації відповідно до Порядку надання компенсації за знищений об’єкт нерухомого майна, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

11.9. Здійснює розрахунок компенсації за пошкоджений або знищений об’єкт та визначає обсяг пошкоджень об’єкта нерухомого майна за даними акта комісійного обстеження, виконаного відповідно до пункту 81 Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 року № 473, та/або звіту з технічного обстеження відповідно до пункту 81 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 року № 257.

11.10. Заповнює чек-лист в електронній формі за допомогою Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів проти України, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі – Реєстр пошкодженого та знищеного майна).

11.11. Здійснює фотофіксацію пошкоджень об’єкта нерухомого майна, що свідчать про характер та обсяг руйнувань, за кожним видом ремонтних робіт, визначених у чек-листі, у разі недодання результатів фотофіксації до акта комісійного обстеження та/або звіту з технічного обстеження.

11.12. Виконує інші повноваження, що випливають з покладених на неї завдань.

 

12. Відповідно до Закону Комісія є користувачем Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України, і виконує покладені на неї функції з використанням Реєстру.

 

13. Комісія з метою виконання покладених на неї завдань має право:

13.1. Проводити наради, інші заходи та вирішувати питання, що належать до її компетенції.

13.2. Заслуховувати на своїх засіданнях інформацію посадових осіб державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, експертів, оцінювачів, суб’єктів оціночної діяльності, виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, представників міжнародних організацій, інших осіб з питань, що належать до її компетенції.

13.3. Витребувати від отримувача компенсації за знищений об’єкт нерухомого майна оригінали документів відповідно до переліку та обсягу відомостей, які визначені Законом та які відсутні в Реєстрі.

13.4. Доступ та право на отримання документів та/або інформації (в тому числі конфіденційної, в порядку, встановленому законодавством) з інформаційно-комунікаційних систем державної та комунальної форми власності, необхідних для перевірки відомостей, зазначених у заявах.

13.5. Витребувати від державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, які володіють документами та/або інформацією, необхідними для прийняття рішення про надання компенсації (у тому числі з метою поновлення втрачених документів, необхідних для надання компенсації) у разі відсутності таких документів та/або інформації в Реєстрі.

13.6. Утворювати для виконання покладених на неї завдань тимчасові робочі групи (у разі потреби).

13.7. Виконувати інші повноваження, що випливають з покладених на неї завдань.

 

14. Підставами для відмови у наданні компенсації за пошкоджене майно є:

14.1. Подання заяви про надання компенсації особою, яка не може бути отримувачем компенсації відповідно до Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення» або не має повноважень для подання заяви.

14.2. Виявлення недостовірних даних, зазначених у заяві про надання компенсації за пошкоджений об’єкт.

 

15. Підставами для зупинення розгляду заяви про надання компенсації за пошкоджене майно Комісією є:

16.1. Неподання або подання не в повному обсязі інформації та/або документів в межах переліку, передбаченого пунктом 13 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення».

17.2. Наявність у Комісії документально підтверджених відомостей про те, що отримувачу компенсації вручено підозру про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого розділом І «Злочини проти основ національної безпеки України» Особливої частини Кримінального кодексу України.

Комісія у строк, встановлений для розгляду заяви, приймає рішення про зупинення розгляду заяви та невідкладно, але не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня прийняття такого рішення, повідомляє про це заявнику.

Рішення повинне містити вичерпний перелік підстав для зупинення розгляду заяви.

Комісія не має права вимагати від заявника надання інших документів, крім тих, відсутність яких стала підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви.

Розгляд заяви про надання компенсації поновлюється на підставі рішення Комісії про відновлення розгляду заяви про надання компенсації протягом п’яти робочих днів з дня отримання відомостей про усунення обставин, що стали підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви. Зазначене рішення приймається протягом п’яти робочих днів з дня отримання Комісією відомостей про усунення обставин, що стали підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про надання компенсації.

Перебіг строку розгляду заяви продовжується з моменту усунення обставин, що стали підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви, з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

 

18. За результатами розгляду заяви Комісія приймає рішення про надання/відмову у наданні компенсації. У рішенні про відмову у наданні компенсації обов’язково зазначаються підстави для такої відмови.

Копія рішення Комісії про надання/відмову в наданні компенсації за пошкоджений або знищений об’єкт нерухомого майна вноситься до Реєстру протягом п’яти робочих днів з дня проведення відповідного засідання Комісії.

   Протягом п’яти днів від завершення строку для подання заперечень на рішення Комісії (з урахуванням можливого його продовження за заявою заявника) відповідно до пункту 25 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення» уповноважений орган розглядає прийняте Комісією рішення разом із запереченнями заявника (якщо такі були подані) та приймає одне з таких рішень:

- затвердити рішення Комісії про надання/відмову у наданні компенсації;

- надіслати заяву на повторний розгляд Комісією.

Копія рішення виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області про затвердження рішення Комісії про надання/відмову у наданні компенсації завантажується уповноваженою посадовою особою з накладенням електронного кваліфікованого підпису, що базується на сертифікаті відкритого ключа, до Реєстру пошкодженого та знищеного майна протягом трьох робочих днів з дня його видання.

Рішення Комісії про надання/відмову в наданні компенсації за знищений об’єкт нерухомого майна із зазначенням розміру/обсягу та способу надання такої компенсації підлягає затвердженню рішенням уповноваженого органу протягом п’яти календарних днів з дня прийняття комісією такого рішення.

Копія рішення уповноваженого органу про затвердження рішення Комісії про надання/відмову в наданні компенсації за знищений об’єкт нерухомого майна завантажується посадовою особою уповноваженого органу до Реєстру протягом п’яти робочих днів з дня його прийняття.

