Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

  № 91-ОД Про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти у 2023 році

Дата: 30.05.2023 15:18
Кількість переглядів: 1822

Фото без опису

       У К Р А Ї Н А

     НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Новогуйвинського селищного голови

 

30.05.2023 р.                    смт Новогуйвинське                            № 91-ОД

 

 

Про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти у 2023 році

  

       

Відповідно до статті 42, статті 64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року  № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками  (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641  «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) та з метою забезпечення ефективного, результативного та цільового використання коштів селищного бюджету у 2023 році:    

1. Передбачати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти у 2023 році попередню оплату у разі закупівлі:

1) товарів, робіт і послуг за поточними видатками, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців;

2) періодичних видань в розмірі 100 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше 12 місяців.

 

2. Установити, що здійснення попередньої оплати можливе тільки тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного бюджетного періоду, крім передплати періодичних видань, товарів, робіт і послуг, виробництво яких має довготривалий цикл.

 

3. Не здійснювати платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.

 

4. Спрямовувати бюджетні кошти на виконання договорів, умовами яких передбачена попередня оплата, в межах, установлених планами використання бюджетних коштів.

 

5. Відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення забезпечувати облік видатків з дотриманням строків погашення дебіторської заборгованості за кожним договором окремо.

 

6. Контроль за виконання цього розпорядження залишаю за собою.

     

 

Секретар ради                                                                  Олександр ЛОВИНЮК

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь