Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№ 645 Про  створення спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

Дата: 21.12.2022 10:56
Кількість переглядів: 1566

Фото без опису

УК Р А Ї Н А

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

РІШЕННЯ № 645

 

від «15 » грудня 2022 року                                                                                    

 

Про  створення спеціальної комісії

з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

 

З метою оперативного реагування на надзвичайні ситуації у разі їх виникнення на території Новогуйвинської територіальної громади, відповідно до Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 14 червня 2002 року № 843 «Про затвердження Загального положення про спеціальну Урядову комісію з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і Загального положення про спеціальну комісію з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру регіонального, місцевого та об’єктового рівня», керуючись статтею 36-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради

 

ВИРІШИВ:

 

        1. Створити спеціальну комісію з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

      2. Затвердити Положення про спеціальну комісію з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій згідно з додатком 1.

 

        3. Затвердити Склад спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій згідно з додатком 2.

 

        4. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

 

 

 

Секретар ради                                                               Олександр ЛОВИНЮК

 

 

                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               рішенням виконавчого комітету

                                                                               Новогуйвинської селищної  ради

                                                                               Житомирського району

                                                                               Житомирської області

                                                                               восьмого скликання

                                                                                            від  15.12.2022р. № 645

 

         Додаток  1

 

ПОЛОЖЕННЯ

про спеціальну комісію з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

 

І. Загальні положення

1. Спеціальна комісія з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (далі – Комісія) є координаційним органом, який утворюється рішенням виконавчого комітету селищної ради у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня та працює на місці події.

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента і Кабінету Міністрів України, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

3. Роботою Комісії керує її голова, а у разі відсутності голови – його заступник. Голова Комісії, його заступник та персональний склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету селищної ради.

4. Періодичність, термін та місце проведення засідань Комісії визначається її головою. Рішення Комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на  засіданні членів і оформляється протоколом, що підписується головою Комісії.

5. Рішення Комісії, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими для виконання структурними підрозділами селищної ради, підприємством, установою та організацією, де виникла надзвичайна ситуація.

6. За членами Комісії на час виконання покладених на них обов’язків зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.

7. Транспортне обслуговування членів Комісії на період надзвичайної ситуації здійснюється за рахунок селищної ради, підприємства, установи та організації, де виникла надзвичайна ситуація.

8. Організація побутового обслуговування членів Комісії під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на селищну раду, підприємства, установи та організації, території яких знаходяться в межах цієї зони. Члени Комісії на період проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації забезпечуються у разі потреби спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту за рахунок  селищної ради, підприємств, установ та організацій.

 

П. Завдання Комісії

9. Основними завданнями Комісії є:

організація виконання плану заходів щодо ліквідації наслідків  надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру;

формування плану заходів щодо захисту жителів громади і територій від наслідків надзвичайної ситуації;

безпосередня організація та координація діяльності структурних підрозділів селищної ради, підприємств, установ та організацій, пов’язаної з виконанням плану заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайної ситуації; забезпечення життєдіяльності постраждалих жителів.

 

Ш. Повноваження Комісії

10. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

визначає першочергові заходи щодо проведення рятувальних та інших невідкладних робіт у зоні надзвичайної ситуації;

організовує роботи з ліквідації  надзвичайної ситуації та визначає комплекс заходів щодо ліквідації її наслідків;

залучає до проведення робіт з ліквідації надзвичайної ситуації та відбудовних робіт відповідні аварійно-рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування;

подає у разі потреби до виконавчого комітету селищної ради, підприємства, установи та організації пропозиції стосовно виділення додаткових коштів для здійснення першочергових заходів щодо ліквідації надзвичайної ситуації;

       вивчає ситуацію, що склалася, та готує інформацію селищної ради Департаменту з питань цивільного захисту населення та оборонної роботи обласної державної адміністрації, керівництву районної державної адміністрації, підприємства, установи та організації про вжиття заходів реагування на надзвичайну ситуацію, причини її виникнення, хід відбудовних робіт;

організовує роботи, пов’язані з визначенням розміру збитків внаслідок надзвичайної ситуації, та затверджує відповідні акти;

організовує інформування жителів про стан справ, наслідки та прогноз розвитку надзвичайної ситуації, хід ліквідації та правила поведінки;

організовує моніторинг стану довкілля на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації;

здійснює прогноз розвитку надзвичайної ситуації;

подає керівництву селищної ради, підприємства, установи та організації пропозиції щодо заохочення осіб, які брали участь у розробці та здійсненні заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та проведенні відбудовних робіт;

організовує надання допомоги потерпілим та сім’ям загиблих внаслідок надзвичайної ситуації;

виконує інші функції з ліквідації надзвичайної ситуації у межах своїх повноважень.

 

ІV. Права Комісії

       11. Комісія має право:

залучати у разі потреби в установленому порядку до роботи у складі Комісії працівників структурних підрозділів селищної ради, підприємств, установ та організацій:

давати структурним підрозділам селищної ради, керівництву підприємств, установ та організацій відповідні доручення з питань, що належать до її компетенції;

утворювати у разі потреби для опрацювання окремих питань, що належать до її компетенції, робочі групи із залученням до них відповідних спеціалістів підприємств, установ та організацій за погодженням з їх керівниками.

 

 

 

Керуючий справами                                                Тамара ПОДОРОЖНА

 

 

 

Додаток 2

Склад

спеціальної комісії з ліквідації наслідків  надзвичайних ситуацій Новогуйвинської селищної ради

 

 

САДОВСЬКА

Світлана Олександрівна

 

 

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів  ради - Голова комісії

 

 

Дмитренко

Світлана Василівна

 

Начальник Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту- заступник голови  комісії

 

 

 

ВЕРБИЦЬКИЙ

Антон Броніславович

 

 

Спеціаліст з питань надзвичайних ситуацій відділу управління персоналом Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту-  секретар комісії

 

 

 

Члени оперативного штабу:

 

 

 

ВОЛОШИНА

Ірина Петрівна

 

Заступник начальника Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту-начальник відділу управління персоналом

 

 

БЕСАРАБ

Олексій Дмитрович 

 

 

Начальник відділу правового забезпечення, договірної та претензійно-позовної роботи  Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту          

 

 

ПОПОВ

Віктор Германович

 

Завідувач військово-облікового бюро відділу управління персоналом Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту

 

 

 

 РУЦЬКА

Лариса Андріївна                                         

 

 

Начальник відділу соціального захисту та охорони здоров’я

 

 

 

ПОПЛАВСЬКА

Оксана Миколаївна

 

 

Начальник відділу культури, розвитку туризму, молоді і спорту

 

 

 

ЮРЧУК

Святослав Євгенович

 

 

Начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності

 

 

СЛІНЧУК

Валентина Іванівна

 

 

Начальник відділу освіти

 

МІРОШНІЧЕНКО

Юлія Олександрівна

 

 

Начальник відділу організаційного  та інформаційного забезпечення              

 

МЕЛЬНИК

Олена Володимирівна    

 

 

Начальник Управління фінансів

 

 

ГРИГОРʼЄВА

Олена Сергіївна

 

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення

 

ПАЛІЙ

Ігор Анатолійович

 

 

Начальник Центру надання адміністративних послуг

 

ГОРБЕНКО

Геннадій Валентинович

 

Директор КНП «ПМСД»

 

 

ЮХИМЧУК

Тамара  Олександрівна

 

 

В.о. Генерального директора КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня»                                                               

 

 

АВРАМЧУК

Олександр Олександрович

 

 

Староста Головинського                            старостинського округу

 

 

БІЛЕУШ

Микола Іванович

 

Староста Троянівського старостинського округу

 

 

ДАВИДОВСЬКИЙ

Юрій Францович

 

Староста Пряжівського старостинського округу

 

ЛИХОТВОРИК

Наталія Тимофіївна 

 

ГОНЧАРЕНКО

Зоя Григорівна    

 

РИСІЧ

Олександр Миколайович

 

ШИКЕРА

Олег Іванович

 

ГУРКІВСЬКА

Валентина Броніславівна

 

ВІВДЕНКО

Олександр Олександрович               

 

 

Староста Озерянківського  старостинського округу

 

 

Староста Гуйвинського старостинського округу

 

Староста Руднє-Городищенського старостинського округу

 

Староста Сінгурівського старостинського округу

 

Староста Вертокиївського старостинського округу

 

Староста Озерненського старостинського округу

         

 

Керуючий справами                                                Тамара ПОДОРОЖНА

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь