A A A K K K
для людей із порушенням зору
Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№ 948 Про звернення депутатів Новогуйвинської селищної ради до Президента України, ВРУ, КМУ, Ради національної безпеки і оборони України щодо внесення змін до ЗУ «Про Державний бюджет України на 2022 рік» з метою фінансового забезпечення викона

Дата: 15.02.2022 15:10
Кількість переглядів: 342

Фото без опису

У К Р А Ї Н А

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ № 948

(двадцять друга сесія восьмого скликання)

 

від «10» лютого 2022 року

 

Про звернення депутатів

Новогуйвинської селищної ради

до Президента України, ВРУ, КМУ,

Ради національної безпеки і оборони

України щодо внесення змін до

ЗУ «Про Державний бюджет України на 2022 рік»

з метою фінансового забезпечення виконання

Закону «Про основи національного спротиву»

 

Керуючись статтею 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",   селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Схвалити текст звернення депутатів селищної ради до Президента України, ВРУ, КМУ, Ради національної безпеки і оборони України щодо внесення змін до ЗУ «Про Державний бюджет України на 2022 рік» з метою фінансового забезпечення виконання Закону «Про основи національного спротиву»  (додається).

2. Доручити секретарю селищної ради підписати звернення.

3. Надіслати звернення Президентові України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, Раді національної безпеки і оборони України.

 

 

 

Секретар ради                                                                     Олександр ЛОВИНЮК

 

 

 

 

 

 

Президентові України

Верховній Раді України

Кабінету Міністрів України

Раді національної безпеки і оборони України

 

     У час, коли біля українських кордонів зосереджено понад 100 тис. військових Російської Федерації, сотні одиниць бронетехніки,  важко переоцінити важливість територіальної оборони.

Органи місцевого самоврядування Законом «Про основи національного спротиву» визначені як ключові виконавці програм національного спротиву і створення системи територіальної оборони.

У той самий час від вищих посадових осіб – міністра оборони, секретаря РНБО – лунають абсолютно незрозумілі зверхні заяви, які принижують роботу місцевих рад, голів громад зі створення системи територіальної оборони. Це неприпустимо в умовах реальних загроз національній безпеці України.

Крім того, на сьогодні і Президент України Володимир Зеленський, і РНБО, і профільні центральні органи виконавчої влади фактично самоусунулися від процесу виконання Закону «Про основи національного спротиву» - як в частині організаційного, так і матеріально-фінансового забезпечення.

Без фінансового, ресурсного забезпечення інститут територіальної оборони не зможе працювати. Місцеві бюджети не здатні покрити самостійно видатки на територіальну оборону, на підготовку національного спротиву.

Адже саме на місцеві бюджети покладено невластиві функції компенсації різниці тарифів. Зростання цін на енергоносії і наступне подорожчання товарів, робіт і послуг суттєво підвищують вартість соціальних програм, соціального захисту.

Постійна неготовність керівництва держави до чергових хвиль епідемії коронавірусної хвороби щоразу покладає саме на місцеві бюджети задачу порятунку хворих, забезпечення лікарень, виплат для медиків. Навіть виконання задавненої обіцянки Володимира Зеленського про підвищення заробітних плат медикам влада має намір перекласти на місцеві бюджети.

Тим часом уже очевидно, що при плануванні Державного бюджету на 2022 рік Кабінет Міністрів України  і Верховна Рада України заклали завищені показники доходів місцевих бюджетів.

Уряд запланував рекордні доходи місцевих бюджетів на 2022 рік обсягом в 630 млрд. грн., з них 437 млрд.грн. – власні доходи місцевих бюджетів.

Але вже перші дві декади січня нового року продемонстрували, що ці плани були надміру оптимістичними. За даними Державної казначейської служби, з запланованих на січень 28 344,7 млн.грн. доходів місцевих бюджетів по загальному фонду станом на 21 січня 2022 року отримано лише 13 958,2 млн.грн., тобто 49%. Зрозуміло, що вже у січні ми побачимо відхилення від плану надходжень до місцевих бюджетів.

Обсяг міжбюджетних трансфертів місцевим бюджетам на виконання делегованих повноважень також не витримують жодної критики – вони значно занижені.Це – всупереч статті 142 Конституції України, яка передбачає, що витрати органів місцевого самоврядування, що виникли внаслідок рішень органів державної влади, компенсуються державою.

Особливо кризова ситуація – на районному рівні. Згідно з ст.14 Закону, обласні та районні ради забезпечують у межах відповідних видатків місцевих бюджетів належне фінансування заходів територіальної оборони місцевого значення, сприяють створенню добровольчих формувань територіальних громад.

На жаль, попередня політика чинної влади привела до того, що у районних бюджетах немає коштів навіть на забезпечення діяльності самих рад; виключення районних бюджетів з системи горизонтального вирівнювання позбавляє районні ради реально брати участь у заходах територіальної оборони. Це означає, що реалізація Закону «Про основи національного спротиву» зі створення системи територіальної оборони може бути повністю провалена, коштів на відповідні програми немає.

У цьому зв’язку звертаємось до Вас з вимогою терміново розробити проект Закону про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» з метою фінансового забезпечення виконання Закону «Про основи національного спротиву».

На час розробки і прийняття комплексного рішення вимагаємо підтримати проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" щодо збільшення видатків на оборону та зміцнення обороноздатності держави (6542 від 24.01.2022).

Ним, зокрема, встановлюється обов’язок Кабінету Міністрів України протягом десяти днів з дня набрання чинності цим Законом забезпечити виділення з резервного фонду Державного бюджету України 300.000,0 тис. гривень для потреб організації територіальної оборони.

Місцеві бюджети вже у І кварталі мають отримати кошти для створення системи національного спротиву.  Бездіяльність у цих умовах – це саботаж.

У час смертельної загрози з боку держави-агресора – Російської Федерації ми закликаємо до консолідації всіх державницьких сил, до припинення політичних воєн на знищення.

Ми закликаємо Президента України вилучити з політичного арсеналу практику використання політично мотивованого кримінального переслідування.

         Сьогодні і органи державної влади, і органи місцевого самоврядування, і армія, громадянське суспільство – в одному окопі.

 І лише разом стримаємо ворога!

 

За дорученням депутатів

секретар Новогуйвинської селищної ради

Житомирського району

Житомирської області                                                          Олександр ЛОВИНЮК

 

 

 

прийнято на 22 сесії селищної ради 8 скликання рішення селищної ради від 10.02. 2022 №948


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь