№ 812 Про розподіл обов’язків між відповідальними за організацію та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів на території Новогуйвинської територіальної громади Житомирського району Житомирської області
У К Р А Ї Н А
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ № 812
«20» липня 2023 р. смт Новогуйвинське
Про розподіл обов’язків між
відповідальними за організацію
та ведення військового обліку
призовників, військовозобов’язаних
та резервістів на території Новогуйвинської
територіальної громади Житомирського району
Житомирської області
З метою забезпечення повноти та достовірності даних, що визначають кількісний склад та якісний стан призовників, військовозобов’язаних та резервістів, керуючись Законами України «Про оборону України», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»,«Про військовий обов’язок і військову службу», постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року №1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів», статтями 36, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради:
ВИРІШИВ:
1.Затвердити розподіл обов’язків між відповідальними за організацію та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів на території Новогуйвинської територіальної громади Житомирського району Житомирської області, згідно з додатком 1.
2.В період тимчасової відсутності працівників, визначених в п.1 цього рішення (відпустка, відрядження, перебування у тимчасовій непрацездатності, вакантності посади тощо) їх обов’язки виконує особа, згідно з додатком 2.
3.Контроль за виконання цього рішення залишаю за собою.
Секретар ради Олександр ЛОВИНЮК
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Новогуйвинської селищної ради
від «20» липня 2023 року №812
РОЗПОДІЛ ОБОВ`ЯЗКІВ
між відповідальними за організацію та ведення військового обліку
призовників, військовозобов’язаних та резервістів на території
Новогуйвинської територіальної громади Житомирського району
Житомирської області
Сектор військового обліку Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області |
|
Взяття на персонально-первинний військовий облік громадян, які прибули на нове місце проживання до Новогуйвинської селищної ради, тільки після взяття їх на військовий облік у ЖРТЦК та СП, облікових органах СБУ, підрозділах Служби зовнішньої розвідки |
Постійно |
|
Під час взяття призовників, військовозобов’язаних та резервістів на персонально-первинний військовий облік: -перевіряння дійсністі та належністі військово-облікових документів призовників, військовозобов’язаних та резервістів їх власникам, наявність відміток про взяття на військовий облік у відповідному ЖРТЦК та СП, органі СБУ, підрозділі Служби зовнішньої розвідки та своєчасність їх прибуття до Новогуйвинської селищної ради, доведення під особистий підпис призовників, військовозобов’язаних та резервістів правил військового обліку (додаток 2 до Порядку) та інформації про відповідальність за невиконання цих правил;
У разі виявлення у військово-облікових документах призовників, військовозобов’язаних та резервістів розбіжностей, помилок або підробок повідомлення про це відповідного ЖРТЦК та СП, органу СБУ, підрозділу Служби зовнішньої розвідки. |
При взятті на персонально-первинний військовий облік |
||
Отримання від старост карток первинного обліку, правил військового обліку з особистими підписами призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які взяті на персонально-первинний військовий облік |
До 1 числа кожного місяця |
||
|
Виключення з персонально-первинного військового обліку громадян під час їх вибуття в іншу адміністративно-територіальну одиницю до нового місця проживання тільки після зняття таких громадян з військового обліку у ЖРТЦК та СП, облікових органах СБУ, підрозділах Служби зовнішньої розвідки |
Постійно |
|
Отримує від старост повідомлень про зміну облікових даних (додаток 4 – до Порядку) |
У п’ятиденний строк |
||
|
Внесення відповідних змін до карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, щодо їх прізвища, власного імені та по батькові (за наявності), реквізитів паспорта громадянина України, адреси задекларованого/зареєстрованого місця проживання, сімейного стану, освіти, місця роботи і посади |
У п’ятиденний строк з дня надходження від старост повідомлення про зміну облікових даних (додатку 4 – до Порядку) |
|
|
Надсилання до відповідного ЖРТЦК та СП, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки повідомлень про зміну облікових даних (додаток 4) |
Щомісяця до 5 числа |
|
|
Ведення карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів (додаток 3 – до Порядку), які проживають на території громади
|
Постійно |
|
|
Проведення відповідної роз’яснювальної роботи серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів щодо виконання ними правил військового обліку |
Постійно |
|
|
Інформування ЖРТЦК та СП, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки про призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які:
-вибули до нового місця проживання за межі адміністративно-територіальної одиниці без зняття з військового (персонально-первинного) обліку |
У семиденний строк |
|
|
Оповіщення на вимогу ЖРТЦК та СП, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки призовників, військовозобов’язаних та резервістів про їх виклик до ЖРТЦК та СП, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки і забезпечення їх своєчасного прибуття |
Відповідно до розпорядження |
|
|
Взаємодію з ЖРТЦК та СП, органами СБУ, підрозділами Служби зовнішньої розвідки щодо здійснення спільних заходів в галузі оборонної роботи, строків та способів звіряння даних карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів (далі — картки первинного обліку), внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників, військовозобов’язаних та резервістів |
Постійно |
|
|
Подання до ЖРТЦК та СП, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки відомостей щодо призовників, військовозобов’язаних та резервістів, військовий облік яких вони ведуть |
На вимогу ЖРТЦК та СП, органів СБУ, підрозділів СЗР |
|
|
Внесення з дня подання відповідних документів змін до карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, щодо їх прізвища, власного імені та по батькові (за наявності), реквізитів паспорта громадянина України, адреси задекларованого/зареєстрованого місця проживання, сімейного стану, освіти, місця роботи і посади |
У п’ятиденний строк |
|
|
Звіряння облікових даних карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які перебувають на персонально-первинному військовому обліку у Новогуйвинській селищній раді: -з обліковими даними, що містяться у списках персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів (додаток 5 - до Порядку) підприємств, установ та організацій, в яких вони працюють (навчаються), що перебувають на території громади -з документами щодо реєстрації місця проживання фізичних осіб або з відображенням в електронній формі інформації, що міститься в таких документах, які можуть пред’являтися (надаватися) з використанням мобільного додатка Порталу Дія; -з місцем фактичного проживання призовників, військовозобов’язаних та резервістів
|
Не рідше одного разу на рік |
|
|
Звіряння облікових даних карток первинного обліку призовників, які перебувають на персонально-первинному військовому обліку у Новогуйвинській селищній раді, з обліковими даними ЖРТЦК та СП (звіряння облікових даних карток первинного обліку призовників здійснюється після приписки громадян до призовних дільниць і перед призовом їх на строкову військову службу, а також в інші строки, визначені ЖРТЦК та СП) |
Не рідше одного разу на рік |
|
|
Складання і подання до ЖРТЦК та СП узагальнені списки громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць (додаток 6 – до Порядку) |
Щороку до 1 грудня |
|
|
Приймання від призовників, військовозобов’язаних та резервістів під розписку у бланках розписок (додаток 7 – до Порядку) їх військово-облікових документів для звіряння з картками первинного обліку |
При необхідності |
|
|
Здійснення постійного контролю за виконанням посадовими особами підприємств, установ та організацій, які розташовані на території громади, вимог Порядку, а призовниками, військовозобов’язаними та резервістами — правил військового обліку |
Постійно |
|
|
Інформування відповідних ЖРТЦК та СП, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки про посадових осіб підприємств, установ та організацій, які порушують вимоги Порядку, а також про громадян, які порушують правила військового обліку, для притягнення винних до відповідальності згідно із законом |
При виявленні порушення |
|
|
Ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірки стану військового обліку, звіряння облікових даних з даними Житомирського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки (додаток 9 – до Порядку) |
Постійно |
|
|
Письмове повідомлення ЖРТЦК та СП, органам СБУ, підрозділам Служби зовнішньої розвідки про результати оповіщення згідно розпоряджень, виконання призовниками військовозобов'язаними та резирвистами вимог законодавства |
