Відділ освіти запрошує підприємців, які реалізують продукти, до участі у тендерних перегонах
Для повноцінної роботи освітні заклади громади потребують продуктів харчування. Укладання угод між замовником та надавачами послуг або товарів відбуваються згідно чинного законодавства та після оголошення переможців тендерних перегонів на платформі prozorro.
Відділ освіти Новогуйвинської селищної ради звертає увагу, що тендерні перегони на укладання договору і закупку продуктів завершуються з 20 по 25 лютого. За принципом найвигіднішої пропозиції заклади освіти вже уклали угоду на постачання круп, картоплі тощо.
Постачальники продуктів, що мають відповідні сертифікати якості, ще можуть взяти участь у конкурсі на платформі prozorro, аби постачати закладам дошкільної та загальної середньої освіти відповідні товари.
Звертаємо увагу, що укладання угод (договорів), відбувається згідно чинного законодавства та можливе лише за дотримання усіх строків і умов тендерних закупівель.
«Оскільки організація освітнього процесу відбувається в умовах воєнного стану, це дещо ускладнює деякі етапи підготовки до повноцінного робочого процесу освітніх установ. Тому ми змушені були організувати неповний робочий день у дошкільних навчальних закладах тимчасово, для того, щоб довести до кінця усі організаційні моменти в правильній законодавчій площині,» -- коментують ситуацію у відділі освіти Новогуйвинської селищної ради.