Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

  № 91-ОД Про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти у 2023 році

Дата: 30.05.2023 15:18
Кількість переглядів: 1668

Фото без опису

       У К Р А Ї Н А

     НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Новогуйвинського селищного голови

 

30.05.2023 р.                    смт Новогуйвинське                            № 91-ОД

 

 

Про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти у 2023 році

  

       

Відповідно до статті 42, статті 64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року  № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками  (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641  «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) та з метою забезпечення ефективного, результативного та цільового використання коштів селищного бюджету у 2023 році:    

1. Передбачати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти у 2023 році попередню оплату у разі закупівлі:

1) товарів, робіт і послуг за поточними видатками, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців;

2) періодичних видань в розмірі 100 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше 12 місяців.

 

2. Установити, що здійснення попередньої оплати можливе тільки тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного бюджетного періоду, крім передплати періодичних видань, товарів, робіт і послуг, виробництво яких має довготривалий цикл.

 

3. Не здійснювати платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.

 

4. Спрямовувати бюджетні кошти на виконання договорів, умовами яких передбачена попередня оплата, в межах, установлених планами використання бюджетних коштів.

 

5. Відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення забезпечувати облік видатків з дотриманням строків погашення дебіторської заборгованості за кожним договором окремо.

 

6. Контроль за виконання цього розпорядження залишаю за собою.

     

 

Секретар ради                                                                  Олександр ЛОВИНЮК

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь