A A A K K K
для людей із порушенням зору
Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№446 Про умови оренди нерухомого майна (вбудованих нежилих приміщень, площею 54,7 кв. м, за адресою: Житомирська область Житомирський район, с. Сінгури, вул. Шкільна, 1)

Дата: 27.07.2021 09:36
Кількість переглядів: 498

Фото без опису

У К Р А Ї Н А

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

   РІШЕННЯ №446

(десята  сесія восьмого скликання)

 

 від «21»  липня 2021р.

 

Про умови оренди нерухомого майна

(вбудованих нежилих приміщень, площею 54,7 кв. м,

за адресою: Житомирська область Житомирський район,

с. Сінгури, вул. Шкільна, 1)

 

      З метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства орендних відносин, забезпечення ефективності використання комунального майна шляхом надання його в оренду, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про оренду державного та комунального майна», Порядком передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 р. № 483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна», Методикою розрахунку орендної плати за майно  комунальної власності  Новогуйвинської територіальної громади, затвердженою рішенням 5 сесії Новогуйвинської селищної ради від 16.03.2021р. № 100 (зі змінами), рішенням Новогуйвинської селищної ради від 24 червня 2021 року № 309 «Про внесення доповнень до Переліку першого типу об'єктів оренди комунальної власності селищної ради та затвердження Переліку другого типу  об'єктів оренди комунальної власності селищної ради», селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

  1. Встановити наступні умови оренди нерухомого майна  комунальної власності  Новогуйвинської селищної ради  Житомирського району Житомирської області, а саме:  вбудовані нежитлові приміщення, площею 54,7 кв. м, розташовані в адмінбудівлі за адресою: Житомирська область Житомирський район, с. Сінгури, вул. Шкільна, 1:

 Тип переліку – перший.

           Строк оренди – 5 років з дня набрання чинності договору.

           Перелік категорій за цільовим призначенням потенційного об’єкту оренди:

Номер категорії

Назва категорії

6

Аптеки

 

         Стартова орендна плата (за місяць оренди):

  • для електронного аукціону –  1% від ринкової вартості (62 707,00 грн) = 627,07 грн. без урахування ПДВ та індексу інфляції; 
  • для аукціону зі зниженою стартовою ціною –  313,54 грн  без урахування ПДВ та індексу інфляції;
  • для аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання пропозицій -   156,77 грн без урахування  ПДВ та індексу інфляції.

         Сума орендної плати не включає суми індексації орендної плати, витрати на сплату ПДВ, плату за землю  та суми витрат на комунальні й інші послуги по обслуговуванню і утриманню будівлі та прибудинкової території, вивезення сміття та твердих побутових відходів, інші експлуатаційні витрати, витрати на утримання місць загального користування здійснюється відповідно до чинного законодавства та укладених договорів.

         Умови, на яких проводиться аукціон:

  • мінімальний крок підвищення стартової орендної плати під час аукціону – 1%;
  • гарантійний внесок –  3000,00 грн;
  • реєстраційний внесок –  600,00 грн;
  • кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 99;
  • при оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища ціна.

         Додаткові умови:

  • сума (розмір) орендної плати визначена без індексу інфляції та без урахування ПДВ. Індексація орендної плати та сплата ПДВ здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України;
  • сума (розмір) орендної плати не включає витрати на плату за землю  та суми витрат на комунальні й інші послуги по обслуговуванню і утриманню будівлі та прибудинкової території, вивезення сміття та твердих побутових відходів, інші експлуатаційні витрати. Ці витрати сплачуються (відшкодовуються) орендарем відповідно до чинного законодавства та укладених договорів;
  • компенсація плати за землю здійснюється пропорційно займаній площі;
  • відшкодування (оплата) за  місця загального користування здійснюється пропорційно займаній площі;
  • використання майна за іншим цільовим призначенням не допускається;
  • за письмовим дозволом балансоутримувача орендар має право здійснювати поточні ремонти об’єкту оренди за власні кошти, які не зараховуються як сплата орендної плати та  не входять  у розрахунок поліпшень;
  • здійснення невід’ємних поліпшень можливо лише після надання орендодавцем письмової згоди на капітальний ремонт орендованого майна, реконструкцію та за умови отримання необхідних дозвільних документів, визначених (встановлених) чинним законодавством України з дотриманням будівельних норм;
  • дотримання вимог експлуатації об’єкта, утримання об’єкта оренди в належному санітарно-технічному стані, забезпечення пожежної безпеки об’єкта оренди;
  • страхування об’єкта оренди на весь період оренди на користь балансоутримувача (вигодонабувача);
  • вчасна сплата орендної плати та витрат на комунальні, інші послуги з утримання об’єкту та прибудинкової території, інших експлуатаційних витрат;
  • компенсація балансоутримувачу переможцем конкурсу після укладення договору оренди витрат на проведення незалежної оцінки об’єкта оренди, яка була підставою для визначення стартової орендної плати, та рецензії на звіт про оцінку, в сумі 2000,00 грн.;
  • потенційний орендар має відповідати нормам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна».

          Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні та відповідних документів, що додаються до заяви, проводиться відповідно до Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 03.06.2020 р. № 483.

 

         

Секретар селищної ради                                                             Віктор ДЄНЬГА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь