A A A K K K
для людей із порушенням зору
Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

Щодо кампанії декларування 2021 року

Дата: 10.03.2021 09:53
Кількість переглядів: 1034

Щодо кампанії декларування 2021

 

           Нагадуємо, що 1 січня 2021 року розпочався черговий етап подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік.

          Відповідно до вимог статті 45 Закону України “Про запобігання корупції” державні службовці, інші суб’єкти декларування зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, за формою, яку визначає Національне агентство.

Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування заповнюється та подається суб’єктом декларування особисто на     вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції через власний персональний електронний кабінет суб’єкта декларування у системі Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, шляхом заповнення електронної форми (https://portal.nazk.gov.ua/login).

          Разом з тим, щорічна декларація подається у період з 00 годин 00 хвилин 01 січня до 00 годин 00 хвилин 01 квітня року, наступного за звітним роком і охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому подається декларація.

         Звертаємо увагу на те, що у кінці 2020 року Національне агентство з питань запобігання корупції (далі - НАЗК) оновило Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

  Основні переваги оновленого Реєстру декларацій:   

 1.Зручний пошук декларацій у публічній частині Реєстру:                                                         - додано наскрізний пошук  по вмісту всіх поданих документів до Реєстру (чекбокс «шукати скрізь» біля поля для пошуку). Це дає можливість пошуку декларацій за будь-яким об’єктом декларування. Так, наприклад, за ключовим словом «Мерседес» можливо знайти всі декларації осіб, які задекларували транспортні засоби цієї марки;

- після відкриття у публічній частині Реєстру будь-якої декларації можливо одразу, без додаткового пошуку, переглянути інші документи цього суб’єкта декларування: додано блок «Інші документи суб’єкта декларування», який містить посилання на всі документи, які декларант подавав до Реєстру.        

2. Зручніша робота з кваліфікованим електронним підписом (КЕП) та вхід до Реєстру декларацій:                          

   - відтепер авторизуватися можна з  КЕП (у тому числі на захищеному носії) на сторінці входу до Реєстру (https://portal.nazk.gov.ua/), а також з використанням Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA;             

 - можливо використовувати декілька КЕП для входу до Реєстру. Якщо при зміні КЕП ідентифікаційні дані суб’єкта декларування не змінились (прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків), не потрібно проводити процедуру зміни КЕП у Реєстрі;            

  - якщо ідентифікаційні дані у КЕП змінились, а також змінилась електронна поштова скринька декларанта, додано можливість отримати доступ до персонального електронного кабінету в Реєстрі за допомогою процедури «Я змінив поштову скриньку».                                             

3.Спрощено комунікацію з уповноваженими особами НАЗК, які перевіряють декларації. Суб’єкт декларування може у персональному електронному кабінеті Реєстру додавати файли у форматах .jpeg, .jpg, .png, .bmp, .pdf до повідомлень уповноваженим особам НАЗК, які проводять повну перевірку їхніх декларацій.  

4.Також,  відтепер персональні дані в чернетках документів не зникають. Тому суб’єкт декларування може заповнювати документи з різних пристроїв та з різними КЕП. При створенні нової декларації на основі попередньої забезпечено перенесення персональних даних суб’єктів декларування до нового документа незалежно від комп’ютера, на якому вони працюють із Реєстром.

   Акцентуємо увагу на тому, як можливо отримати роз’яснення для заповнення декларації:   

 1.Зверніться до відділу управління персоналом Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області.

2.Зателефонуйте до Контакт-центру НАЗК, створеного у 2020 році:                          

 +38(044) 200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.                                                                                        

3.Ознайомтеся з роз’ясненнями щодо заповнення декларацій у базі знань за посиланням: https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/. Працює зручний пошук за ключовим словом.                                                                    

4. Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром зверніться за адресою support@nazk.gov.ua або заповніть форму зворотнього зв’язку на  вебсайті НАЗК.                                                                                                                   

Управління персоналом Управління правового, кадрового забезпечення, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь