Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№954 Про внесення змін до Програми надання одноразової грошової матеріальної допомоги громадянам, які зареєстровані та проживають на території Новогуйвинської селищної ради, на 2021-2025 роки

Дата: 14.06.2023 08:50
Кількість переглядів: 174

Фото без опису

                                         У К Р А Ї Н А                                           

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

      РІШЕННЯ № 954

(двадцять четверта сесія восьмого скликання)

 

від  «29» березня 2022 р.

 

 

Про внесення змін до Програми надання одноразової грошової

матеріальної допомоги громадянам, які зареєстровані та проживають

на території Новогуйвинської селищної ради, на 2021-2025 роки

 

 

З метою підтримки сімей загиблих військовослужбовців, членів територіальної оборони, добровольчих формувань, що брали участь у відсічі військової агресії  російської федерації, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

        Внести зміни до Програми надання одноразової грошової матеріальної допомоги громадянам, які зареєстровані та проживають на території Новогуйвинської селищної ради, на 2021-2025 роки, доповнивши розділ 6. «Розміри одноразових грошових матеріальних допомог та переліки документів для надання одноразових грошових матеріальних допомог» пунктом 13 наступного змісту:  

           «13. Надання грошової матеріальної допомоги сім’ям загиблих військовослужбовців, членів територіальної оборони, добровольчих формувань, що брали участь у відсічі військової агресії  російської федерації:

           Ця грошова матеріальна допомога надається одноразово у розмірі 5000 грн. одному із членів сім’ї загиблого військовослужбовця, члена територіальної оборони, добровольчого формування, що брав участь у відсічі військової агресії  російської федерації.

            Для отримання грошової матеріальної допомоги заявником надаються наступні документи:

             − заява;

             − копія документа, що посвідчує особу;

             − копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті;

             − копія свідоцтва про смерть загиблого;

             − копія будь-якого документа чи довідка, що підтверджує факт смерті загиблого у зв’язку з виконанням служби;

             − копія свідоцтва про шлюб (для дружини/чоловіка);

             − копія документа, що підтверджує ступінь родинного зв’язку (для інших членів сім’ї) – копія свідоцтва про народження, рішення суду тощо;

             − реквізити відкритого рахунку в банку.»

 

 

 

Секретар селищної ради                                                   Олександр ЛОВИНЮК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень