Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

 №101-ОД Про створення тимчасових робочих місць

Дата: 13.06.2023 14:01
Кількість переглядів: 79

Фото без опису

У К Р А Ї Н А

     НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Новогуйвинського селищного голови

 

13 червня 2023 року               смт Новогуйвинське                                   №101-ОД

 

Про створення

тимчасових робочих місць

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 №175, рішення виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради №753 від 18.05.2023 «Про організацію суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану на території Новогуйвинської селищної територіальної громади» та Договору про залучення зареєстрованих безробітних до суспільно-корисних робіт в умовах воєнного стану та фінансування їх організації від 13.06.20232023 року №49 (далі – Договір),

 

  1. СТВОРИТИ чотири тимчасові робочі місця за професією «підсобний робітник»  для організації та проведення оплачуваних суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану за видом: плетіння маскувальних сіток  в період з 14.06.2023 по 31.07.2023.

 

  1. Встановити оплату праці для кожного тимчасового робочого місця за професією «Підсобний робітник» у розмірі мінімальної заробітної плати, а саме 6700,00 грн. на місяць.

 

  1. Оплату праці відповідно до Договору здійснювати за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття перерахованих Житомирським обласним центром зайнятості на відповідний рахунок селищної ради.

 

  1. Головному спеціалісту відділу управління персоналом Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Левандівській Я.В. провести роботу по оформленню відповідних документів згідно з Договором.

 

  1. Інспектору з охорони праці Нероді І.В. організувати проведення інструктажу з охорони праці та пожежної безпеки.

 

  1. Начальнику відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення - головному бухгалтеру Григор’євій О.С.
  1. Забезпечити особам, зазначеним у Договорі, оплату праці у розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої на дату її нарахування, за повністю виконану  місячну (годинну) норму праці, встановлену з урахуванням положень Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану».
  2. Надавати Житомирській філії Житомирського обласного центру зайнятості щомісячно, до 3 числа місяця наступного за місяцем, у якому проводилися суспільно корисні роботи, довідку про виконання суспільно корисних робіт, за встановленою формою, що є додатком 3 до Договору.
  3. Повертати Житомирському обласному центру зайнятості різницю коштів між запланованими обсягами коштів відповідно до Кошторису та фактичних витрат в місяці проведення суспільно корисних робіт не пізніше                    5 числа місяця, наступного за місяцем проведення цих робіт.
  4. Інформувати структурний підрозділ Житомирської обласної служби зайнятості, яким були направлені особи для участі в суспільно корисних роботах, про припинення трудових відносин протягом 3 робочих днів після розірвання трудових договорів з цими особами.

 

  1. Завідувачу господарством відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення Макшаєву В.В. забезпечити осіб, які будуть виконувати суспільно корисні роботи засобами індивідуального захисту та робочим інвентарем.

 

  1. Начальнику відділу культури, розвитку туризму, молоді і спорту селищної ради Оксані ПОПЛАВСЬКІЙ відповідно до рішення виконавчого комітету від 18.05.2023р. №753 «Про організацію суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану на території Новогуйвинської селищної територіальної громади», забезпечувати інформування, оповіщення та збір працездатних осіб, для організації та проведення оплачуваних суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану за видом: плетіння маскувальних сіток  в період з 14.06.2023 по 31.07.2023.

 

  1. Контроль за виконанням розпорядження покладаю на керуючого справами Тамару ПОДОРОЖНУ.

 

 

 

Секретар ради                                                                 Олександр ЛОВИНЮК

  

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь