A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Новогуйвинська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Житлові субсидії та державні соціальні допомоги на період карантину

Дата: 06.04.2020 18:04
Кількість переглядів: 70

Житлові субсидії та державні соціальні допомоги

на період карантину

 

З метою належного соціального захисту населення відповідно до пункту 5 розділу ІІ “Прикінцеві положення” Закону України від 17 березня 2020 р. № 530-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)” на засіданні Кабінету Міністрів України 25 березня 2020 року прийнято постанову №247 «Про особливості надання житлових субсидій».

Це рішення суттєво посилює програму житлових субсидій та соціальну підтримку найменш захищених категорій громадян в умовах карантину.
На період карантину забороняється припинення надання житлових субсидій у випадках, передбачених Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848, крім обставин, що унеможливлюють надання житлової субсидії, зокрема у разі переїзду домогосподарства в інше житлове приміщення (будинок) або у разі смерті одинокої особи.

На наступний період усім домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному періоді 2019—2020 років без звернення, питання щодо призначення житлової субсидії розглядається без заяв громадян про призначення житлових субсидій.

Призначення житлових субсидій на наступний період у травні 2020 року домогосподарствам, яким відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 №848 (зі змінами), таке призначення проводиться після подання нових заяви та декларації за рішенням комісії на підставі акта обстеження умов проживання, здійснюється без подання документів на розгляд комісії, якщо у домогосподарстві не відбулося змін обставин, що впливають на право отримання житлової субсидії.

Громадянам, які були звільнені з роботи в період карантину відповідно до пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України і зареєструвалися в службі зайнятості як безробітні, житлова субсидія призначається на підставі заяв про призначення житлових субсидій та інформації центрів зайнятості щодо їх перебування на обліку. При цьому для розрахунку житлової субсидії враховується розмір призначеної допомоги по безробіттю без урахування сум отриманої заробітної плати.

На період карантину розрахунок житлових субсидій проводиться з урахуванням збільшених на 50 відсотків соціальних нормативів, у межах яких надається субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, що встановлені підпунктами 2—6 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 409 “Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” (електрична енергія, холодне та гаряче водопостачання та водовідведення, природний газ для приготування їжі і підігріву води), незалежно від кількості днів дії карантину на місяць.

Збільшені соціальні нормативи споживання комунальних послуг будуть застосовані при розрахунку житлової субсидії починаючи з березня 2020 року до закінчення дії карантину.

Це зроблено у зв’язку з тим, що у період карантину громадяни більше перебувають вдома, і відповідно зростає споживання цих послуг.

Прийнято рішення відтермінування підвищення базового відсотка плати за житлово-комунальні послуги одержувачами житлової субсидії  з 1 травня з 15% до 20%  до закінчення дії карантину.

Крім того, за ініціативи Міністерства соціальної політики, буде проведено масові перерахунки автоматизованим способом по продовженню строку виплати з 01.03.2020 до 01.06.2020 року у раніше призначених розмірах по наступним видам державних соціальних допомог:

  • Допомога одиноким матерям;
  • Допомога на дітей, які знаходяться під опікою чи піклуванням;
  • Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною;
  • Тимчасова державна допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів;
  • Допомога по догляду за інвалідами психічного розладу;
  • Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям;
  • Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям інвалідам;
  • Державна соціальна допомога особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію;
  • Державна соціальна допомога переміщеним особам на проживання

 

 

 

 

 

 

НАГАДУЄМО! Оформити житлову субсидію та допомогу при народженні можна також онлайн

Сьогодні оформити субсидію можна через мережу Інтернет. Для цього потрібно:

 1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України (https://www.msp.gov.ua/ ) у рубрику «Е-Сервіси»  2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії»

 3. Нас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/ ), де потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, Заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу

Крок 1

https://www.msp.gov.ua/files/subsydii/003.jpg

  У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).

Крок 2

 Після успішного входу в систему буде здійснено перехід  до заповнення електронних форм:

- Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),

- Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії 

 

 

Крок 3

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити  та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.

 

 Результат

 В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:

 1)   вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер – 1111111111111.Про всяк випадок збережіть його.

2)   Розглядатиме заяву управління праці та соціального захисту населення, який зазначений при заповненні електронної форми.

3)   У разі, відсутності електронного цифрового підпису, необхідно особисто звернутися до управління праці та соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

4)   Найближчим часом співробітники управління зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.

5)   До цього листа також додані копії поданих вами документів.

 

Як оформити та отримати грошову допомогу при народженні дитини віддалено

 

 

Як оформити та отримати грошову допомогу при народженні дитини віддалено, в умовах карантину. Детальна інструкція:

  1. Перейти на веб-сайт Міністерства соціальної політики України                        https: //e-services.msp.gov.ua/.
  2. Авторизуватись можна за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або електронної пошти. Будьте уважні: при виборі другого варіанту Вам доведеться завітати до управління праці та соціального захисту населення, щоб особисто підписати документи. Тому рекомендуємо оформити підпис онлайн через ПриватБанк, якщо Ви ще не зробили цього.

Як зробити електронний підпис — читайте тут: https://education.zakupki.prom.ua/yak-fizichniy-osobi-otrimati-elektronniy-tsifroviy-pidpis-etsp/.

  1. Заповнити електронну заяву на призначення допомоги. Вам знадобляться:
  • свідоцтво про народження дитини;
  • паспорти обох батьків;
  • ІПН обох батьків (за наявності);
  • номер банківського рахунку у форматі IBAN (якщо хочете отримувати виплати на картку).

Не потрібно сканувати документи, достатньо лише заповнити відповідні графи.

Також у заяві слід зазначити відомості про дитину, матір, батька, місце реєстрації та фактичного проживання, якщо вони відрізняються. І обрати спосіб, у який зручно отримувати виплати: на картку або на поштовому відділенні.

Наприкінці система автоматично підкаже територіальний орган соціального захисту, який має розглянути запит.

  1. За наявності КЕП, заяву підписати та подати на розгляд.
  2. Рішення про призначення допомоги надійде на  електронну пошту протягом 10 днів з моменту звернення.

 

Додатково повідомляємо!

 

В разі відсутності можливості подання заяви та декларації онлайн, всі необхідні документи для призначення житлової субсидії або всіх видів соціальних допомог можуть бути надіслані на електронну адресу Житомирського управління соціального захисту населення upszn@zhtrda.zht.gov.ua  або рекомендуємо надсилати засобами поштового зв’язку: 10012, м. Житомир, вул. Б.Тена, 16

За додатковою інформацією звертатись за телефонами гарячої лінії

22-76-68, 22-76-74.

 

Додатки:

- декларація

- заява про призначення допомоги

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь