Відбулися громадські слухання щодо розгляду плану території під розміщення об'єктів торгівлі у Новогуйвинському
Сьогодні, 26-го червня, о 10:00, у приміщенні Новогуйвинської селищної ради відбулися громадські слухання щодо розгляду та обговорення містобудівної документації детального плану території під розміщення об’єктів торгівлі з облаштуванням благоустрою між будинками №6 та №8 селища міського типу Новогуйвинське по вулиці Миру.
На громадські обговорення прибуло і зареєструвалося 34 жителі Новогуйвинської територіальної громади. На слуханнях також були присутні: Юрчук Святослав Євгенович - начальник відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності (головуючий на слуханнях), Татарчук Роман Володимирович (секретар), головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності, розробник ПП «Домобуд ВС» - архітектор, (представник платника) ФОП «Решотка О. Л.» Учасники громадських обговорень заслухали представника ПП «Домобуд ВС» - архітектора, розробника містобудівної документації Олену Пушкарук, яка проінформувала присутніх стосовно мети розроблення даного документу. Також Олена Пушкарук зазначила, що містобудівна документація розроблена з урахуванням діючих норм законодавства.
Після прослуханої доповіді розробника містобудівної документації учасникам громадських слухань було запропоновано задати запитання доповідачу та обговорити даний проєкт. Питань, як і пропозицій, від слухачів не надійшло. Головуючий на слуханнях запропонував перейти до голосування, яке було одноголосним: дану містобудівну документацію було рекомендовано розглянути на архітектурно-містобудівній раді та затвердити на засіданні сесії.
Ознайомитися із детальним планом можна у розділі Містобудівна документація → Детальні плани → Детальний план території земельної ділянки під розміщення об’єктів торгівлі з облаштуванням благоустрою між будинками №6 та №8 смт Новогуйвинське, вул. Миру, Житомирського району, Житомирської області.