Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№ 833 Про затвердження Положення про житлову комісію при виконавчому комітеті Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області

Дата: 29.08.2023 11:10
Кількість переглядів: 313

Фото без опису

У К Р А Ї Н А

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

РІШЕННЯ № 833

 

від «25» серпня 2023 р.

 

Про затвердження

Положення про житлову комісію

при виконавчому комітеті Новогуйвинської селищної ради

Житомирського району Житомирської області

 

Враховуючи пункт 3 Правил обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень, керуючись ст. 16, 39 Житлового кодексу України, ст. 30, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1.Затвердити Положення про житлову комісію при виконавчому комітеті Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (додається).

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тетяну ПАРФЕНТІЄВУ.

 

 

Секретар ради                                                              Олександр ЛОВИНЮК

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району

Житомирської області

від «25» серпня 2023р. № 833

 

 

Положення

про житлову комісію при виконавчому комітеті Новогуйвинської селищної ради

Житомирського району Житомирської області

Загальні положення

 

  1. Склад та Положення про житлову комісію при виконавчому комітеті Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – Житлова комісія) затверджується рішенням виконавчого комітету селищної ради відповідно до чинного законодавства України.
  2. Діяльність Житлової комісії регулюється законодавством України, Житловим кодексом України та цим Положенням.
  3. Житлова комісія є дорадчим органом виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – селищна рада) в питаннях житлової політики.
  4. Організація роботи Житлової комісії та ведення засідань покладається на голову Житлової комісії, а у разі його відсутності на заступника. У разі відсутності обох – на секретаря Житлової комісії.

 

  1. Цілі та повноваження

 

  1. Житлова комісія створюється для розгляду наступних питань:
  • постановки на квартирний облік;
  • надання житлової площі;
  • надання місць для проживання в гуртожитках;
  • зняття з квартирного обліку;
  • внесення змін до облікових справ громадян, що перебувають на обліку;
  • переоформлення особових рахунків на квартири у разі вибуття наймача, його смерті або за згодою мешканців;
  • включення – виключення житлових площ до складу службового житла;
  • надання службового житла;
  • обстеження житлових умов при постановці на чергу;
  • інші, пов’язані з житловими питаннями.

 

  1. Житлова комісія також:
  • готує проекти рішень виконавчого комітету з питань, що відносяться до її компетенції;
  • оформляє ордери на жилі приміщення;
  • проводить обстеження житлово-побутових умов громадян з питань повноважень Житлової комісії;
  • надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню громади;
  • розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції Житлової комісії та вживає заходи щодо усунення виявлених порушень;
  • формує справи;
  • впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
  • проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі;
  • проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік;
  • здійснює ведення реєстру квартирного обліку громадян.

 

  1. Порядок розгляду звернень та прийняття рішень

 

  1. Засідання Житлової комісії скликаються по мірі надходжень необхідності. Інформація про дату та час засідання комісії публікується на офіційному сайті селищної ради.
  2. Звернення розглядаються в місячний термін з дня подачі документів чи/або заяви.
  3. Заявники мають право брати участь у засіданні Житлової комісії.
  4. У разі потреби на засідання Житлової комісії викликаються інші зацікавлені особи.
  5. Перед розглядом питання на засіданні Житлової комісії, при необхідності проводиться комісійне обстеження заяви.
  6. Рішення вважається прийняти, якщо за нього проголосувало більше половини присутніх на засіданні членів Житлової комісії. При рівній кількості голосів, голос голови Житлової комісії вважається вирішальним.
  7. За результатами засідання складається протокол, який підписується усіма присутніми на засіданні членами Житлової комісії.
  8. Після прийняття рішення секретарем Житлової комісії готується проект рішення виконавчого комітету.
  9. Про прийняте виконавчим комітетом рішення заявник повідомляється письмово.
  10. Голова, його заступник, секретар та члени Житлової комісії зобов’язані зберігати конфіденційну інформацію, яка стала їм відома під час виконання своїх обов’язків, та іншої інформації, що згідно із законодавством не підлягає розголошенню.
  11. Житлова комісія у межах повноважень та компетенції має право отримувати інформацію та документи від посадових осіб виконавчих органів селищної ради, громадян та підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності.

 

  1. Житлова комісія зобов’язана проводити свої засідання відповідно до вимог чинного законодавства України, зберігати конфіденційність інформації, своєчасно надавати відповіді на звернення юридичних та фізичних осіб з питань повноважень та компетенції Житлової комісії.

 

ІV. Розподіл обов’язків

 

  1. Голова комісії:
  • здійснює загальне керівництво роботою Житлової комісії і відповідає за діяльність Житлової комісії;
  • веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;
  • впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
  • щорічно інформує про облік громадян, які потребують покращення житлових умов та про проведену роботу комісії в цілому.

 

  1. Заступник голови Житлової комісії:
  • виконує доручення голови Житлової комісії та комісії;
  • у разі відсутності голови чи секретаря Житлової комісії або неможливості ним (ними) виконувати свої повноваження здійснює функції голови Житлової комісії та виконує обов’язки секретаря Житлової комісії відповідно.

 

  1. Секретар Житлової комісії:
  • готує проекти рішень виконавчого комітету;
  • проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі;
  • проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік;
  • проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі (реєстрі) ведення;
  • відповідає за: прийом документів від громадян; ведення і оформлення протоколів засідань; підготовку засідань; оформлення та видачу ордерів; формування житлових справ.

У разі відсутності секретаря Житлової комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження обов’язки секретаря Житлової комісії виконує заступник голови Житлової комісії.

 

  1. Члени комісії:
  • беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлових умов, та виконують окремі доручення Житлової комісії та голови комісії.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень