ПОВІДОМЛЕННЯ
Шановні батьки та здобувачі освіти!
Новогуйвинська селищна рада повідомляє, що з 8 лютого 2021 року тимчасово буде призупинено пільгове та безоплатне харчування дітей у закладах загальної середньої освіти громади у зв’язку з тим, що залишки продуктів харчування, придбаних попереднім уповноваженим органом управління зазначених закладів освіти – відділом освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської райдержадміністрації, - закінчилися, а створений та зареєстрований як юридична особа 26 січня 2021 року відділ освіти Новогуйвинської територіальної громади, який надалі буде відповідати за забезпечення закладів освіти продуктами харчування, з об’єктивних причин – без проведення тендерних закупівель - не зможе певний час зарадити зазначеному проблемному питанню.
З метою забезпечення закладів освіти продуктами харчування для відновлення пільгового та безоплатного харчування дітей уже зареєстрований план закупівлі на електронній платформі закупівель Prom.ua та розпочато тендерні закупівлі.
Шановні батьки та здобувачі освіти, просимо з розумінням віднестися до ситуації, яка склалася, оскільки на законодавчому рівні не передбачено іншого шляху забезпечення освітніх закладів продуктами харчування, окрім процедури тендерних закупівель, часові рамки якої також визначені законом. Відповідально запевняємо, що і селищна рада, і її виконавчий комітет докладають максимум зусиль задля якнайшвидшого відновлення якісного харчування у закладах освіти громади.
Адміністрація Новогуйвинської селищної ради