У триденний строк або в строк зазначений в розпорядженні |
|
|
Організація та ведення мобілізаційної роботи |
Постійно |
|
Озерненський старостинський округ Гуйвинський старостинський округ |
|||
|
Проведення відповідної роз’яснювальної роботи серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів щодо виконання ними правил військового обліку |
Постійно |
|
|
Оповіщення на вимогу відповідних ЖРТЦК та СП, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки призовників, військовозобов’язаних та резервістів про їх виклик до ЖРТЦК та СП, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки і забезпечення їх своєчасного прибуття |
На вимогу відповідних ЖРТЦК та СП, органів СБУ, підрозділів СЗР |
|
|
Взаємодію з ЖРТЦК та СП, органами СБУ, підрозділами Служби зовнішньої розвідки щодо здійснення спільних заходів в галузі оборонної роботи |
Постійно |
|
4. |
Складення і подання до сектору військового обліку Новогуйвинської селищної ради списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць (додаток 6) |
До 1 грудня щороку |
|
5 |
Інформування ЖРТЦК та СП, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки про посадових осіб підприємств, установ та організацій, які порушують вимоги Порядку, а також про громадян, які порушують правила військового обліку, для притягнення винних до відповідальності згідно із законом |
Постійно |
|
6 |
Звіряння облікових даних карток первинного обліку у випадках, передбачених абзацами другим — четвертим підпункту 11 пункту 24 Порядку, шляхом здійснення подвірного обходу |
Відповідно до графіка звіряння, затвердженого розпорядженням селищного голови |
|
7 |
Здійснення контролю за виконанням посадовими особами підприємств, установ та організацій, які розташовані на території відповідного старостату, вимог Порядку, а призовниками, військовозобов’язаними та резервістами — правил військового обліку |
Постійно |
|
8 |
Надання сектору військового обліку Новогуйвинської селищної ради повідомлень про зміну облікових даних |
У п’ятиденний строк |
|
9 |
Організація та ведення мобілізаційної роботи |
Постійно |
|
10
|
Ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірки стану військового обліку, звіряння облікових даних з даними Житомирського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки (додаток 9 – до Порядку |
Постійно |
|
Секретар ради Олександр ЛОВИНЮК
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Новогуйвинської селищної ради
від «20» липня 2023 року №812
Виконання обов’язків
в період тимчасової відсутності (відпустка, відрядження, лікарняний)
відповідальних за організацію та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів на території
Новогуйвинської селищної ради Житомирського району
Житомирської області
.
Відповідальні за організацію та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів на території Новогуйвинської селищної ради |
Відповідальні на період тимчасової відсутності (відпустка, лікарняний, відрядження) |
|||
№ з/п |
Штатна посада |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Штатна посада |
Прізвище, ім’я, по батькові |
|
Староста Руднє-Городищенського старостинського округу |
Рисіч О.М. |
Староста Троянівського старостинського округу |
Білеуш М.І. |
|
Староста Троянівського старостинського округу |
Білеуш М.І. |
Староста Головенського старостинського округу |
Аврамчук О. О. |
|
Староста Головенського старостинського округу |
Аврамчук О. О. |
Староста Троянівського старостинського округу |
Білеуш М.І. |
|
|
|||
|
Староста Пряжівського старостинського округу |
Давидовський Ю.Ф. |
Староста Сінгурівського старостинського округу |
Шикера О. І. |
|
Староста Сінгурівського старостинського округу |
Шикера О.І. |
Староста Пряжівського старостинського округу |
Давидовський Ю.Ф. |
|
Староста Вертокиївського старостинського округу |
Гурківська В.Б. |
Староста Озерянківського старостинського округу |
Лихотворик Н.Т. |
|
Староста Озерянківського старостинського округу |
Лихотворик Н.Т. |
Староста Вертокиївського старостинського округу |
Гурківська В.Б. |
|
Староста Озерненського старостинського округу |
Вівденко О.О. |
Староста Гуйвинського старостинського округу |
Гончаренко З.Г. |
|
Староста Гуйвинського старостинського округу |
Гончаренко З.Г. |
Староста Озерненського старостинського округу |
Вівденко О.О. |
|
Глибочанський старостинського округу |
Рисіч О.М. |
Староста Троянівського старостинського округу |
Білеуш М.І. |
Секретар ради Олександр ЛОВИНЮК