№87 Про організацію мобілізаційної підготовки та забезпечення проведення мобілізації на території Новогуйвинської селищної ради
У К Р А Ї Н А
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
В И К О Н А В Ч И Й К О М І Т Е Т
РІШЕННЯ № 87
від «01» квітня 2021 р.
Про організацію мобілізаційної підготовки та забезпечення проведення мобілізації на території Новогуйвинської селищної ради
Відповідно до вимог Законів України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про оборону України”, “Про військовий обов’язок і військову службу”, Положення про військово-транспортний обов'язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2000 № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 405), постановою Кабінету Міністрів України від 03.06. 2013 № 389 “Про затвердження Положення про військові комісаріати” (зі змінами), розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації від 21.06.2018р. № 16-дск “Про забезпечення Збройних Сил України та інших військових формувань людськими та транспортними ресурсами під час проведення мобілізації”, а також з метою належної організації гарантованого проведення заходів мобілізації людських і транспортних ресурсів на території міста, керуючись п.3 ч.1 ст.36 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та з метою підготовки до проведення мобілізації людських і транспортних ресурсів на території Новогуйвинської селищної ради:
- Для забезпечення стійкого управління проведення мобілізації створити і підтримувати в готовності до застосування за призначенням пункт збору Новогуйвинської селищної ради в умовах особливого періоду в приміщенні Будинку культури за адресою: село Сінгури, вул.Шкільна,2, з якого буде організована відправка людських і транспортних ресурсів на пункт попереднього збору Житомирського об’єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки.
Склад цього пункту (додаток 1).
- Для організованого та своєчасного оповіщення військовозобов’язаних і відправки людських і транспортних ресурсів на пункт збору Новогуйвинської селищної ради створити пункти збору з центрами в населених пунктах:
2.1.село Глибочок, вул.Миру,1;
2.2. село Рудня Городище, вул.Уласа Самчука,19;
2.3. село Головенка, вул.Шкільна,335;
2.4. село Троянів, вул.Войтицького,16;
2.5. село Сінгури, вул.Шкільна,1
2.6. село Пряжів, вул. Партизанська,7
2.7. село Озерянка, вул. Пушкіна,3
2.8. село Вертокиївка, вул. Злагоди,4
2.9. селище Озерне, вул.Авіаційна,28
2.10 селище Гуйва, вул.Бердичівська,1
2.11. пункт збору адміністративного центру Новогуйвинської селищної ради за адресою селище Новогуйвинське, вул.Дружби народів,3
3. Начальниками пунктів збору:
3.1. сіл: Глибочок, Крути призначити старосту Люльку Валерія Петровича;
3.2.сіл: Рудня Городище, Гай, Роздольне, Соснівка призначити старосту Рисіча Олександра Миколайовича;
3.3. сіл: Головенка, Залізня призначити старосту Аврамчука Олександра Олександровича;
3.4. сіл: Троянів, Ставецьке призначити старосту Білеуша Миколу Івановича;
3.5. сіл: Сінгури, Двірець, Вишневе призначити старосту Шикеру Олега Івановича;
3.6. сіл: Пряжів, Волиця призначити старосту Давидовського Юрія Францовича;
3.7. сіл: Озерянка, Павленківка, Ружки призначити старосту Лихотворик Наталію Тимофіївну;
3.8 сіл Вертокиївка, Городище, Іванківці призначити старосту Гурківську Валентину Броніславівну;
3.9 селища Озерне призначити в.о. старости Гончаренко Зою Григорівну;
3.10 селища Гуйва призначити старосту Гончаренко Зою Григорівну;
3.11.начальником пункту збору адміністративного центру Новогуйвинської селищної ради селища Новогуйвинське призначити секретаря селищної ради Дєньгу Віктора Анатолійовича.
Склад адміністрації даних пунктів збору призначити окремими розпорядженнями.
4. Відповідальність за підбір, навчання адміністрації і особового складу пунктів збору селищної ради, покласти на старост, секретаря селищної ради, діловодів, завідувача та інспектора військово-облікового бюро.
5. До складу адміністрацій пунктів збору адміністративного центру селищної ради залучати працівників апарату селищної ради, гімназій і шкіл, дитячих садків, центру первинної медичної допомоги, закладів культури та жителів відповідних населених пунктів, які не підлягають призову під час мобілізації.
6. Відповідальними за розгортання пункту збору селищної ради, матеріальну базу, підтримання в робочому стані систем зв’язку і оповіщення, ведення необхідної документації призначити старост, діловодів, секретаря ради та завідувача і інспектора військово-облікового бюро селищної ради.
7. Начальникам пунктів управління пунктів зборів і адміністративного центра доповіді про хід оповіщення, збору та поставки мобілізаційних ресурсів здійснювати згідно календарного плану на пункт управління пункту збору Новогуйвинської селищної ради у встановлені терміни.
8. Заняття з адміністрацією пунктів збору селищної ради проводити не рідше одного разу на півроку, з особовим складом пунктів з практичним розгортанням - не рідше одного разу на рік.
9. Відпрацювати згідно методичних рекомендацій Житомирського об'єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки необхідну документацію пунктів збору адміністративного центру та селищної ради. Негайно вносити необхідні зміни в документацію, в картотеку, в разі зміни кількісного та якісного складу людських та транспортних ресурсів.
10. Оповіщення і збір військовозобов’язаних та постачальників техніки в особливий період проводити за розпорядженням селищного голови силами адміністрацій пунктів зборів адміністративного центра картками первинного обліку та повістками Житомирського об'єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки, які доставляються уповноваженими селищної ради в пункти збору сіл.
11. Перевезення військовозобов’язаних з пунктів збору сіл на пункт збору селищної ради, а з пункту збору селищної ради на попередній пункт збору військовозобов'язаних Житомирського об'єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки здійснювати автотранспортом згідно розрахунку (додаток 2).
12. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
Селищний голова Сергій КРУТІЙ