Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№ 793 Про внесення змін до складу Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України,

Дата: 29.06.2023 10:37
Кількість переглядів: 254

Фото без опису

У К Р А Ї Н А

     НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

            РІШЕННЯ № 793

 

«27» червня 2023 року                                                     смт Новогуйвинське

 

Про внесення змін до складу Комісії з

розгляду питань щодо надання

компенсації за пошкоджені об’єкти

нерухомого майна внаслідок бойових дій,

терористичних актів, диверсій, спричинених

збройною агресією Російської Федерації

проти України, та Положення про Комісію

 

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до законів України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 381 «Про затвердження Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», з метою розгляду питань надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна на території Новогуйвинської селищної територіальної громади внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, у зв’язку із змінами в законодавстві України, виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Внести зміни у склад Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, утвореної рішенням виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області від 18.05.2023 № 764 «Про утворення Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України», виклавши її персональний склад у новій редакції, що додається.

 

2. Внести зміни у Положення про Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, затверджене рішенням виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області від 18.05.2023 № 764 «Про утворення Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України», виклавши його у новій редакції, що додається.

 

3. Визнати такими, що втратили чинність, персональний склад та Положення про Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, затверджені рішенням виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області від 18.05.2023 № 764 «Про утворення Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України».

 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тетяну ПАРФЕНТІЄВУ.

 

Секретар ради                                                                                Олександр ЛОВИНЮК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету

Новогуйвинської селищної ради

Житомирського району

Житомирської області

від 27.06.2023 № 793

 

Склад

Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти

нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України

 

ПАРФЕНТІЄВА Тетяна Миколаївна

-заступник Новогуйвинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради;

 

РУЦЬКА Лариса Андріївна

-начальник відділу соціального захисту та охорони здоров’я Новогуйвинської селищної ради;

 

БЕСАРАБ Олексій Дмитрович

-начальник відділу правового забезпечення, договірної та претензійно-позовної роботи управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради;

 

ЮРЧУК Святослав Євгенович

-начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності Новогуйвинської селищної ради;

 

ЛАТИШЕВ Руслан Анатолійович

-начальник Новогуйвинського ВЖРЕКП;

 

БЯЛОШИЦЬКИЙ Михайло Ігорович

-начальник КП «Озерне» Новогуйвинської селищної ради;

 

Староста

-старостинського округу Новогуйвинської територіальної громади за територіальною приналежністю;

АНДРОЩУК Ірина Василівна

-представник громадськості, фізична особа;

БАЛКОВСЬКА Олена Анатоліївна

-представник громадськості, фізична особа;

ХРОПОНЮК Олена Станіславівна

-представник громадськості, фізична особа;

ЗАГОРУЙКО Марина Миколаївна

-представник громадськості, фізична особа.

 

Секретар ради                                                                          Олександр ЛОВИНЮК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету

Новогуйвинської селищної ради

Житомирського району

Житомирської області

від 27.06.2023 №793

 

Положення

про Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України

 

1. Це Положення визначає порядок організації роботи Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі – Комісія).

 

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України та Законом України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України», Порядком надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 381 (далі – Порядок), постановами Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 року № 257 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», від 19 квітня 2022 року № 473 «Про затвердження Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд», іншими законодавчими та нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

 

3. Терміни, що використовуються у цьому Положенні, вживаються у значенні, наведеному у Цивільному кодексі України, Бюджетному кодексі України, законах України «Про публічні електронні реєстри», «Про електронні довірчі послуги», «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», «Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг», «Про оборону України», «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про надання будівельної продукції на ринку», «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України», постанові Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 381 «Про затвердження Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення» та інших законодавчих актах.

4. Основними завданнями Комісії є:

4.1. Розгляд та вивчення поданих заяв та інших документів, які є підставою для надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі – компенсація).

4.2. Прийняття рішень про надання компенсації отримувачам компенсації чи відмову у наданні заявникам компенсації.

5. Комісія є консультативно-дорадчим органом, підзвітним та підконтрольним виконавчому комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – уповноважений орган). Уповноважений орган забезпечує дотримання комісією вимог Порядку.

Комісія утворюється, її персональний склад та Положення затверджуються рішенням виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області.

До складу Комісії входять представники від уповноваженого органу та громадськості. Кількість представників від громадськості не може бути меншою однієї третини загального складу комісії.

До складу Комісії повинен входити фахівець, який здобув вищу освіту у галузі знань “Будівництво та архітектура”, крім спеціальності “Геодезія та землеустрій”, або особа, що має досвід роботи у сфері будівництва.

Висунення кандидатур до складу Комісії здійснюється протягом п’яти робочих днів з дня прийняття рішення уповноваженим органом про утворення Комісії, яке розміщується на офіційному веб-сайті уповноваженого органу (за наявності) або оприлюднюється в інший спосіб.

Кандидатури від громадськості можуть висуватися міжнародними та громадськими організаціями, в тому числі антикорупційними, а також фізичними особами.

Заява про висунення кандидатури від громадськості подається до уповноваженого органу у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту, та містить прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) кандидатури представника, а також такі відомості про заявника:

для міжнародної чи громадської організації:

- найменування;

- напрями діяльності;

- код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ (за наявності);

- місцезнаходження;

- контактні дані (номер телефону, адреса електронної пошти);

для фізичної особи:

- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) (за наявності);

- фактична адреса реєстрації/проживання;

- контактні дані (номер телефону, адреса електронної пошти).

Дані, зазначені у заяві, засвідчуються підписом фізичної особи/представника міжнародної чи громадської організації, що її подала.

У разі коли кількість заяв перевищує граничну чисельність представників від громадськості, висунуті кандидатури включаються до складу Комісії у міру черговості надходження заяв, при цьому особи, які мають більше одного року досвіду роботи у сфері будівництва, протидії корупції, внутрішнього аудиту чи моніторингу закупівель, мають переважне право на включення до складу Комісії.

Перелік кандидатур від уповноваженого органу формується керівником уповноваженого органу.

Кількість членів Комісії повинна бути не менш як п’ять осіб. Максимальна кількість членів комісії становить 11, кількість представників від громадськості становить 4. Голова, заступник голови, секретар обираються з представників уповноваженого органу на першому засіданні Комісії простою більшістю голосів членів Комісії шляхом голосування.

До участі в засіданні Комісії не допускається член Комісії за наявності у нього потенційного, реального конфлікту інтересів.

6. Голова Комісії:

здійснює керівництво діяльністю Комісії;

веде засідання Комісії;

розподіляє обов’язки між членами Комісії, дає їм доручення;

приймає рішення щодо проведення засідань Комісії;

здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

Заступник голови Комісії:

у разі відсутності голови Комісії здійснює його функції;

забезпечує організацію діяльності Комісії;

здійснює моніторинг стану виконання рішень Комісії та постійно інформує про це голову Комісії;

виконує інші доручення голови Комісії.

Секретар Комісії:

організовує підготовку до засідання Комісії;

інформує членів Комісії про час та дату його проведення;

готує проєкт порядку денного;

складає та оформляє протокол засідання Комісії;

виконує інші функції за дорученням голови Комісії.

7. Основною формою роботи Комісії є засідання, необхідність проведення яких і перелік питань розгляду на яких визначає голова Комісії.

Комісія може проводити свої засідання в режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет.

Засідання Комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її складу.

Член комісії, який має конфлікт інтересів, не має права брати участь у засіданнях комісії з питань, за якими існує такий конфлікт інтересів. Про наявність конфлікту інтересів член комісії або інша особа, яка має відповідні відомості, повинні повідомити голові комісії до початку засідання для прийняття рішення про можливість участі відповідного члена комісії у засіданні з відповідних питань.

Рішення Комісії приймаються більшістю голосів її членів, які беруть участь у засіданні та мають право голосу. У разі рівного розподілу голосів остаточне рішення приймає головуючий на засіданні.

Рішення Комісії, в тому числі ті, що прийняті за результатами засідання, проведеного дистанційно в режимі реального часу (он-лайн), підписується головою, секретарем та присутніми на засіданні членами Комісії (члени Комісії, які беруть участь у засіданні Комісії дистанційно в режимі реального часу (он-лайн) та можуть підписувати в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису). Рішення Комісії фіксуються у протоколі засіданні, який підписується головуючим на засіданні та секретарем Комісії.

Член Комісії, який не підтримує пропозиції, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

Комісія відповідно до покладених на неї завдань провадить свою діяльність із дотриманням законодавства про охорону праці, виконанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту. Під час попереджувального сигналу “Увага всім” члени Комісії зобов’язані дотримуватися планів реагування на надзвичайні ситуації, затверджених в установленому законодавством порядку.

8. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

8.1. Надає отримувачам компенсації вичерпну інформацію та консультації з питань отримання компенсації, повідомляє про можливість звернутися на урядову гарячу лінію відповідно до пункту 26 Порядку.

8.2. Розглядає заяви.

8.3. Встановлює наявність/відсутність права та підстав для надання компенсації та пріоритетного права на отримання компенсації відповідно до пункту 5 Порядку.

8.4. Проводить перевірку отримувача компенсації на відсутність (наявність) судимості за вчинення кримінальних правопорушень, передбачених розділом I «Злочини проти основ національної безпеки України" Особливої частини Кримінального кодексу України.

8.5. Забезпечує проведення обстеження пошкодженого об’єкта, в тому числі з метою встановлення факту ремонтних робіт, що виконані за рахунок інших джерел фінансування, або у разі, коли обстеження не було проведено до моменту розгляду заяви.

8.6 Ознайомлює отримувача компенсації з даними, зафіксованими для заповнення чек-листа, форма якого наведена в додатку 2 Порядку (далі – чек-лист).

8.7. Приймає рішення про зупинення/поновлення розгляду заяви, надання/відмову у наданні компенсації відповідно до Порядку.

8.8. Здійснює розрахунок компенсації за пошкоджений об’єкт та визначає обсяг пошкоджень об’єкта нерухомого майна за даними акта комісійного обстеження, виконаного відповідно до пункту 81 Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 року № 473, та/або звіту з технічного обстеження відповідно до пункту 81 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 року № 257.

8.9. Заповнює чек-лист в електронній формі за допомогою Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів проти України, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі – Реєстр пошкодженого та знищеного майна).

8.10. Здійснює фотофіксацію пошкоджень об’єкта нерухомого майна, що свідчать про характер та обсяг руйнувань, за кожним видом ремонтних робіт, визначених у чек-листі, у разі недодання результатів фотофіксації до акта комісійного обстеження та/або звіту з технічного обстеження.

8.11. Виконує інші повноваження, що випливають з покладених на неї завдань.

9. Комісія в Реєстрі пошкодженого та знищеного майна:

9.1. Отримує заяви для їх розгляду.

9.2. Перевіряє надану інформацію в заяві та додані документи.

9.3. Вносить відомості про зупинення/поновлення розгляду заяви із зазначенням інформації та/або документів, які заявник повинен додати, але в межах та відповідно до пункту 13 Порядку.

9.4. Вносить результати комісійного обстеження у разі його проведення за рішенням цієї Комісії.

9.5. Заповнює за кожним пошкодженим об’єктом чек-лист, результати фотофіксації пошкоджень об’єкта та визначає розмір компенсації.

9.6. Вносить відомості про надання/відмову у наданні компенсації.

9.7. Комісія проводить перевірку інформації, наданої в заяві та доданих до неї документах, зокрема з урахуванням рекомендацій Мінфіну, наданих за результатами верифікації такої інформації щодо її відповідності вимогам законодавства, що впливає на визначення права на отримання та розмір компенсації заявника, відповідно до Закону України «Про верифікацію та моніторинг державних виплат».

10. Комісія з метою виконання покладених на неї завдань має:

10.1. Доступ та право на отримання документів та/або інформації (в тому числі конфіденційної, в порядку, встановленому законодавством) з інформаційно-комунікаційних систем державної та комунальної форми власності, необхідних для перевірки відомостей, зазначених у заявах.

10.2. Право на безкоштовне отримання від державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, які володіють документами та/або інформацією, необхідними для прийняття рішення про надання компенсації (у тому числі з метою поновлення втрачених документів, необхідних для надання компенсації), протягом трьох робочих днів з дня отримання відповідного запиту.

11. Черговість прийнятих до розгляду заяв визначається автоматично програмними засобами Реєстру пошкодженого та знищеного майна у порядку надходження інформаційних повідомлень з урахуванням пріоритетного права, визначеного пунктом 5 Порядку.

Строк розгляду заяви Комісією не повинен перевищувати 30 календарних днів з дня її подання.

У разі коли заява була подана до дати утворення комісії, строк розгляду заяви відраховується від дати утворення комісії уповноваженим органом.

12. Підставами для відмови у наданні компенсації є:

12.1. Подання заяви про надання компенсації особою, яка не може бути отримувачем компенсації відповідно до Порядку або не має повноважень для подання заяви.

12.2. Виявлення недостовірних даних, зазначених у заяві про надання компенсації за пошкоджений об’єкт.

13. Підставами для зупинення розгляду заяви Комісією є:

13.1. Неподання або подання не в повному обсязі інформації та/або документів в межах переліку, передбаченого пунктом 13 Порядку.

13.2. Наявність у комісії документально підтверджених відомостей про те, що отримувачу компенсації вручено підозру про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого розділом І «Злочини проти основ національної безпеки України» Особливої частини Кримінального кодексу України.

Комісія у строк, встановлений для розгляду заяви, приймає рішення про зупинення розгляду заяви та невідкладно, але не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня прийняття такого рішення, повідомляє про це заявнику.

Рішення повинне містити вичерпний перелік підстав для зупинення розгляду заяви.

Комісія не має права вимагати від заявника надання інших документів, крім тих, відсутність яких стала підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви.

Розгляд заяви про надання компенсації поновлюється на підставі рішення Комісії про відновлення розгляду заяви про надання компенсації протягом п’яти робочих днів з дня отримання відомостей про усунення обставин, що стали підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви. Зазначене рішення приймається протягом п’яти робочих днів з дня отримання Комісією відомостей про усунення обставин, що стали підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про надання компенсації.

Перебіг строку розгляду заяви продовжується з моменту усунення обставин, що стали підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви, з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

14. За результатами розгляду заяви Комісія приймає рішення про надання/відмову у наданні компенсації. У рішенні про відмову у наданні компенсації обов’язково зазначаються підстави для такої відмови.

Протягом п’яти днів від завершення строку для подання заперечень на рішення Комісії (з урахуванням можливого його продовження за заявою заявника) відповідно до пункту 25 Порядку уповноважений орган розглядає прийняте Комісією рішення разом із запереченнями заявника (якщо такі були подані) та приймає одне з таких рішень:

затвердити рішення Комісії про надання/відмову у наданні компенсації;

надіслати заяву на повторний розгляд Комісією.

Копія рішення виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області про затвердження рішення Комісії про надання/відмову у наданні компенсації завантажується уповноваженою посадовою особою з накладенням електронного кваліфікованого підпису, що базується на сертифікаті відкритого ключа, до Реєстру пошкодженого та знищеного майна протягом трьох робочих днів з дня його видання.

Заявнику засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі – Портал Дія), зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія), за результатами розгляду заяви надходить повідомлення про прийняте Комісією рішення та розмір компенсації.

Після затвердження рішення Комісії та винесення його у Реєстр пошкодженого та знищеного майна отримувачу компенсації засобами Портал Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія), надходить відповідне повідомлення.

У разі подання заяви в паперовій формі відповідно до пункту 131 Порядку відповідні повідомлення доводяться до відома отримувача компенсації у письмовій формі Комісією/уповноваженим органом, що прийняв таке рішення, не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення.

15. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності Комісії здійснюється у такому порядку:

1) у разі незгоди з даними акта комісійного обстеження та/або звіту з технічного обстеження заявник має право подати заперечення до Комісії протягом п’яти робочих днів з дати проведення обстеження, якщо таке обстеження було проведено після подання заяви (якщо обстеження було проведено до дати подання заяви, - протягом п’яти робочих днів після подання заяви). Заперечення повинні бути в обов’язковому порядку розглянуті та враховані Комісією під час складання чек-листа та прийняття рішення про надання/відмову у наданні компенсації, про що повинно бути зроблено примітку у такому рішенні;

2) у разі незгоди з рішенням Комісії про надання/відмову у наданні компенсації, зокрема з розміром компенсації, заявник має право подати заперечення до уповноваженого органу протягом п’яти робочих днів з дати прийняття рішення комісією. Заперечення повинні бути в обов’язковому порядку розглянуті та враховані уповноваженим органом під час прийняття одного з рішень, передбачених пунктом 12 Порядку, про що повинно бути зроблено примітку у такому рішенні;

3) у разі незгоди з іншими рішеннями, діями або бездіяльністю Комісії заявник має право подати відповідну скаргу до уповноваженого органу протягом п’яти робочих днів з дати вчинення таких дій або прийняття рішень/граничного строку, коли такі дії повинні бути вчинені або рішення прийняті. За результатами розгляду скарги уповноважений орган приймає рішення, яке є обов’язковим для виконання Комісією.

Заперечення та скарги, передбачені цим пунктом, подаються заявником у паперовій формі через адміністратора центру надання адміністративних послуг, посадову особу органу соціального захисту населення або нотаріуса.

За зверненням заявника строк подання заперечень чи скарг може бути продовжений ще на п’ять робочих днів.

До заперечення/скарги заявник має право подавати пояснення, фотофіксації, висновки від третіх осіб, зокрема Групи підтримки єВідновлення, інші документи на підтвердження аргументів, наведених в запереченні/скарзі.

Рішення уповноваженого органу можуть бути оскаржені у судовому порядку.

16. Після завершення ремонтних робіт, визначених у чек-листі, отримувач компенсації зобов’язаний протягом 15 робочих днів подати (засобами Порталу Дія з урахуванням його технічної можливості або в паперовій формі через адміністратора центру надання адміністративних послуг, посадову особу органу соціального захисту населення або нотаріуса) повідомлення про завершення ремонтних робіт.

З метою встановлення факту цільового використання компенсації для придбання будівельної продукції для проведення ремонту за кожним видом ремонтних робіт, визначених у чек-листі, комісією здійснюється верифікація.

Верифікація здійснюється Комісією протягом 30 календарних днів після закінчення місяця щодо не менш як 5 відсотків всіх заяв, ремонтні роботи за якими завершені у такому місяці. Ремонт вважається завершеним з дати подання отримувачем компенсації повідомлення, передбаченого пунктом 27 Порядку, а у разі неподання такого повідомлення - через дванадцять місяців з дати зарахування коштів на спеціальний рахунок отримувача компенсації. Відбір заяв, ремонтні роботи за якими завершені, для проведення верифікації здійснюється автоматично з даних Реєстру пошкодженого та знищеного майна.

Верифікація здійснюється з обов’язковим комісійним обстеженням об’єкта, на якому проводилися ремонтні роботи. В рамках верифікації перевіряється відповідність фактично проведених робіт та/або придбаних товарів будівельної продукції за кожним видом ремонтних робіт, визначених у чек-листі. Результати верифікації фіксуються в акті верифікації, форма якого наведена у додатку 4 Порядку, який вноситься в Реєстр пошкодженого та знищеного майна.

У разі коли неможливо встановити факт проведення робіт чи придбання товарів будівельної продукції через незалежні від отримувача компенсації обставини (у разі повторного руйнування через бойові дії, терористичні акти, диверсії, пожежі, повені тощо), в акті верифікації робиться відповідна позначка.

Результати верифікації можуть бути оскаржені відповідно до пункту 25 Порядку.

17. Інформація про місцезнаходження Комісії, її персональний склад, порядок роботи та інформацію за результатами засідань Комісії (кількість розглянутих заяв, прийнятих Комісією рішень тощо) розміщується на сайті Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області.

18. Організаційне забезпечення діяльності Комісії здійснює відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області.

Інформаційне забезпечення діяльності Комісії здійснює відділ організаційного та інформаційного забезпечення Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області.

Матеріально-технічне забезпечення діяльності Комісії здійснює Новогуйвинська селищна рада Житомирського району Житомирської області.

19. Питання, не врегульовані цим Положенням, регулюються нормами Закону України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України», Порядком надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 381, та нормами чинного законодавства України.

 

Секретар ради                                                                           Олександр ЛОВИНЮК

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень