Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

Члени виконкому не підтримали петицію Тетяни Іванюк про повернення тарифу на водопостачання та водовідведення

Дата: 16.02.2023 17:11
Кількість переглядів: 664

Фото без описуУ четвер, 16 лютого, у залі засідань відбулося чергове засідання виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради. У порядку денному було питання, що стосувалися петиції Іванюк Т.С., яка набрала необхідні для розгляду 150 голосів на сайті громади.

 

Авторку петиції було запрошено на засідання листом на електронну пошту, проте на засіданні вона присутня не була. Аналогічне питання піднімав також і Дубніцький О.І. через комунікативний механізм петицій, який також не з’явився.


Про хвилююче громаду питання інформувала економіст комунального підприємства Людмила Мальцева. У своїй доповіді фахівець довела, що зміни тарифу на водопостачання та водовідведення у 2022 році відбулися згідно правових механізмів та в рамках Законів України.

 

Обговорення цього питання викликало жваве обговорення. Присутні в залі активісти нарікали на недостатнє інформування етапів зміни тарифу. Проте багатьма членами виконкому цей закид було відхилено.

 

«Повідомлення про зміни тарифу у свій час було розміщено на сайті селищної ради, на дошці оголошень у КП «Озерне», опубліковане в обласній газеті «Житомирщина», а також розміщено небайдужими в соціальних медіа та спільнотах,» -- додала фахівець комунального підприємства «Озерне» підприємства Людмила Мальцева.

 

Тим часом старости і члени виконкому, які представляють сільську місцевість обурилися, що на погашення заборгованості населення за газ з бюджету у 2022 році було виділено і направлено величезні суми.  КП «Озерне» було перераховано близько 4,5 млн грн, а ВЖРЕКП Новогуйвинського отримало близько мільйону гривень. І зауважили, що ці кошти могли б реалізувати на розвиток та розбудову населених пунктів громади.

 

В свою чергу, аби зняти соціальну напругу, начальник Новогуйвинського ВЖРЕКП Руслан Латишев запропонував ініціативній групі звернутися до Держспоживслужби, аби та перевірила застосований тариф, щоб усунути аспекти непорозуміння  між мешканцями громади і компанією-надавачем послуги.

  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень