№ 833 Про затвердження Положення про житлову комісію при виконавчому комітеті Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області
У К Р А Ї Н А
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
В И К О Н А В Ч И Й К О М І Т Е Т
РІШЕННЯ № 833
від «25» серпня 2023 р.
Про затвердження
Положення про житлову комісію
при виконавчому комітеті Новогуйвинської селищної ради
Житомирського району Житомирської області
Враховуючи пункт 3 Правил обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень, керуючись ст. 16, 39 Житлового кодексу України, ст. 30, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1.Затвердити Положення про житлову комісію при виконавчому комітеті Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (додається).
2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тетяну ПАРФЕНТІЄВУ.
Секретар ради Олександр ЛОВИНЮК
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району
Житомирської області
від «25» серпня 2023р. № 833
Положення
про житлову комісію при виконавчому комітеті Новогуйвинської селищної ради
Житомирського району Житомирської області
Загальні положення
- Склад та Положення про житлову комісію при виконавчому комітеті Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – Житлова комісія) затверджується рішенням виконавчого комітету селищної ради відповідно до чинного законодавства України.
- Діяльність Житлової комісії регулюється законодавством України, Житловим кодексом України та цим Положенням.
- Житлова комісія є дорадчим органом виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – селищна рада) в питаннях житлової політики.
- Організація роботи Житлової комісії та ведення засідань покладається на голову Житлової комісії, а у разі його відсутності на заступника. У разі відсутності обох – на секретаря Житлової комісії.
- Цілі та повноваження
- Житлова комісія створюється для розгляду наступних питань:
- постановки на квартирний облік;
- надання житлової площі;
- надання місць для проживання в гуртожитках;
- зняття з квартирного обліку;
- внесення змін до облікових справ громадян, що перебувають на обліку;
- переоформлення особових рахунків на квартири у разі вибуття наймача, його смерті або за згодою мешканців;
- включення – виключення житлових площ до складу службового житла;
- надання службового житла;
- обстеження житлових умов при постановці на чергу;
- інші, пов’язані з житловими питаннями.
- Житлова комісія також:
- готує проекти рішень виконавчого комітету з питань, що відносяться до її компетенції;
- оформляє ордери на жилі приміщення;
- проводить обстеження житлово-побутових умов громадян з питань повноважень Житлової комісії;
- надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню громади;
- розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції Житлової комісії та вживає заходи щодо усунення виявлених порушень;
- формує справи;
- впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
- проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі;
- проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік;
- здійснює ведення реєстру квартирного обліку громадян.
- Порядок розгляду звернень та прийняття рішень
- Засідання Житлової комісії скликаються по мірі надходжень необхідності. Інформація про дату та час засідання комісії публікується на офіційному сайті селищної ради.
- Звернення розглядаються в місячний термін з дня подачі документів чи/або заяви.
- Заявники мають право брати участь у засіданні Житлової комісії.
- У разі потреби на засідання Житлової комісії викликаються інші зацікавлені особи.
- Перед розглядом питання на засіданні Житлової комісії, при необхідності проводиться комісійне обстеження заяви.
- Рішення вважається прийняти, якщо за нього проголосувало більше половини присутніх на засіданні членів Житлової комісії. При рівній кількості голосів, голос голови Житлової комісії вважається вирішальним.
- За результатами засідання складається протокол, який підписується усіма присутніми на засіданні членами Житлової комісії.
- Після прийняття рішення секретарем Житлової комісії готується проект рішення виконавчого комітету.
- Про прийняте виконавчим комітетом рішення заявник повідомляється письмово.
- Голова, його заступник, секретар та члени Житлової комісії зобов’язані зберігати конфіденційну інформацію, яка стала їм відома під час виконання своїх обов’язків, та іншої інформації, що згідно із законодавством не підлягає розголошенню.
- Житлова комісія у межах повноважень та компетенції має право отримувати інформацію та документи від посадових осіб виконавчих органів селищної ради, громадян та підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності.
- Житлова комісія зобов’язана проводити свої засідання відповідно до вимог чинного законодавства України, зберігати конфіденційність інформації, своєчасно надавати відповіді на звернення юридичних та фізичних осіб з питань повноважень та компетенції Житлової комісії.
ІV. Розподіл обов’язків
- Голова комісії:
- здійснює загальне керівництво роботою Житлової комісії і відповідає за діяльність Житлової комісії;
- веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;
- впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
- щорічно інформує про облік громадян, які потребують покращення житлових умов та про проведену роботу комісії в цілому.
- Заступник голови Житлової комісії:
- виконує доручення голови Житлової комісії та комісії;
- у разі відсутності голови чи секретаря Житлової комісії або неможливості ним (ними) виконувати свої повноваження здійснює функції голови Житлової комісії та виконує обов’язки секретаря Житлової комісії відповідно.
- Секретар Житлової комісії:
- готує проекти рішень виконавчого комітету;
- проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі;
- проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік;
- проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі (реєстрі) ведення;
- відповідає за: прийом документів від громадян; ведення і оформлення протоколів засідань; підготовку засідань; оформлення та видачу ордерів; формування житлових справ.
У разі відсутності секретаря Житлової комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження обов’язки секретаря Житлової комісії виконує заступник голови Житлової комісії.
- Члени комісії:
- беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлових умов, та виконують окремі доручення Житлової комісії та голови комісії.