Заявнику засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі – Портал Дія), зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія), за результатами розгляду заяви надходить повідомлення про прийняте Комісією рішення та розмір компенсації.

Після затвердження рішення Комісії та винесення його у Реєстр пошкодженого та знищеного майна отримувачу компенсації засобами Портал Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія), надходить відповідне повідомлення.

У разі подання заяви в паперовій формі відповідно до пункту 131 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення» відповідні повідомлення доводяться до відома отримувача компенсації у письмовій формі Комісією/уповноваженим органом, що прийняв таке рішення, не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення.

 

19. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності Комісії здійснюється у такому порядку:

  1) у разі незгоди з даними акта комісійного обстеження та/або звіту з технічного обстеження заявник має право подати заперечення до Комісії протягом п’яти робочих днів з дати проведення обстеження, якщо таке обстеження було проведено після подання заяви (якщо обстеження було проведено до дати подання заяви, - протягом п’яти робочих днів після подання заяви). Заперечення повинні бути в обов’язковому порядку розглянуті та враховані Комісією під час складання чек-листа та прийняття рішення про надання/відмову у наданні компенсації, про що повинно бути зроблено примітку у такому рішенні;

  2) у разі незгоди з рішенням Комісії про надання/відмову у наданні компенсації, зокрема з розміром компенсації, заявник має право подати заперечення до уповноваженого органу протягом п’яти робочих днів з дати прийняття рішення комісією. Заперечення повинні бути в обов’язковому порядку розглянуті та враховані уповноваженим органом під час прийняття одного з рішень, передбачених пунктом 12 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», про що повинно бути зроблено примітку у такому рішенні;

  3) у разі незгоди з іншими рішеннями, діями або бездіяльністю Комісії заявник має право подати відповідну скаргу до уповноваженого органу протягом п’яти робочих днів з дати вчинення таких дій або прийняття рішень/граничного строку, коли такі дії повинні бути вчинені або рішення прийняті. За результатами розгляду скарги уповноважений орган приймає рішення, яке є обов’язковим для виконання Комісією.

  Заперечення та скарги, передбачені цим пунктом, подаються заявником у паперовій формі через адміністратора центру надання адміністративних послуг, посадову особу органу соціального захисту населення або нотаріуса.

  За зверненням заявника строк подання заперечень чи скарг може бути продовжений ще на п’ять робочих днів.

 До заперечення/скарги заявник має право подавати пояснення, фотофіксації, висновки від третіх осіб, зокрема Групи підтримки єВідновлення, інші документи на підтвердження аргументів, наведених в запереченні/скарзі.

 Рішення уповноваженого органу можуть бути оскаржені у судовому порядку.

 

20. Після завершення ремонтних робіт, визначених у чек-листі, отримувач компенсації зобов’язаний протягом 15 робочих днів подати (засобами Порталу Дія з урахуванням його технічної можливості або в паперовій формі через адміністратора центру надання адміністративних послуг, посадову особу органу соціального захисту населення або нотаріуса) повідомлення про завершення ремонтних робіт.

 З метою встановлення факту цільового використання компенсації для придбання будівельної продукції для проведення ремонту за кожним видом ремонтних робіт, визначених у чек-листі, Комісією здійснюється верифікація.

 Верифікація здійснюється Комісією протягом 30 календарних днів після закінчення місяця щодо не менш як 5 відсотків всіх заяв, ремонтні роботи за якими завершені у такому місяці. Ремонт вважається завершеним з дати подання отримувачем компенсації повідомлення, передбаченого пунктом 27 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», а у разі неподання такого повідомлення - через дванадцять місяців з дати зарахування коштів на спеціальний рахунок отримувача компенсації. Відбір заяв, ремонтні роботи за якими завершені, для проведення верифікації здійснюється автоматично з даних Реєстру пошкодженого та знищеного майна.

 Верифікація здійснюється з обов’язковим комісійним обстеженням об’єкта, на якому проводилися ремонтні роботи. В рамках верифікації перевіряється відповідність фактично проведених робіт та/або придбаних товарів будівельної продукції за кожним видом ремонтних робіт, визначених у чек-листі. Результати верифікації фіксуються в акті верифікації, форма якого наведена у додатку 4 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», який вноситься в Реєстр пошкодженого та знищеного майна.

 У разі коли неможливо встановити факт проведення робіт чи придбання товарів будівельної продукції через незалежні від отримувача компенсації обставини (у разі повторного руйнування через бойові дії, терористичні акти, диверсії, пожежі, повені тощо), в акті верифікації робиться відповідна позначка.

 Результати верифікації можуть бути оскаржені відповідно до пункту 25 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення».

 

21. Інформація про місцезнаходження Комісії, її персональний склад, порядок роботи та інформацію за результатами засідань Комісії (кількість розглянутих заяв, прийнятих Комісією рішень тощо) розміщується на сайті Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області.

 

22. Організаційне забезпечення діяльності Комісії здійснює відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області.

Інформаційне забезпечення діяльності Комісії здійснює відділ організаційного та інформаційного забезпечення Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області.

Матеріально-технічне забезпечення діяльності Комісії здійснює Новогуйвинська селищна рада Житомирського району Житомирської області.

 

23. Питання, не врегульовані цим Положенням, регулюються нормами Закону України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України», Порядком надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 381, Порядком надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2023 року № 600, та нормами чинного законодавства України.

 

 

 

Секретар ради                                                                           Олександр ЛОВИНЮК

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь