A A A K K K
для людей із порушенням зору
Новогуйвинська громада
Житомирська область, Житомирський район

№618 Про стан роботи з організації обліку дітей дошкільного та шкільного віку, роботу із сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах, вжиття заходів щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх

Дата: 06.12.2022 10:52
Кількість переглядів: 154

УК Р А Ї Н А

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

        РІШЕННЯ №618

 

 

від «30» листопада 2022 року                                                                                    

 

Про стан роботи з організації обліку дітей

дошкільного та шкільного віку,

роботу із сім’ями, які перебувають

у складних життєвих обставинах,

вжиття заходів щодо запобігання

бездоглядності  неповнолітніх

 

Керуючись статтями 32, 34, 38, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законами України «Про соціальні послуги», «Про охорону дитинства», «Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Порядком ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13.09.2017р. № 684, постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2020р. №587 «Про організацію надання соціальних послуг», рішеннями виконавчого комітету селищної ради  від 19.08.2021р. № 259 «Про організацію роботи щодо обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів, що проживають чи перебувають на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області» та  від 28.04.2022р. № 498 «Про закріплення території обслуговування за закладами дошкільної та загальної середньої освіти Новогуйвинської селищної ради на 2022-2023 навчальний рік», заслухавши та обговоривши звіти служби у справах дітей, відділу освіти та комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» селищної ради  про стан роботи з організації обліку дітей  дошкільного та шкільного віку,  роботу із сім’ями, які перебувають  у складних життєвих обставинах,  вжиття заходів щодо запобігання  бездоглядності  неповнолітніх, виконавчий комітет селищної ради

 

ВИРІШИВ:

  1. Інформації служби у справах дітей, відділу освіти та комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» селищної ради  про стан роботи з організації обліку дітей  дошкільного та шкільного віку,  роботу із сім’ями, які перебувають  у складних життєвих обставинах,  вжиття заходів щодо запобігання  бездоглядності  неповнолітніх узяти до відома.
  2. Відділу освіти Новогуйвинської селищної ради продовжити роботу  щодо оновлення реєстру даних дітей дошкільного, шкільного віку та учнів, які проживають чи перебувають у межах Новогуйвинської селищної територіальної громади, підтримувати реєстр в актуальному стані та забезпечувати координацію роботи та взаємодію старост, відповідних служб, підприємств, організації (установ, закладів) з вказаного вище обліку.
  3. Старостам, службі у справах дітей, відділу соціального захисту та охорони здоров’я, закладам освіти та охорони здоров’я, Центру надання адміністративних послуг, Центру надання соціальних послуг, Інклюзивно-ресурсному центру селищної ради інформацію про дітей дошкільного, шкільного віку та учнів надавати відділу освіти у порядку,  обсягах та у визначені терміни і спосіб.
  4. Службі у справах дітей спільно із відділом освіти, старостами та Центром надання соціальних послуг:
  1.  Здійснювати заходи,  спрямовані на запобігання дитячій бездоглядності та  безпритульності,  запобігання  вчиненню дітьми правопорушень, постійно проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань запобігання  бездоглядності, профілактики правопорушень та злочинності серед неповнолітніх.
  2.  Виявляти та повертати до навчального процесу дітей шкільного віку, які без поважних причин пропускають заняття в закладах освіти, проводити профілактичну роботу з їх батьками.
  3. Забезпечити постійну взаємодію із підрозділами ювенальної превенції Національної поліції України.
  1.  Центру надання соціальних послуг селищної ради:
  1.  Забезпечити своєчасне виявлення, взяття на облік, проведення соціального інспектування та супроводження сімей, в яких спостерігаються прояви недбалого ставлення батьків до виконання батьківських обов’язків щодо утримання та/або виховання своїх дітей, з метою захисту неповнолітніх від негативного впливу неблагополучної сім`ї, будь-яких форм домашнього насильства, жорстокого поводження, захисту їх прав та інтересів.
  2. Надавати сім’ям, що опинилися у складних життєвих обставинах, необхідну допомогу у налагоджені побуту.
  3.  Проводити серед мешканців громади профілактичну роботу щодо усунення та попередження проявів негативної поведінки у батьків, пияцтва, профілактики насилля у сім’ї та інше.
  1. Здійснювати контроль за  дотриманням  заборони продажу алкогольних напоїв,  тютюнових   виробів неповнолітнім.

 

 

 

Секретар селищної ради                                                   Олександр ЛОВИНЮК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь