A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

Візитка Інклюзивно-ресурсного центру Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області

Дата: 29.03.2021 14:57
Кількість переглядів: 16

Інклюзивно-ресурсний центр

Новогуйвинської селищної ради Житомирського району

Житомирської області                                       

 Місце знаходження: 12441, Житомирська область, Житомирський район,                                                                             смт. Новогуйвинське, вул. Миру 10,  електронна  адреса irc-novoguivinsk@ukr.net.

Рік відкриття: серпень 2018 року

Керівник: Нікуліна О.В.

Основні напрями діяльності:

проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, оформлення Висновку про стан психолого-педагогічного розвитку;

-надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти по ЦПД, які не відвідують заклади освіти та не отримують відповідної допомоги;

- участь педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, а також психолого-педагогічних консиліумах спеціальних закладів загальної середньої освіти з метою моніторингу динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік;

- ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в інклюзивно-ресурсному центрі, за згодою їх батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;

- ведення реєстру закладів освіти, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами;

- надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, з питань організації інклюзивного навчання;

- консультування батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти, інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, та зарахування до цих закладів;

- надання консультативної та психологічної допомоги, проведення бесід з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;

- моніторинг динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами шляхом взаємодії з їх батьками (законними представниками) та закладами освіти, в яких вони навчаються;

- взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями;

- підготовка звітної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів органів управління освітою, а також аналітичної інформації для відповідного центру підтримки інклюзивної освіти.

Для первинного прийому та обстеження при собі мати:

- документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;

- свідоцтво про народження дитини;

- індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);

-у разі потреби - довідки від лікаря- психіатра, від лікаря-невролога, від логопеда медичної установи, психолого-педагогічну характеристику закладу, робочі зошити (малюнки).

!Якщо ви знаєте про особливі освітні потреби своєї дитини, рекомендується за рік до того, як дитина піде до закладу освіти, подати заяву про зарахування її на навчання разом з висновком інклюзивно-ресурсного центру, у якому зазначено про наявність та категорію особливих освітніх потреб дитини.

Це необхідно для того, щоб адміністрація школи (закладу), спільно з відповідним органом управління освітою, мали час створити відповідні умови для перебування та навчання дитини з особливими освітніми потребами (архітектурна доступність, безбар’єрність та зонування простору, введення додаткових посад, створення інклюзивних або спеціальних класів).

У випадку відсутності Висновку – пройдіть комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини в ІРЦ та отримайте відповідний Висновок.

Висновок ІРЦ є підставою для створення інклюзивних або спеціальних класів, надання додаткових корекційних послуг дитині в інклюзивному класі та додаткового фінансування школи, в якій навчається дитина з особливими потребами.

Це регламентується:

* Постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»;

*Постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 р. № 545 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» (згідно з якою здійcнюється оплата проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку, які дають змогу дитині опанувати освітню програму).

Якщо батьки відмовляються від отримання висновку ІРЦ, дитина має право навчатися в обраному батьками закладі освіти, але при цьому додаткові послуги надаватися не будуть, оскільки не дотримується встановлений порядок для виділення додаткових коштів для цієї дитини.

Якщо у закладі освіти не створено умов для зарахування та навчання дитини з особливими освітніми потребами, директор закладу освіти звертається до відповідного органу управління освітою, яке вирішує питання про створення таких умов.

У разі відмови директора зарахувати дитину з особливими освітніми потребами до школи, батькам повинно бути надане письмове обґрунтування, яке необхідно оскаржити в місцевому органі
управління освітою

Шановні гості нашої сторінки, батьки, КЕРІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ, педагоги та всі небайдужі!

ФАХІВЦІ Інклюзивно-ресурсного центру запрошують вас до активного спілкування та дій  у вирішенні питань з інклюзивної освіти.

Сподіваємося, що ми разом будемо йти сходинками до впевненого майбутнього наших дітей. Крок за кроком. Головне-вірити й мати бажання. Кожна дитина заслуговує на щастя, радісну усмішку, любов, тому ЩО

ми працюємо з дітьми,

а не з діагнозами!

ЯКЩО ВИНИКЛИ ПИТАННЯ, СУМНІВИ ЩОДО РОЗВИТКУ ВАШОЇ ДИТИНИ, НЕ ЗВОЛІКАЙТЕ, НЕ ГАЙТЕ ЧАСУ-ЗВЕРТАЙТЕСЬ, ЩОБ КОМПЛЕКСНА КОРЕКЦІЙНА ДОПОМОГА ДИТИНІ БУЛА НАДАНА СВОЄЧАСНО!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь