№ 27-ОД Про створення комісії з впорядкування водних об’єктів на території Новогуйвинської територіальної громади
У К Р А Ї Н А
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Новогуйвинського селищного голови
17.02.2023р. смт Новогуйвинське № 27-ОД
Про створення комісії з впорядкування
водних об’єктів на території Новогуйвинської
територіальної громади
Керуючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою недопущення втрат місцевого бюджету, неналежної експлуатації та руйнування гідротехнічних споруд:
1. Створити комісію з впорядкування та обліку водних об’єктів, розташованих на території Новогуйвинської територіальної громади Житомирського району Житомирської області у складі:
Парфентієва Тетяна Миколаївна |
- |
заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії |
|
Члени комісії: |
|||
Некрашевич Олександр Григорович |
-
|
начальник відділу земельних ресурсів та екології Новогуйвинської селищної ради |
|
Юрчук Святослав Євгенович |
- |
начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності Новогуйвинської селищної ради
|
|
Оржехівський Володимир Миколайович |
- |
головний спеціаліст відділу земельних ресурсів та екології Новогуйвинської селищної ради
|
|
Бесараб Олексій Дмитрович |
- |
начальник відділу правового забезпечення управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради
|
|
Ліщинська Наталія Петрівна |
- |
головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення Новогуйвинської селищної ради |
|
2. Комісії з впорядкування та обліку водних об’єктів, враховуючи результати проведеної інвентаризації водних об’єктів на території громади, провести роботу по виявленню власників гідротехнічних споруд, оформлення договорів оренди земельної ділянки в комплексі з водним об’єктом, надати пропозиції щодо постановки гідротехнічних споруд, в тому числі безхазяйних,
на облік селищної ради.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Секретар селищної ради Олександр ЛОВИНЮК