Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

Програма грошової допомоги від ЮНІСЕФ

Дата: 11.05.2022 16:01
Кількість переглядів: 1594

Фото без опису

Програма грошової допомоги від ЮНІСЕФ  або  додаткова грошова допомога за рахунок коштів ЮНІСЕФ (далі - допомога) — це додаткова підтримка багатодітних українських сімей, які постраждали від війни (постанова Кабінету Міністрів України від 05.04.2022 № 405).

Виплата допомоги в рамках реалізації проекту здійснюється додатково незалежно від отримання особами інших видів допомоги.

Хто може отримати?

В рамках реалізації проекту право на виплату додаткової грошової допомоги за рахунок коштів ЮНІСЕФ мають такі категорії населення:

  • сім’ї, до складу яких входять троє і більше дітей, з яких не менш як одна дитина не досягла двох років;
  • сім’ї, до складу яких входять двоє і більше дітей, з яких не менш як одна дитина має інвалідність.

Хто може належати до членів домогосподарства?

За роз'ясненнями ЮНІСЕФ домогосподарство складається з особи або групи пов'язаних чи непов'язаних осіб, які:

  • мешкають разом в одному приміщенні;
  • дотримуються спільних правил проживання;
  • визнають одну і ту саму особу головою домогосподарства;
  • разом харчуються.

Подаючи заявку на допомогу, виходьте з перелічених критеріїв і вказуйте в анкеті лише тих осіб, які належать до вашого домогосподарства.

Який розмір грошової допомоги?

Виплата допомоги здійснюється в розмірі 2220 гривень на кожного члена сім’ї на місяць, але не більш як для п’ятьох осіб.

Виплата допомоги здійснюється одноразово одним платежем із розрахунку на три місяці.

Порядок розрахування допомоги за роз'ясненнями ЮНІСЕФ

Кількість членів родини х на 2200 грн х 3 місяці, наприклад:

  • якщо вас четверо, то, виходячи з розрахунку 2200 грн х 4 особи х 3 місяці, ви отримаєте 26400 грн;
  • якщо вас п’ятеро і більше, то ви отримаєте 2200 грн х 5 осіб х 3 місяці, ви отримаєте 33000 грн.

Розмір отриманої допомоги не враховується під час обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, що надаються відповідно до законодавства, та не включається до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу відповідно до підпункту 165.1.1 пункту 165.1 статті 165 Податкового кодексу України.

Порядок отримання допомоги

Для отримання допомоги один з повнолітніх членів сім’ї, яка належить до визначених категорій, подає заявку на отримання допомоги шляхом заповнення форми на отримання допомоги на офіційному веб-сайті ЮНІСЕФ - register.unicef.org.

Після забезпечення технічної можливості заявка на отримання допомоги подається за допомогою засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія відповідно до порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України.

Можна виділити наступні етапи:

  1. Подача заявки. Заповніть анкету на сайті . Надити відповіді на запитання, що містяться в анкеті. Відповіді надавати в повному обсязі із застосуванням правдивої інформації.
  2. Розгляд заявки. Ваша заявка буде розглянута фахівцями ЮНІСЕФ та його партнерами щодо її відповідності критеріям Програми грошової допомоги від ЮНІСЕФ Спільно.
  3. Прийняття рішення. Якщо ви відповідаєте критеріям Програми грошової допомоги від ЮНІСЕФ Спільно, на основі цих даних буде ухвалене рішення щодо надання допомоги.
  4. Повідомлення про рішення. Це рішення Вам повідомлять через СМС за телефоном вказаним у анкеті.

Як дізнатися чи була моя анкета для отримання допомоги зареєстрована ?

У разі якщо після збереження анкети отримано ID-номер заявки та QR-код, то реєстрація пройшла успішно. Додаткових смс із підтвердженням реєстрації не надсилається.

Але у разі неотримання ID-номер заявки та QR-код, можливо відбулась якась помилка, чи збій при роботі і є необхідність заповнити анкету повторно.

Яка інформація та документи потрібні для отримання допомоги

У заявці зазначається інформація про всіх членів сім’ї, до якої додається документальне підтвердження належності сім’ї до визначених категорій та номер банківського рахунка (за стандартом IBAN) заявника для виплати допомоги.

Для нарахування допомоги слід заповнити всі обов’язкові розділи анкети, а саме:

  • згода на обробку персональних даних;
  • місце перебування;
  • дані всіх членів домогосподарства (повне ім’я, посвідчення особи, стать, дата народження, а також інформація про банківський рахунок особи, яка відповідатиме за отримання допомоги для всього домогосподарства).

Якщо певних даних не буде внесено до анкети, або вони не відповідатимуть дійсності, це може призвести до негативного рішення щодо заявки і відмови у нарахуванні допомоги.

Перелік документів, які можуть підтвердити особу (потрібно буде обрати один із наявних у списку документів, який зараз має зазначена особа та завантажити файл), а саме:

  • Ідентифікаційний податковий номер.
  • ID-картка.
  • Паспорт громадянина України.
  • Паспорт громадянина України для виїзду за кордон.
  • Посвідчення водія.
  • Свідоцтво про народження.
  • Посвідка про тимчасове проживання.

Як варіант за роз'ясненнями ЮНІСЕФ можливо завантажити копію документів із додатку "Дія".

Для підтвердження також може знадобиться фото свідоцтва про народження дитини. Якщо у дитини є посвідчення дитини з інвалідністю, також важливо буде додати фото цього посвідчення.

Якщо виникли проблемні питання, при отримання допомоги

У разі виникнення додаткових питань Ви можете звернутися за номером гарячої лінії  — 0800600017 (безоплатно, працює щодня з 8:00 до 22:00).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень