A A A K K K
для людей із порушенням зору
Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

Про встановлення переліку об’єктів та видів робіт, що мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам громади та сприяють його соціальному розвитку, які можуть застосовуватися для організації оплачуваних громадських робіт

Дата: 13.12.2022 09:16
Кількість переглядів: 133

Фото без опису

У К Р А Ї Н А

     НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

  В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

  РІШЕННЯ №

 

від «___»________________2022 р.

 

Про встановлення переліку об’єктів та видів

робіт, що мають суспільно корисну спрямованість,

відповідають потребам громади та сприяють його

соціальному розвитку, які можуть застосовуватися

для організації оплачуваних громадських робіт

на території Новогуйвинської селищної ради на 2023 рік

 

          Керуючись п.п. 2 п.А ч.1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 31-1, 325-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, виконавчий комітет селищної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Встановити перелік об’єктів та видів робіт, що мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам громади та сприяють його соціальному розвитку,  які можуть застосовуватися для організації оплачуваних громадських робіт на території смт Новогуйвинське, смт Озерне, смт Гуйва, сіл: Сінгури, Двірець, Вишневе, Пряжів, Волиця, Вертокиївка, Іванківці, Городище, Глибочок, Крути, Рудня-Городище, Гай, Соснівка, Роздольне, Троянів, Ставецьке, Головенка, Залізня, Озерянка, Павленківка, Ружки Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області на 2023 рік, а саме:

  • роботи по благоустрою та ремонту кладовищ, братських могил, меморіалів, пам’ятників, пам’ятних знаків, вулиць, провулків, парків, скверів, майданів;
  • роботи по утриманню в належному стані об’єктів та елементів благоустрою, у т. ч. кладовищ, доріг, узбіч доріг, придорожніх смуг;
  • роботи по благоустрою прилеглих територій до адміністративних приміщень селищної ради, старостатів, ліцеїв, гімназій, закладів дошкільної та позашкільної, закладів культури, фізкультури і спорту, охорони здоров’я, благоустрій територій громадських зупинок, інших місць загального користування;
  • роботи по благоустрою спортивних стадіонів та спортивних майданчиків;
  • роботи по благоустрою, встановленню та ремонту дитячих майданчиків;
  • збирання сміття, прибирання стихійних сміттєзвалищ на території та за межами населених пунктів;
  • прибирання та благоустрій територій узбіччя доріг на в’їздах до та виїздах з населених пунктів селищної ради;
  • санітарна очистка територій населених пунктів селищної ради;
  • розчистка снігу на територіях загального користування, на територіях біля гімназій, ліцеїв, закладів дошкільної та позашкільної освіти, закладів культури, фізкультури і спорту, охорони здоров’я, адміністративних приміщень селищної ради та старостатів;
  • посипання доріжок та тротуарів піщано-соляною сумішшю та інші роботи, що не потребують спеціальної підготовки чи певної кваліфікації;
  • обрізання кущів та дерев, косіння та прибирання скошеної трави, озеленення територій, посадка та догляд за рослинами, земельні роботи, ремонт будівель, комунікацій, вантажно-розвантажувальні роботи;
  • проведення ремонтних робіт у комунальних закладах, бюджетних установах селищної ради, що не потребують спеціальної підготовки чи певної кваліфікації;
  • підсобні роботи при проведенні ремонту або реконструкції об’єктів соціальної сфери (закладів дошкільної освіти, закладів культури, охорони здоров’я, фізкультури і спорту, соціального призначення, спортивних і дитячих майданчиків тощо);
  • впорядкування територій населених пунктів з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
  • роботи в комунальних підприємствах селищної ради.

            2.Погодити перелік об’єктів для відбування оплачуваних громадських робіт на 2023 рік на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області:

  • території смт Новогуйвинське, смт Озерне, см Гуйва, сіл: Сінгури, Двірець, Вишневе, Пряжів, Волиця,  Вертокиївка, Іванківці, Городище,  Глибочок, Крути, Рудня-Городище, Гай, Соснівка, Роздольне, Троянів, Ставецьке, Головенка,  Залізня,  Озерянка, Павленківка, Ружки та об’єкти селищної ради на території цих населених пунктів  та за межами населених пунктів;
  • території загального користування за межами населених пунктів селищної ради (дороги, узбіччя доріг, кладовища, сміттєзвалища тощо);
  • адміністративні будівлі та прилеглі до них території селищної ради;
  • адміністративні будівлі старостатів у смт Озерне, смт Гуйва, селах: Сінгури, Глибочок, Вертокиївка, Озерянка, Рудня-Городище, Троянів, Головенка;
  • Сінгурівський, Вертокиївський, Троянівський ліцеї;
  • Новогуйвинська, Озерненська, Головенківська, Глибочанська, Руднє-Городищенська, Пряжівська та Озерянківська гімназії;
  • заклади дошкільної та позашкільної освіти селищної ради;
  • комунальні заклади «Центр культури і творчості (клуби та будинки культури), «Публічна бібліотека» (бібліотеки, філії, бібліотечні пункти), «Новогуйвинська музична школа», Інклюзивно-ресурсний центр;
  • комунальні установи «Новогуйвинська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа», «Центр надання соціальних послуг»;
  • амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, ФАПи, ФП, інші заклади охорони здоров’я;
  • КП «Благоустрій громади» селищної ради.

 

3.Старостам, керівникам підприємств, установ та закладів селищної ради забезпечити організацію та виконання оплачуваних громадських робіт на відповідних територіях та об’єктах на 2023 рік, з урахуванням норм Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінально-виконавчого кодексу України, Порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт та виправних робіт, санітарних норм, норм з охорони праці, пожежної безпеки. 

 

4.Нагляд та оформлення документів щодо відпрацювання покарання або адміністративного стягнення у вигляді оплачуваних громадських робіт покласти на старост населених пунктів, відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності, відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення селищної ради.

 

5.Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на керівника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності селищної ради.

 

 

 

Секретар селищної ради                                                Олександр ЛОВИНЮК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь