A A A K K K
для людей із порушенням зору
Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

Проекти рішень виконкому №2-10 «Про проведення весняної толоки з озеленення та благоустрою.»

Кількість переглядів: 348
Скликання: виконавчого
Сесія: засідання
Тип документу: Проекти рішень виконкому
Дата прийняття: 06.02.2020
Дата оприлюднення: 06.02.2020
Номер документу: 2-10
Назва документу: Про проведення весняної толоки з озеленення та благоустрою.
Прикріплені файли:

УКРАЇНА

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ  ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО  КОМІТЕТУ

 

Від  20 лютого  2020 року                                             №

 

Про проведення весняної толоки

з озеленення та благоустрою.

 

 

Заслухавши заступника селищного голови Паньківа О.Б., щодо проведення весняної толоки з озеленення та благоустрою селищної ради, з метою наведення належного санітарно-екологічного стану, збереження та охорони навколишнього середовища та керуючись пп.7 п.а ст. 30, ч.1 ст.73  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, п.2 ч.2 ст. 10, ч.4 ст.20 Законом України “Про благоустрій населених пунктів ”,виконком Новогуйвинської селищної ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Оголосити  Весняну толоку з озеленення та благоустрою на території Новогуйвинської селищної ради з 10 березня по 10 квітня 2020 року.

2. Закріпити за кожною організацією, установою, приватними підприємствами  територію на відстані 25 метрів навколо місця розташування установи для прибирання.

3. Зобов’язати приватних підприємців та керівників  установ встановити біля місць розташувань установ урни для сміття .

4. Керівникам організацій та установ, мешканцям селищ поновити роботу про прибирання територій населених пунктів, паркових зон, скверів, придорожніх лісових смуг та насаджень, майданів, вулиць, тротуарів, узбіч які підлягають санітарній очистці

5. Начальникам  Новогуйвинського ВЖРЕКП Латишеву Р.А. та  КП «Озерне» Фофанову В.М. привести до належного санітарного стану прибудинкову територію та кладовище, встановити біля будинків урни для  сміття.

6. Зобов’язати голів садово огородніх-товариств, гаражних кооперативів які розташовані на території селищної ради провести організовані суботники по наведенню відповідного санітарного стану на території масивів, прилеглих лісових смугах , заключити договори щодо вивезення сміття та встановити контейнери.

7. Командирам військових частин смт.Гуйва, за якими закріплено санітарна очистка братської могили смт.Гуйва, постійно тримати на контролі санітарний стан братської могили та паркової зони, тримати на контролі питання підтримання відповідного санітарного стану на могилі та прилеглій парковій зоні.

8. Командирам військових частин, керівникам організацій та установ усіх форм власності, що розташовані на території Новогуйвинської селищної ради, навести належний санітарно-екологічний порядок на закріпленій території та прилеглих до території лісових смугах,  підтримувати  його на протязі року, здійснити заходи з ліквідації несанкціонованих сміття звалищ , побутових та інших відходів на території лісового фонду, особливо вздовж доріг.

9. Контроль за виконанням даного рішення покласти на  заступника селищного голови Паньківа О.Б. та завідувача  сектором ЖКГ, благоустрою, інфраструктури та охорони навколишнього середовища Новогуйвинської селищної ради  Ловинюка О.Г.

 

 

 

Селищний голова                                   З.Г.Гончаренко

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь