Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Новогуйвинської селищної ради за 2021 рік
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Новогуйвинської селищної ради за 2021 рік
Основними завданнями Центру надання адміністративних послуг Новогуйвинської селищної ради є реалізація державної політики у сфері надання адміністративних послуг, координація діяльності ЦНАП, керівництво та відповідальність за організацію діяльності Центру, здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру, забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань Центру суб’єктами звернень, координація діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, що надають адміністративні послуги.
Центр надання адміністративних послуг Новогуйвинської селищної ради створений рішенням третьої сесії восьмого скликання від 21.12.2020 №13, як виконавчий орган Новогуйвинської селищної ради, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг, а також через представників суб’єктів надання адміністративних послуг відповідно до узгоджених рішень.
У ЦНАП суб’єкти звернень мають можливість отримати 152 адміністративні послуги.
Протягом 2021 року до ЦНАП Новогуйвинської селищної ради звернулось більше 10 тис. суб’єктів звернень та надано адмінпослуг з:
- реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб – 3738 послуг,
- Державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 128 послуг,
- Містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та комунальної власності – 153 послуги,
- Держгеокадастру – 118 послуг,
- Земельних ресурсів та екології – 956 послуг,
- Соціального захисту населення – 1309 послуг,
- інші місцеві послуги - 1156 послуг.
Надано понад 14 тис. консультацій, в тому числі в телефонному режимі.
Центр надання адміністративних послуг Новогуйвинської селищної ради постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.
Досягнення:
- ЦНАП переїхав у нове, відремонтоване приміщення, де забезпечені більш комфортні умови для відвідувачів, а саме, простора зона обслуговування, очікування та інформування; вільна Wi-Fi зона, дитячий куточок;
- Забезпечено надання адміністративних послуг шляхом підписання Угоди з головним управлінням Держгеокадастру у Житомирській області;
Перспективи роботи ЦНАП на 2022 рік.
В межах функцій, покладених на ЦНАП, планується продовжувати роботу в напрямі розширення спектру послуг, що надаються через Центр, а також щодо поліпшення якості їх надання.
Серед першочергових завдань роботи Центру у 2022 році є:
- організація надання послуг з оформлення та видачі паспорта громадянина України у формі картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон;
- встановлення РОS – терміналу для оплатити за платні адміністративні послуги безпосередньо у ЦНАП;
- становлення електронної черги та попередньої реєстрації;
- залучення якомога більше суб’єктів надання адміністративних послуг до співпраці із ЦНАП, для задоволення потреб жителів громади.
В цілому, Центр надання адміністративних послуг Новогуйвинської селищної ради і надалі працюватиме над розширенням переліку своїх послуг, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також забезпеченням сприятливих умов розвитку і спрощенням процедур надання адміністративних послуг.